Fitness Seller

HillR's kruisverhoor

Awww dat is een mooi verhaal :heart: Weet niet of het voor Pun wel heel alfa is om te vertellen, maar mijn hart gaat nog altijd sneller kloppen als ik er aan terug denk :D

Pun en ik kennen elkaar via DBB. Op de één of andere manier heeft Pun altijd mijn aandacht getrokken hier, nadat ik hem een keer een karmaberichtje heb gestuurd dat ik wel eens wilde weten wat voor hoofd er bij dat lichaam hoorde (omdat hij hier altijd anoniem was) volgden er wat PB's en gaf hij mij zijn voornaam en de mededeling dat als ik hem kon vinden op FB ik 'm maar moest toevoegen. Nou, Pun is niet de enige met de naam Pun op FB, dus dat was een karweitje, maar mijn attention was drawn and I found him /detective. Toegevoegd op FB en na vele gesprekken uiteindelijk na een tijdje eens een keer afgesproken (en nog eens, en nog eens).

De vonk sloeg denk ik tijdens onze eerste gesprekken en die eerste avond al echt over. Toen ik een maand later met een vriendin op vakantie ging en we op onze kamer een fles wijn met vers fruit aantroffen en een geschreven briefje vol spelfouten waarin iets in de trant stond dat hij ons een fijne vakantie wenst en mij weer hoopt te zien als ik terug ben was ik denk ik wel om :heart: Hij had dus gebeld met die beste Turkse meneer van het hotel om dat te regelen :heart:

Toen ik terugkwam van vakantie stond hij voor mijn deur en is hij eigenlijk nooit weer weggegaan. Gelukkig :D
Romantiek alom.

• Topic Starter Topic Starter

Omdat voor een man meer mannelijke kenmerken (hardere kaaklijn, zwaardere stem, meer haargroei) niet zo'n probleem is vind ik. Als vrouw zijnde zijn dat toch wel dingetjes waar ik minder blij mee zou zijn.

Als man zijnde kun je door middel van die ondersteuning een fysiek creëren die zonder (bijna) niet mogelijk is, zonder dat je daar negatieve uiterlijke veranderingen van ondervind. Voor een vrouw komen die negatieve uiterlijke veranderingen al veel sneller en dan ben je als vrouw zijnde nog lang niet bij het fysiek die een man kan creëren met dezelfde middelen in dezelfde tijd.

Omdat voor een man meer mannelijke kenmerken (hardere kaaklijn, zwaardere stem, meer haargroei) niet zo'n probleem is vind ik. Als vrouw zijnde zijn dat toch wel dingetjes waar ik minder blij mee zou zijn.

Als man zijnde kun je door middel van die ondersteuning een fysiek creëren die zonder (bijna) niet mogelijk is, zonder dat je daar negatieve uiterlijke veranderingen van ondervind. Voor een vrouw komen die negatieve uiterlijke veranderingen al veel sneller en dan ben je als vrouw zijnde nog lang niet bij het fysiek die een man kan creëren met dezelfde middelen in dezelfde tijd.

Er zijn veilige middelen voor vrouwen (anavar, deca en primo) maar gezien dat we allemaal ug gear kopen is dat als vrouw een heel grote gok ;)

Er zijn veilige middelen voor vrouwen (anavar, deca en primo) maar gezien dat we allemaal ug gear kopen is dat als vrouw een heel grote gok ;)

Zit jij me nu aasgebruik aan te praten?!?!?! :P

Ook die middelen hebben risico's die het mij niet waard zijn. Helemaal met UG weet je het maar nooit.

Voor mijn fysiek / doelen zijn AAS ook niet nodig. Ik hoef niet op het podium, ik hoef mij niet te meten met anderen. Ik wil zelf blij zijn met mijn fysiek, ik hoef niet overdreven gespierd te zijn (al zou mijn omgeving zeggen dat ik al overdreven gespierd ben, sommige reacties op mijn contest foto's waren niet mis ;) ). Mijn doel is vooral een strak lijf met wat meer spier dan de gemiddelde vrouw en mooie definitie. Dat strakke heb ik nog niet echt voor elkaar, op dit moment :P maar de rest is aardig okay.

Veilig zou ik wel meer nuanceren. 50mg anavar voor een vrouw is nou niet echt veilig te noemen. Er zijn ook genoeg voorbeelden van vrouwen die sterk reageren op "slechts" 10mg e.d.

En verder eens, met UG weet je het alleen als je al je vials of pilletjes laat testen.

Veilig zou ik wel meer nuanceren. 50mg anavar voor een vrouw is nou niet echt veilig te noemen. Er zijn ook genoeg voorbeelden van vrouwen die sterk reageren op "slechts" 10mg e.d.

En verder eens, met UG weet je het alleen als je al je vials of pilletjes laat testen.

Hey :eyebrow: Wil jij misschien nog iets van mij weten?

Ik heb weinig kennis van deze materie, maar zijn er AAS waarbij er geen enkele 'vermannelijking' optreedt?

Zit jij me nu aasgebruik aan te praten?!?!?! :P

Ook die middelen hebben risico's die het mij niet waard zijn. Helemaal met UG weet je het maar nooit.

Voor mijn fysiek / doelen zijn AAS ook niet nodig. Ik hoef niet op het podium, ik hoef mij niet te meten met anderen. Ik wil zelf blij zijn met mijn fysiek, ik hoef niet overdreven gespierd te zijn (al zou mijn omgeving zeggen dat ik al overdreven gespierd ben, sommige reacties op mijn contest foto's waren niet mis ;) ). Mijn doel is vooral een strak lijf met wat meer spier dan de gemiddelde vrouw en mooie definitie. Dat strakke heb ik nog niet echt voor elkaar, op dit moment :P maar de rest is aardig okay.

OW neen, dat komt verkeerd over dan. Ik zou het juist afraden want je weet gewoon niet zeker dat je echt anavar, primo ofzo gebruikt. Als je plots vervelende (mannelijke) bijwerkingen krijgt als vrouw dan is het idd heeeeeeel kut.

IK RAAD VROUWEN AAS GEBRUIK AF OM DEZE REDEN :D

Waarbij mijn borst eigenlijk alleen uit vel bestond

maar je kunt je voorstellen dat als je veel bent afgevallen en voor de spiegel staat je trots bent op wat je hebt bereikt en met een goed gevoel in de spiegel wilt kijken

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen...Ik heb, na 40kg afvallen, vel bij mijn buik over. Het is maar een klein randje, maar man man wat is dat kut! Dan ben je redelijk tevreden over het geheel en dan heb je dat ene ding waar je je kapot aan ergert :mad:

Een borstvergroting overweeg ik overigens niet! :p

Back OT: even wat vraagjes; Heb je liever een poes of een kat? Waarom zijn bananen krom? En...niet onbelangrijk; Hoe is het leven op aarde ontstaan, denk jij? Big Bang of God?

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen...Ik heb, na 40kg afvallen, vel bij mijn buik over. Het is maar een klein randje, maar man man wat is dat kut! Dan ben je redelijk tevreden over het geheel en dan heb je dat ene ding waar je je kapot aan ergert :mad:

Back OT: even wat vraagjes; Heb je liever een poes of een kat? Waarom zijn bananen krom? En...niet onbelangrijk; Hoe is het leven op aarde ontstaan, denk jij? Big Bang of God?

De aarde is nooit ontstaan.

Vervelend hè.. Ik heb ook overtollig vel onder aan mijn buik. Maar ik peins er niet over dat te laten weghalen, daar kan ik best mee leven. Maar tet*en zijn toch wel een vrouwendingetje.. ik voelde me echt niet vrouwelijk meer toen ik zo was afgevallen. Hoewel ik het vel op mijn buik ook vervelend vind omdat ik daardoor altijd dikker lijk dan dat ik ben vind ik dat ik daar maar door heen moet kijken. Had ik maar minder moeten eten.......... :treuren:

Ik heb liever een kat.

Als de bananen beginnen te groeien, wordt de bloemtros steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de tros naar beneden hangen. Maar de bananen willen naar boven blijven groeien, richting de zon. Zo groeit de banaan krom!

Pfoe, ik denk nooit echt na over het ontstaan van de aarde. De aarde is er nou eenmaal, ik geloof niet dat ik er wat mee opschiet om te ontleden waarom en hoe die aarde dan is ontstaan. Heb er ook te weinig kennis van en doordat ik die kennis mis vind ik beide keuzes ongeloofwaardig.

@HillR De vraag was hoe het leven is ontstaan, we hebben het niet over het ontstaan van de aarde. De aarde is er gekomen om te zorgen dat Atlas wat te liften had, bij gebrek aan barbells.Feitelijk de eerste Strongman dus.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ohhh, sorry. Niet goed gelezen. Nou. Dat er een grote BANG was en er leven was vind ik wat raar. Maar het verhaal van Adam en Eva vind ik ook wat incestueus, dus die heeft ook niet mijn voorkeur.

Kan ik nog ergens anders uit kiezen?

Ohhh, sorry. Niet goed gelezen. Nou. Dat er een grote BANG was en er leven was vind ik wat raar. Maar het verhaal van Adam en Eva vind ik ook wat incestueus, dus die heeft ook niet mijn voorkeur.

Kan ik nog ergens anders uit kiezen?

Dat is een beetje een rare omschrijving van de big bang theory, lol. De big bang theory is in velen het meest logisch klinkende, tenzij je een godsdienst volgt.

Terug
Naar boven