MuscleMeat

HillR's kruisverhoor

Bezoekers in dit topic

Shit is getting personal :haha:



1. Ik vind alles aantrekkelijk aan Pun, maar als ik voor het minst aantrekkelijke zou moeten gaan dan zijn dat zijn voeten. Niet omdat ze onaantrekkelijk zijn, maar van een lichaam zijn voeten het minst aantrekkelijk imo.
2. Ik vind niet dat Pun slechte eigenschappen heeft. Als ik wat zou moeten noemen om het noemen dan maar zijn Nikeverslaving, hoewel ik zijn gevoel voor style wel supersexy vind is het meer vanwege het prijskaartje dat daar aanhangt.
3. In onze relatie kan Pun niets beter doen of laten, he is quite perfect.



Daar ben ik vrij open in hoor, geen probleem. Het moest van Punjab, dusja.

Nee grapje :haha:

Ik ben ontzettend dik geweest waarna ik zo'n 20kg ben afgevallen. Toen ik een dikzak was had ik een enorme voorgevel, ik geloof dat ik op mijn dikste punt een BH maat had van 85H ofzo (voor de leken, 85 is het aantal cm van je omvang onder de borst, en de letter staat voor de grote van de borst). Toen ik ging afvallen bleef er natuurlijk weinig van over. Zo weinig dat ik op een gegeven moment een maatje 70C had. Waarbij mijn borst eigenlijk alleen uit vel bestond en ze zo ongeveer op mijn knieën hingen. Met mijn 1.50cm hoeven ze natuurlijk niet een heel eind, maar je kunt je voorstellen dat als je veel bent afgevallen en voor de spiegel staat je trots bent op wat je hebt bereikt en met een goed gevoel in de spiegel wilt kijken. Sure, met kleren aan was ik meer dan tevreden, maar zonder kleren met je tieten op je knieën is dat toch een ander verhaal.

Om die reden heb ik na maanden van research een hele goede plastisch chirurg benaderd die aansloot bij mijn wensen en kon creëren wat ik voor ogen had.

Om terug te komen op je vraag: het besluit kwam helemaal van en uit mijzelf en ik heb het ook echt voor mezelf gedaan, om gelukkig en blij te zijn met mijzelf.

ik word zo gelukkig van jullie :heart::heart::heart:
 
Buiten je katten om, wat zou jij eigenlijk echt als huisdier willen hebben ?
 
Buiten je katten om, wat zou jij eigenlijk echt als huisdier willen hebben ?

NOG MEER KATTENNNNNNNNNNNNNNN. Alhoewel ik een hond ook wel tof zou vinden, een mooie grote wolfachtige of een herdershond, of een stafford, onze overburen hebben echt een prachtige stafford. Rottweiler vind ik ook wel leuk.
 
Wat moet ik vanavond eten?
 
Wat moet ik vanavond eten?

Ik zal je zeggen wat je de hele dag moet eten, inclusief morgenochtend :eyebrow:

Voldoende fruit, doe maar minstens 3 stukken
Genoeg vitaminepillen
Brood met eiwitrijkbeleg
Vanavond een goede maaltijd met rood vlees en koolhydraten, als groente tuinbonen

Morgen een goede vitaminesmoothie en brood met eiwitrijkbeleg. De rest van de dag na het moment der momenten gewoon alles waar je trek in hebt, bijvoorbeeld m&m's (crunchy :eyebrow: ) taart, patat, pizza, mmm.

Oh, en vergeet niet genoeg te drinken :cheer:
 
Ik zal je zeggen wat je de hele dag moet eten, inclusief morgenochtend :eyebrow:

Voldoende fruit, doe maar minstens 3 stukken
Genoeg vitaminepillen
Brood met eiwitrijkbeleg
Vanavond een goede maaltijd met rood vlees en koolhydraten, als groente tuinbonen

Morgen een goede vitaminesmoothie en brood met eiwitrijkbeleg. De rest van de dag na het moment der momenten gewoon alles waar je trek in hebt, bijvoorbeeld m&m's (crunchy :eyebrow: ) taart, patat, pizza, mmm.

Oh, en vergeet niet genoeg te drinken :cheer:

Vooral vitamine C toch... kut weekend:roflol:
 
Hoe hebben jij en Pun elkaar leren kennen? Wat deed de vonk overslaan?
 
Slaap je met het dekbed ingestopt of hangt het los?
 
Hoe hebben jij en Pun elkaar leren kennen? Wat deed de vonk overslaan?

Awww dat is een mooi verhaal :heart: Weet niet of het voor Pun wel heel alfa is om te vertellen, maar mijn hart gaat nog altijd sneller kloppen als ik er aan terug denk :D

Pun en ik kennen elkaar via DBB. Op de één of andere manier heeft Pun altijd mijn aandacht getrokken hier, nadat ik hem een keer een karmaberichtje heb gestuurd dat ik wel eens wilde weten wat voor hoofd er bij dat lichaam hoorde (omdat hij hier altijd anoniem was) volgden er wat PB's en gaf hij mij zijn voornaam en de mededeling dat als ik hem kon vinden op FB ik 'm maar moest toevoegen. Nou, Pun is niet de enige met de naam Pun op FB, dus dat was een karweitje, maar mijn attention was drawn and I found him /detective. Toegevoegd op FB en na vele gesprekken uiteindelijk na een tijdje eens een keer afgesproken (en nog eens, en nog eens).

De vonk sloeg denk ik tijdens onze eerste gesprekken en die eerste avond al echt over. Toen ik een maand later met een vriendin op vakantie ging en we op onze kamer een fles wijn met vers fruit aantroffen en een geschreven briefje vol spelfouten waarin iets in de trant stond dat hij ons een fijne vakantie wenst en mij weer hoopt te zien als ik terug ben was ik denk ik wel om :heart: Hij had dus gebeld met die beste Turkse meneer van het hotel om dat te regelen :heart:

Toen ik terugkwam van vakantie stond hij voor mijn deur en is hij eigenlijk nooit weer weggegaan. Gelukkig :D
 
Slaap je met het dekbed ingestopt of hangt het los?

Ik slaap helaas met mijn dekbed los. Dat komt omdat ik het altijd instop en Pun het vervolgens lostrekt :roflol:
Voorheen stopte ik het elke ochtend in, nu doe ik het één keer per week als ik het bed verschoon. Ik heb geleerd dat het geen zin heeft, zodra hij gaat liggen is het eerste wat ie doet dat dekbed lostrekken :roflol:
 
De vonk sloeg denk ik tijdens onze eerste gesprekken en die eerste avond al echt over. Toen ik een maand later met een vriendin op vakantie ging en we op onze kamer een fles wijn met vers fruit aantroffen en een geschreven briefje vol spelfouten waarin iets in de trant stond dat hij ons een fijne vakantie wenst en mij weer hoopt te zien als ik terug ben was ik denk ik wel om :heart: Hij had dus gebeld met die beste Turkse meneer van het hotel om dat te regelen :heart:

Toen ik terugkwam van vakantie stond hij voor mijn deur en is hij eigenlijk nooit weer weggegaan. Gelukkig :D
Awwwwwww!!!
 
:heart: kut kan geen karma geven
 
Ik slaap helaas met mijn dekbed los. Dat komt omdat ik het altijd instop en Pun het vervolgens lostrekt :roflol:
Voorheen stopte ik het elke ochtend in, nu doe ik het één keer per week als ik het bed verschoon. Ik heb geleerd dat het geen zin heeft, zodra hij gaat liggen is het eerste wat ie doet dat dekbed lostrekken :roflol:
ZO herkenbaar dit :haha:
 
Ik slaap helaas met mijn dekbed los. Dat komt omdat ik het altijd instop en Pun het vervolgens lostrekt :roflol:
Voorheen stopte ik het elke ochtend in, nu doe ik het één keer per week als ik het bed verschoon. Ik heb geleerd dat het geen zin heeft, zodra hij gaat liggen is het eerste wat ie doet dat dekbed lostrekken :roflol:

Te grote voeten ???
 
Awww dat is een mooi verhaal :heart: Weet niet of het voor Pun wel heel alfa is om te vertellen, maar mijn hart gaat nog altijd sneller kloppen als ik er aan terug denk :D

Pun en ik kennen elkaar via DBB. Op de één of andere manier heeft Pun altijd mijn aandacht getrokken hier, nadat ik hem een keer een karmaberichtje heb gestuurd dat ik wel eens wilde weten wat voor hoofd er bij dat lichaam hoorde (omdat hij hier altijd anoniem was) volgden er wat PB's en gaf hij mij zijn voornaam en de mededeling dat als ik hem kon vinden op FB ik 'm maar moest toevoegen. Nou, Pun is niet de enige met de naam Pun op FB, dus dat was een karweitje, maar mijn attention was drawn and I found him /detective. Toegevoegd op FB en na vele gesprekken uiteindelijk na een tijdje eens een keer afgesproken (en nog eens, en nog eens).

De vonk sloeg denk ik tijdens onze eerste gesprekken en die eerste avond al echt over. Toen ik een maand later met een vriendin op vakantie ging en we op onze kamer een fles wijn met vers fruit aantroffen en een geschreven briefje vol spelfouten waarin iets in de trant stond dat hij ons een fijne vakantie wenst en mij weer hoopt te zien als ik terug ben was ik denk ik wel om :heart: Hij had dus gebeld met die beste Turkse meneer van het hotel om dat te regelen :heart:

Toen ik terugkwam van vakantie stond hij voor mijn deur en is hij eigenlijk nooit weer weggegaan. Gelukkig :D

Zo heb ik hem ook ontmoet, wat een dropje is het toch. Alleen jammer van die voeten.
 
Zo heb ik hem ook ontmoet, wat een dropje is het toch. Alleen jammer van die voeten.

Maar heeft hij ook voor je gekookt op de eerste date :eyebrow:
 
Zou je zelf ooit het gebruik van AAS enzo overwegen om je doelen te behalen?
 
Welke kat vind je het leukst van de 4? En je moet kiezen... En hoe zijn jullie op de naam Floki gekomen?
 
Zou je zelf ooit het gebruik van AAS enzo overwegen om je doelen te behalen?

To be honest heb ik in het verleden wel eens overwogen om AAS te gebruiken.... :eek!: Dat krijg je denk ik als je op een forum zit waar je veel geconfronteerd wordt met AAS, daarnaast vind ik het ook echt heel interessant. Maar het is bij de overweging gebleven na eindeloos veel research, de mogelijke sides zijn het mij niet waard, eventuele sides zijn blijvend, de voordelen zijn temporary. Ik ben op zich best tevreden met mijn fysiek en ik heb geen wedstrijd ambities, dus zie niet echt in waarom ik dat risico zou willen nemen.

Als ik een man was geweest dan was ik waarschijnlijk wel lekker aan de aas gegaan :roflol: Wat dat betreft vind ik het soms wel oneerlijk..

Welke kat vind je het leukst van de 4? En je moet kiezen... En hoe zijn jullie op de naam Floki gekomen?

Bohhh, kiezen tussen mijn vier lievelingen. :bang: Dat is een moeilijke omdat ze zo verschillend zijn en het leukst zijn in their own way.

Spits is super aanhankelijk en is de enige kat die op schoot wil liggen (all day every day, all the time). Hij komt altijd als je hem roept, en is de enige kat waarmee je echt "contact" kunt krijgen. Die ook oprecht dankbaar is dat je weer thuis komt (en eten geeft, of de deur naar de tuin open doet). Hij heeft wel een ontzettend sterk karakter. Als je bijvoorbeeld iets doet wat hij niet leuk vindt, bijv. dat hij nog niet naar boven mag omdat de baas nog op bed ligt, pist hij gerust ergens tegen aan om je te laten weten dat hij het er echt niet mee eens is. Ons leven bestaat dus vooral uit het tevreden houden van Spits :roflol:

Ludde praat de hele dag en heeft haar buien dat ze eindeloos veel aandacht wil maar is het liefst buiten de buurt in de gaten aan het houden. Die zit gerust in de stromende regen buiten en komt alleen als het tijd is om naar bed te gaan. Ludde is echt mijn kat, slecht opgevoed enzo. Vraag Vonk maar, die zal dat beamen (de slecht luisterende dieren zijn mijn katten.......). Ze luistert niet en gaat lekker haar eigen gang . Heerlijk dier :heart:

Ragnar is heel erg needy en loopt mij het liefst de hele dag achter na om te knuffelen en te praten. Hij is vrij eenkennig en wil vanalles van je, maar hij weet niet echt wat. Hij is de mooiste van het stel en voor mij denk ik wel de liefste.

Floki is echt een meesterkat. Minds his own business en heeft niemand nodig. We noemen hem gekscherend ook wel "the brain", Ragnar is "pinky" want die is echt wel een beetje dom, als je hem in de ogen kijkt zie je emptyness, bij Floki zie je alle radartjes draaien. Alleen op zondag "rustdag" wil Floki bij ons liggen en eindeloos knuffelen. De rest van de week houdt hij zich bezig met schijnaanvallen richting Spits, hij bewondert Spits enorm en loopt hem het liefst de hele dag achterna (tot Spits hem weer in elkaar slaat, dan houdt ie weer wat afstand).

Na lang beraad vind ik Floki het leukst. Die is het allergrappigst, super eigenwijs en maakt ons altijd aan het lachen.

491FD05C-6DFA-42D1-987F-8CEF8983C547.jpeg
 
Back
Naar boven