AndroidHealthClinic

Hirsi Ali gaat God opvoeren in film

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
ROTTERDAM - Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali zal na Submission I en II God zelf gaan opvoeren in de vervolgfilm Submission III.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hirsi Ali. FOTO ANP

In een interview in het kerstnummer van De Groene Amsterdammer zegt de VVD-parlementariër: ,,In deel III zal God zelf gaan antwoorden op hun vragen. Dat wordt het moeilijkste deel. Want wie zal Allah kunnen spelen?’’ aldus Hirsi Ali.

In het vraaggesprek met De Groene Amsterdammer waarschuwt Hirsi Ali dat een voortgezet Kamerlidmaatschap komend jaar afhankelijk zal zijn van de VVD. ,,Vlak vóór de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp" .

Een post in het kabinet sluit ze overigens uit. ,,Ik ben geen bestuurder en ik ambieer geen ministerspost. Ik hou van het intellectuele werk,’’ zegt het Kamerlid.

Mocht fractievoorzitter Van Aartsen alsnog voormalig parTeider Wiegel naar voren schuiven als potentieel premier namens de VVD, dan acht ze het denkbaar dat ze stopt.

,,Als hij zegt: ’Over my dead body’, dan is het klaar. Maar de VVD is meer dan Wiegel. Er is een heel andere stroming, van de Bolkesteinen. Dat is mijn stroming,’’ aldus Hirsi Ali.

Werkt die Hirsi Ali nog wel 's voor haar centen? Je weet wel, waar ze voor in de Tweede Kamer zit.

Dat wordt het moeilijkste deel. Want wie zal Allah kunnen spelen?’’ aldus Hirsi Ali.

misschien onze eigen JP Bak-ellende..............??

;)

spiertje op dreigementen staat een ban!!

axestream zei:
Werkt die Hirsi Ali nog wel 's voor haar centen? Je weet wel, waar ze voor in de Tweede Kamer zit.

Het merendeel van de Tweede Kamer-leden komen alleen naar de Tweede Kamer als hun "onderwerp" wordt behandelt of als er een "populair" onderwerp is.

hirsi is zooooo dood 2006, ik durf er zelfs om te wedden

Ze begint het langzaamaan ook wel bewust te doen. Ze wete gewoon dat ze publiciteit trekt.
Dan ben je niet meer oprecht voor je mening uit aan het komen.
Ze gaat nu gewoon lopen stangen.

Beetje jammer.

rita verdonk gaat hoogstwaarschijnlijk god spelen.

Pretentieuze k*tfilms, dat maffe wijf moet gewoon haar werk doen i.p.v. filmpjes maken. Haar vage wereldbeeld draagt nou ook niet echt bij aan een oplossing van de problemen.

Door te overdrijven kan je ook een punt maken. Islam is niet geemancipeerd en dat stelt zij aan de kaak.

Kan wezen, maar vooralsnog maakt ze de kloof alleen maar nog groter.

Pfff, ik begin nu een beetje te denken dat ze dit alleen maar doet op oproer te zaaien. Beetje de Islam de grond uitduwen en afzeiken en het dan raar vinden dat ze binnen de gemeenschap niet echt 'vrienden' maakt. Ze kan beter gewoon haar werk doen ipv zich bezighouden met dit soort troep.

gewist...

Dani edit: En dat was de bedoeling ook? Heb nl net je dubbele posts weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dani zei:
Kan wezen, maar vooralsnog maakt ze de kloof alleen maar nog groter.
* arrogante modus aan *

Open je ogen en zie hoe enorm de kloof nu al is. En dat komt ook door de Nederlanders (voel je ‘m, het subtiel sarcasme… ).

Sinds de jaren 70 moeten de Nederlanders begrip en verdraagzaamheid tonen, het is jammer dat dit niet beantwoord wordt (dit is al wat minder subtiel, als je wilt dan kan ik de mooie woorden ook weglaten voor een wat directere benadering).

* arrogante modus uit *

Edit: alweer dubbel ???

Aan wat geweest is kunnen we niets meer veranderen, aan de huidige problemen wel. Dat de kloof al zo groot is mag geen reden zijn er nog een schepje bovenop te doen. Zou liever zien dat mevrouw wat van haar energie zou steken in het zoeken naar een manier om te starten met de bouw van een brug.

Terug
Naar boven