FatBasterd
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 30%
@Galen Ik vind het knap hoe je hem in welk topic weer tevoorschijn tovert 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Big Bang is toch maar raar ?? Eerst was er niets, en dan is dat nog ontploft![]()
Ik koos niet voor de true natural leef, de true natural leef koos mij.@Galen Ik vind het knap hoe je hem in welk topic weer tevoorschijn tovert![]()
Nogmaals een rare omschrijving, verbazingwekkend hoe weinig mensen daadwerkelijk weten wat het inhoud.
Dat is een beetje een rare omschrijving van de big bang theory, lol. De big bang theory is in velen het meest logisch klinkende, tenzij je een godsdienst volgt.
Mijn reactie was niet helemaal serieus. Ik nam aan dat dat er wel uit op te maken was. Ik hang het Josisme aan en @Mister TN is mijn profeet. Ik ben benieuwd wat hij hiervan vindt.
@HillR wat vind jij van @Mister TN?
Arnold is al een hele tijd op zijn retour terwijl @Mister TN nog steeds op het toppunt van zijn kunnen is. Ik denk dat je dus zelf wel kan voorspellen hoe de vergelijking zal uitdraaienIk moet eerlijk bekennen dat ik een groot fan van @Mister TN ben. De manier waarop hij de 123 regel uitdraagt, communiceert en het True Natural Bodybuilden een platform heeft gegeven vind ik echt bewonderenswaardig. Ik zag dat hij zich weer even had aangemeld op het forum. Ik hoop dat hij vaker langs komt. Ik herinner me nog het topic waarin de vergelijking werd gemaakt met Arnold. Het wordt hoog tijd dat er opnieuw zo'n topic komt. Er zijn inmiddels wat jaren verstreken, dus ik ben benieuwd hoe die vergelijking op dit moment is. Het forum is het forum niet zonder Jos.
Voor de Fans van Jos waren het een aantal ondraaglijk stille jaren, maar wie weet is dat voorbij!?

Hij wordt nu niet meer vergeleken met Arnold, maar Arnold wordt vergeleken met hem.Arnold is al een hele tijd op zijn retour terwijl @Mister TN nog steeds op het toppunt van zijn kunnen is. Ik denk dat je dus zelf wel kan voorspellen hoe de vergelijking zal uitdraaien![]()
Een mooie tool om te zien hoe het hiermee staat vind ik ebay. De prijs voor een handtekening van Jos ligt hoger (vele malen) dan voor een handtekening van Arnold. Mensen hebben door wanneer iemand acteert en wanneer niet. Jos is een doorontwikkelde versie van Arnold.Ik herinner me nog het topic waarin de vergelijking werd gemaakt met Arnold. Het wordt hoog tijd dat er opnieuw zo'n topic komt. Er zijn inmiddels wat jaren verstreken, dus ik ben benieuwd hoe die vergelijking op dit moment is. Het forum is het forum niet zonder Jos.

Arnold is al een hele tijd op zijn retour terwijl @Mister TN nog steeds op het toppunt van zijn kunnen is. Ik denk dat je dus zelf wel kan voorspellen hoe de vergelijking zal uitdraaien![]()
@HillR Ik vind het toch mooi hoe jouw topics altijd uitdraaien op een (slow)chatroom![]()
Alles kan en alles mag.Eigenlijk geen vragen, lees lekker mee.
Je krijgt hier inderdaad het buurt café idee hahaa![]()
Hij wordt nu niet meer vergeleken met Arnold, maar Arnold wordt vergeleken met hem.
Ik vraag me af of @Mister TN zich een beetje vereerd voelt dat Arnold wordt vergeleken met hem.
Zou je dan ook nooit hgh gebruiken?
T3, t4 en clen ook nooit gebruikt?
Aangezien we toch over aas bezig waren
Ik was echt doodsbang. Hoewel het niet eens echt pijn deed
Dus, dat nooit weer. Een mooie tool om te zien hoe het hiermee staat vind ik ebay. De prijs voor een handtekening van Jos ligt hoger (vele malen) dan voor een handtekening van Arnold. Mensen hebben door wanneer iemand acteert en wanneer niet. Jos is een doorontwikkelde versie van Arnold.
edit.
Jos heeft (o.a.) deze tekst geschreven voor Arnold.
Ik krijg het langzaam door, @Punjab is eigenlijk ook een true natty en wordt gecoached door @Mister TN , hij heeft jou en pun bij elkaar gebracht vandaar jouw adoratie voor beiden.
J/k ofc, leuk topic, srsly.

Van de maand? Kom op. Van het jaar!Er zou eens een interview van de maand gehouden moeten worden met @Mister TN !
Ok, nieuwe vraag: In hoeverre heb je te maken (en wat zijn je ervaringen) met jaloerse vrouwen of vrouwen die niet snappen hoe serieus je met je lijf/sport bezig bent??
*(Aangezien mensen altijd lekker kunnen oordelen in 5-10 seconden en we elkaar maar al te graag in een hokje stoppen).
Ok, nieuwe vraag: In hoeverre heb je te maken (en wat zijn je ervaringen) met jaloerse vrouwen of vrouwen die niet snappen hoe serieus je met je lijf/sport bezig bent??
*(Aangezien mensen altijd lekker kunnen oordelen in 5-10 seconden en we elkaar maar al te graag in een hokje stoppen).
"Hoezo? Dat zijn gewoon goeie genen hoor! Die andere dames waar jij over spreekt zijn gewoon niet zo gezegend als @HillR We weten allemaal dat gains komen aanwaaien bij de een, net zo goed als dat andere mensen op >35% staan door naar een glas water te kijken. /sarc off
Goeie vraag. Bij oppervlakkige contacten (denk bijvoorbeeld als we de stad in gaan of naar een festival, of op vakantie) hebben mensen vaak al gauw hun oordeel klaar. Nu loop ik er in mijn vrije tijd ook iets anders bij dan door de week op kantoor, dus misschien roep ik dat wel over mijzelf af.
Mensen verwachten denk ik al gauw dat je arrogant bent als je er op een bepaalde manier uitziet / kleed. Zet Pun naast me en het plaatje is compleet. Een opgeblazen anabole henkie met z'n plastic vriendin waarbij hun hele leven alleen maar draait om uiterlijk.
Dat vind ik wel heel erg jammer, zo zijn we namelijk helemaal niet. Wij hebben ook onze ambities, werken hard om dat soort dingen waar te maken, genieten van het leven, zijn over het algemeen best gezellig, vriendelijk en ja, we doen aan bodybuilding maar dat is niet wat ons definieert. En ergens maakt dat mij soms wel onzeker, dat soort momenten zijn namelijk nooit leuk. Er wordt over je geoordeeld zonder dat iemand je kent. Een soort van misgunnen en het voelt dan altijd een beetje alsof je niet mag zijn wie je bent.
Voor wat betreft het sporten snappen maar weinig mensen in mijn omgeving het. In onze omgeving zijn maar enkele mensen ook aan het bodybuilden en die snappen je doen en laten. Anderen beginnen met de bekendere lines van "je moet toch ook een beetje leven" "het leven draait toch niet alleen maar om sporten en afvallen" "ik hoop dat je niet te mannelijk wordt". Velen kunnen het niet accepteren dat een ander iets heeft gevonden wat niet strookt met hun beeld.
Ik heb bijvoorbeeld maar weinig mensen mijn contestfoto's laten zien. Ik ben er echt wel heel trots op en baal er echt van, had daar best een beetje mee willen showen na al het harde werken. Vorig jaar vonden mijn ouders het al veel te erg, en was ik geobsedeerd en dat soort dingen, en aangezien ik dit jaar een tandje harder m'n best heb gedaan heb ik ze niets over de contest verteld. Slechts een aantal vrienden heb ik foto's laten zien. Hoewel ik de foto's graag aan meer had laten zien heb ik ze verder voor me gehouden. De laatste die ik ze liet zien vertelde dat ze het echt niet mooi vond en dat ze me "normaler" er beter uit vindt zien. Niet dat ik had gevraagd wat ze er van vond. Ze vroegen zelf of ze de foto's mochten zien om er daarna op af te geven. En dat kan, je hoeft het niet mooi te vinden.
Dat is dan wel weer een stomp in je buik om het zo even te zeggen. Mensen realiseren zich niet hoe hard je werkt, hoeveel je er voor doet, hoeveel je er voor laat.. Omdat het iets is wat JIJ graag wilt, omdat je het "leuk" vindt. Ook vertel je er dan nog bij dat dit natuurlijk een fysiek is die je maar een paar uren vasthoudt na een week lang water laden / carbs laden / depleten enzovoort. Maar dat interesseert mensen niet zo veel. "Dit is mooi en dit is lelijk, hier jij mag in dit hokje"
Het is een soort afgunst, of onzekerheid denk ik, die overigens vaak alleen gepresenteerd wordt door mensen die je niet kent. In mijn omgeving/vrienden merk ik dat verder niet.
God. ik ben altijd veel te lang van stof. sorry!
Mensen verwachten denk ik al gauw dat je arrogant bent als je er op een bepaalde manier uitziet / kleed. Zet Pun naast me en het plaatje is compleet. Een opgeblazen anabole henkie met z'n plastic vriendin waarbij hun hele leven alleen maar draait om uiterlijk.
Dat vind ik wel heel erg jammer, zo zijn we namelijk helemaal niet.
)