- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Erg veel fantasie is er neit voor nodig om in zwarte piet ene karikatuur van een n*ger te zien. Wat zouden blanken ervan zeggen als een groep n*gers zich blank zou schminken en met een tenue van het NL elftal, een zak patat in de hand en klompen aan zich als een stelletje debielen zou gedragen, springend en rollend terwijl een n*ger in pak zich in een koets zou laten vervoeren?
Kunnen die levenslessen niet overgebracht worden zonder dat dat zwarte piet er als een n*ger uitziet?
De n*gers zich zich beledigd voelen zijn aandachtsh**ren? Leg me dat even uit? De n*gers zijn de groep die zich beeldigd zou moeten voelen, waarom zijn Surinamers en Antillianen in jou wogen anders dan n*gers?
Want nu huppelen ze rond in een negerpak en gekleed in de Surinaamse/Ghanese vlag en strooien met roti? Zover ik weet is hun kleding afgeleid van de spaanse klederdracht en heeft niets met n*gers te maken, correct me if i'm wrong.

ik snap ook niet hoeveel fantasie je nodig hebt om de vergelijking te maken met blanke slavendrijver en zwarte slaven. Het hele verhaal van centaur slaat nergens op, maar goed.