Awww dat is een mooi verhaal

Weet niet of het voor Pun wel heel alfa is om te vertellen, maar mijn hart gaat nog altijd sneller kloppen als ik er aan terug denk
Pun en ik kennen elkaar via DBB. Op de één of andere manier heeft Pun altijd mijn aandacht getrokken hier, nadat ik hem een keer een karmaberichtje heb gestuurd dat ik wel eens wilde weten wat voor hoofd er bij dat lichaam hoorde (omdat hij hier altijd anoniem was) volgden er wat PB's en gaf hij mij zijn voornaam en de mededeling dat als ik hem kon vinden op FB ik 'm maar moest toevoegen. Nou, Pun is niet de enige met de naam Pun op FB, dus dat was een karweitje, maar mijn attention was drawn and I found him /detective. Toegevoegd op FB en na vele gesprekken uiteindelijk na een tijdje eens een keer afgesproken (en nog eens, en nog eens).
De vonk sloeg denk ik tijdens onze eerste gesprekken en die eerste avond al echt over. Toen ik een maand later met een vriendin op vakantie ging en we op onze kamer een fles wijn met vers fruit aantroffen en een geschreven briefje vol spelfouten waarin iets in de trant stond dat hij ons een fijne vakantie wenst en mij weer hoopt te zien als ik terug ben was ik denk ik wel om

Hij had dus gebeld met die beste Turkse meneer van het hotel om dat te regelen
Toen ik terugkwam van vakantie stond hij voor mijn deur en is hij eigenlijk nooit weer weggegaan. Gelukkig