Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JA, zijn baas is blank en zit op een paard en de n*gers doen het vuile werk. Daarnaast, het feit dat er een karikatuur gemaakt wordt van n*gers is ook nog eens beledigend.
Afrikanen komen voor een uitkering? Je bent niet wars van racistische uitspraken, dus daarom deert een racistische traditie jou niet.
Kinderen kunnen het ook heel leuk vinden om kruizen te zien branden in tuinen, dat praat de traditie nog steeds niet goed. Volwassenen zien politieke/maatschappelijke/culturele context en voor hen is het beledigend.
Janken om een van de grootste misdaden ooit, waar Nederland een bijzonder grote rol bij gespeeld heeft?
---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 02:34 ----------
Ik ben geen n*ger hoor, dat wil ik even duidelijk maken. De reden dat ik mijn mening geef is omdat mensen zich in allerlei bochten wringen om het goed te praten. Zeg gewoon dat het racistisch overkomt en dat je schijt eraan hebt dat het racistisch is! Dat moet j ezeggen, dan respecteer ik je. Ga echter niet zeggen dat het neit racistisch is en dat mensen niet moeten zeuren.
Overigens ben ik het niet altijd eens met negerissues. Ik vind het bijvoorbeeld gezeik als ze zeggen dat het woord 'n*ger' niet netjes is.
Ennuh, christendom? Nee, liever niet![]()
J
Ik ben geen n*ger hoor, dat wil ik even duidelijk maken. De reden dat ik mijn mening geef is omdat mensen zich in allerlei bochten wringen om het goed te praten. Zeg gewoon dat het racistisch overkomt en dat je schijt eraan hebt dat het racistisch is! Dat moet j ezeggen, dan respecteer ik je. Ga echter niet zeggen dat het neit racistisch is en dat mensen niet moeten zeuren.
Overigens ben ik het niet altijd eens met negerissues. Ik vind het bijvoorbeeld gezeik als ze zeggen dat het woord 'n*ger' niet netjes is.
Ennuh, christendom? Nee, liever niet![]()

Hou toch op, het is gewoon weer een excuus om aandacht te krijgen en in een slachtofferrol te gaan zitten. Geloof er geen zak van dat er echt zwarte beledigd zijn vanwege zwarte piet.
Ken enkele donkere mensen die zelf als zwarte piet op school hebben rondgelopen voor de kids. Moet idd de eerste nog tegenkomen die hier oprecht beledigd door raakt.
dus sinterklaas is een pedofielBlijft mooi ontopic zo.. de link met sinterklaas en jonge meisjes is me ook overduidelijk.
Idiot.

Sinterklaas is een kinderfeest waar volwassenen zich niet mee moeten bemoeien. Voor een volwassene kan een zwarte piet met een beetje fantasie racistisch overkomen, maar een kind ziet dat helemaal niet zo. Het is een traditie die ergens in de jaren 1800 zijn oorsprong vond en begon als een helper. Een helper dus ja, geen slaaf, geen kettingen, geen boeien geen zweep, nee... een helper die kon gaan en staan waar hij wou.
Door de jaren heen is de zwarte piet al stukken veranderd, hij is al lang niet zwart meer maar bruin, in sommige gevallen zelfs lichtbruin. Als iemand zich dan op het tere hartje getrapt moet voelen zou de meest logische kreet uit de Hindostaanse, Antilliaanse of Surinaamse hoek moeten komen, en dit puur en alleen gebaseerd op de huidskleur, want op de moderne "zwarte" piet is verder niets meer aan te merken als je het op slavernij wilt gooien, het is nu zelfs de Sint die vandaag de dag dommer over komt dan de pieten.
In deze traditie leren we onze kinderen niets verkeerds. We leren ze dat wie zoet is lekkers krijgt, en wie stout is de roe (zelfs dat mag al niet meer, iets met dreigen met geweld enzo). We leren ze dat er altijd iemand op toe ziet of ze zich wel netjes gedragen, voor een kind is de zwarte piet dus zelfs een autoriteit waar ze tegen op kijken, en geen zwarte man die je als slaaf kunt gebruiken. Het is een basaal lesje in goed en slecht, belonen en straffen, gebracht via een poppenspel in de vorm van sint en piet, het hoort bij het bijbrengen van normen en waarden in de Nederlandse cultuur. Nergens is ook maar iets terug te vinden van slechte lessen die we aan de kinderen mee geven betreft de zwarte pieten.
Zoals al eerder gezegd is, het is een probleem omdat een aantal aandachtsh**ren er een probleem van maken. De bevolkingsgroep die zich hiermee gekrenkt zou moeten voelen hebben er over het algemeen totaal geen moeite mee, net als de negerzoenen.

dus iedereen die als sinterklaas is verkleed is een pedofielDat is dus de reden dat "stoute" kinderen meegenomen worden![]()

tis voor de kindertjes dat we die domme nikkers zo voorstellen, dus dat maakt het goed. We mogen niks van ons toneeltje voor kindertjes afpakken. Als we de racistische ondertoon uit het toneeltje is de magie weg. Zwarte piet moet gewoon een negerslaaf zijn, anders is het zwarte piet niet meer. Wie ben jij om onze kinderen hun fun te ontzeggen? Ze stellen zich gewoon aan, de opportunistische nikkerlovers.
Niveau hillbilly dit![]()

dus iedereen die als sinterklaas is verkleed is een pedofiel![]()

Ik weet niet of dat het geen is dat ripped dj ermee wilde zeggen maar misschien wel![]()