MuscleMeat

Hirsch Ballin wil af van allochtoon

Omdat ik mezelf als een Nederlander beschouw. Een autochtoon dus. Dat mijn vader Egyptisch is, verandert daar niets aan. Ik heb dan ook geen enkele affiniteit met al die idiote allochtonen in Nederland. En ook niet met mijn Egyptische roots.

Daarom is het "ze". Ik houd net als Blackadder van stigmatisering. Da's zo lekker Hollands. Of Belgisch.

Per definitie ben je dan gewoon allochtoon net als ik ;) blijkbaar vind je het niet leuk om zo genoemd te worden en geef je Hirsch Ballin gelijk? Dat je je als Nederlander beschouwt, verandert daar niets aan. Ik beschouw mezelf ook al Nederlander (maar dan met een andere afkomst).

Antillianen zijn ook geen allochtonen, het zijn OOK Nederlanders!
:thumbs:

Alleen op papier en de meeste Nederlanders willen ze pleite hebben.
ze hebben ook een NL-paspoort, en wat de meeste nederlanders willen doet hier niet terzake!
( Nederlanders hebben ze vroeger ook vanuit Afrika naar de Antillen gebracht.........leer wat van de geschiedenis!)
:rolleyes:

het feit dat er zoveel Antillianen het criminele pad opgaan ( ook al is dit slecht 10% van alle Antillianen die in NL wonen:D), is de schuld van de NL-politiek die verantwoordelijk is voor het NEDERLANDSE KONIKRIJK ( incl. Antillen dus!), maar financieel geen poot uit heeft gestoken de afgelopen jaren, behalve LOZE BELOFTES!!
:eek::D

ze hebben ook een NL-paspoort, en wat de meeste nederlanders willen doet hier niet terzake!
( Nederlanders hebben ze vroeger ook vanuit Afrika naar de Antillen gebracht.........leer wat van de geschiedenis!)
:rolleyes:

het feit dat er zoveel Antillianen het criminele pad opgaan ( ook al is dit slecht 10% van alle Antillianen die in NL wonen:D), is de schuld van de NL-politiek die verantwoordelijk is voor het NEDERLANDSE KONIKRIJK ( incl. Antillen dus!), maar financieel geen poot uit heeft gestoken de afgelopen jaren, behalve LOZE BELOFTES!!
:eek::D
Wat hebben wij? Als je eens vaker wat van mijn postings leest had je geweten dat Nederlanders amper hand hadden in de slaven handel etc..Eat your heart out en vergeet de andere 6 delen niet te bekijken.

YouTube - The Jewish Role in the African Slave Trade pt 1 of 7

Allochtoon (persoon)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Het woord allochtoon betekent letterlijk "uit een ander land" (Grieks: ἀλλος=anders, vreemd; en χθον=grond,land). Tegenover het begrip allochtoon staat de term autochtoon, dat letterlijk "uit hetzelfde land" betekent. Met betrekking tot het woord allochtoon zijn er, wanneer het om bevolkingsgroepen gaat, verschillende definities in omloop.

Terug
Naar boven