- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
False. Piet is een Nederlandse naam dus hij moet wel zwart zijn van het roet.
Let op hoe Piet nu binnen 5 posts van Pierre naar Pedro naar Nelson gaat.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
False. Piet is een Nederlandse naam dus hij moet wel zwart zijn van het roet.

Let op hoe Piet nu binnen 5 posts van Pierre naar Pedro naar Nelson gaat.![]()

ik vind dat de layout van dit forum neigt naar racisme, het is meer zo een wit-achtig blauw.
Zoals het liedje klinkt: "Piet, zo zwart als roet..." Niet ván het roet, maar áls roet. Nogmaals, speculaties, zelf feiten in willen vullen, zelf antwoorden geven op eigen vragen. Heel deze onzin leid nu een onbegrijpelijk k*tleven door eigen invullingen van mensen die alleen maar zwart kijken.
Was dit racistisch? omg...
?Jij zoekt overeenkomsten op plaatjes, dus alsjeblieft. Plaatjes van schoorsteenvegersIk heb nergens gezegd dat het over slaven gaat, ik heb enkel weerlegd dat Zwarte Piet zwart zou zijn door roet.

Lol, ga janken. Ik vind Zwarte Piet ook een leuke traditie maar het is nou eenmaal een 19e eeuws racistisch fossiel. Tijd om met de tijd mee te gaan.
Persoonlijk denk ik dat het internet verantwoordelijk is voor de omschakeling op dit standpunt in het algemeen in NL. Komen we een beetje in aanraking met buitenlands perspectief hierop.
[/COLOR]En nu met z'n allen Iran plat huilen!
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2013/10/arabische-zwarte-piet-beschermd-in-vn.html
Ik moest gelijk hieraan denken:Ik vergelijk afbeeldingen waar Zwarte Piet en Sinterklaas wel op staan, met afbeeldingen van negerstereotypen.
Ik vergelijk dus dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
met dit:
![]()
en stel vast dat de gelijkenissen treffend zijn en Zwarte Piet dus wel degelijk een n*ger is. Zoek gewoon op hoe n*gers vroeger werden afgebeeld, en je zal zien dat kroeshaar en rode lippen deel van de voorstelling zijn. Natuurlijk staat Sinterklaas niet op de onderste afbeeldingen, dat is net het concept achter een vergelijking... Ik vergelijk afbeeldingen van Zwarte Piet met afbeeldingen van (stereotype) n*gers.
Als ik een bepaald vaartuig zie, en ik stel vast dat het vaartuig heel erg hard lijkt op een zeilschip, dan is het volgens jou onmogelijk om vast te stellen dat het eerste vaartuig ook een zeilschip is, omdat het "niet vaststaat" dat het een zeilschip is? Dingen vergelijken en vaststellen dat de gelijkenissen treffend zijn is in jouw wereld niet mogelijk?

"bepaalde groepen steeds meer willen", alsof n*gers over het algemeen nog zo veeleisend zijn. Sommigen doen hier echt of we aan het begin staan van een grote race warHet is toch frustrerend om vast te stellen dat bep. groepen steeds meer en meer willen. Onze cultuur dient zich constant aan te passen. Nochtans zijn zij diegene die zich moeten aanpassen aan ons en niet omgekeerd.
Kben benieuwd waar dit gaat eindigen want integratie werkt duidelijk niet. Binnen hier en 10j zal het alleen maar erger worden. De autochtone jeugd wordt ook steeds meer racistischer tegenover "vreemdelingen". Kvrees dat we nog toestanden gaan meemaken zoals met de Holocaust. Alleen hoop ik dat de wagonnetjes niet met blanken gaan gevuld zijn.

Ik bedoel daarmee dat er geroepen zou worden dat "zwart van het roet" maar een smoes zou zijn om de racistische ondertoon te verbergen. Maar ook dat lijkt weer verzonnen door mensen die het kwaad willen zien, want nergens lijkt feitelijk vast te staan dat Piet nu zwart van het roet is, het is maar weer verzonnen onzin.
Piet is zwart, roet is zwart, hey! Laten we dat gewoon zeggen want dat is logisch! Boem, feit! Niet dus...
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 12:37 ----------
En nu met z'n allen Iran plat huilen!
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2013/10/arabische-zwarte-piet-beschermd-in-vn.html
Ik moest gelijk hieraan denken:
![]()

Ik bedoel daarmee dat er geroepen zou worden dat "zwart van het roet" maar een smoes zou zijn om de racistische ondertoon te verbergen. Maar ook dat lijkt weer verzonnen door mensen die het kwaad willen zien, want nergens lijkt feitelijk vast te staan dat Piet nu zwart van het roet is, het is maar weer verzonnen onzin.
Piet is zwart, roet is zwart, hey! Laten we dat gewoon zeggen want dat is logisch! Boem, feit! Niet dus...
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 12:37 ----------
En nu met z'n allen Iran plat huilen!
Jij zoekt overeenkomsten op plaatjes, dus alsjeblieft. Plaatjes van schoorsteenvegers![]()