XXL Nutrition

hmm dit is deprimerend : "impossible to keep gains from steroids" .

Pas als je over je genetisch limiet heen kuurt is het niet meer zonder onderhoudsdosis te behouden

• Topic Starter Topic Starter
hmm, heb ik m'n twijfels bij persoonlijk. ^

Als dat zo was zouden de foto's wel wat vaker ge update worden, en zouden niet zoveel mensen aan het cruisen gaan.

Niets nieuws toch, kijk naar alle gebruikers. Stoppen ze dan worden het weer 'normale' mannetjes en gebruiken ze weer dan worden ze wederom 'wat' groter. Niets deprimerends aan lijkt mij, des te meer reden om te sporten voor de gezondheid ipv voor een schoonheidswedstrijd...

Niets nieuws toch, kijk naar alle gebruikers. Stoppen ze dan worden het weer 'normale' mannetjes en gebruiken ze weer dan worden ze wederom 'wat' groter. Niets deprimerends aan lijkt mij, des te meer reden om te sporten voor de gezondheid ipv voor een schoonheidswedstrijd...

Doe het zelf voor de kracht, het fysiek wat er bij komt kijken is alleen maar een mooie extra

Doe het zelf voor de kracht, het fysiek wat er bij komt kijken is alleen maar een mooie extra

Waarschijnlijk omdat je in wedstrijdverband kracht nodig hebt en omdat al je concurrenten het ook doen. Maar je hebt een punt, ik had de krachtwinst even over het hoofd gezien.

Eigenlijk vrij logisch, aangezien hormonen de grootste invloed hebben op je spiermassa, denk alleen maar aan de puberteit wat er dan allemaal met je lichaam gebeurt. En als die extra testosteron wegvalt zal je lichaam zich weer proberen te herstellen hormonaal en dus ook qua spiermassa. Dit kan je zoveel mogelijk vertragen door trainen en voeding, maar uiteindelijk verander je weer naar normaal

gewoon meer roids, simple

Is niet uit recent onderzoek gebleken dat AAS de spiercellen blijvend veranderen? Je zult, inderdaad, niet al je winst kunnen behouden, maar het is zeker ook niet zo dat je uiteindelijk alles weer verliest.

voor je gezondheid? lijkt me dat het even gezond of zelf gezonder is is om gewoon elke dag een parkwandeling te doen dan met 200+kg op je rug te heffen.
Ook die hele hype dat trainen voor kracht of "functionaliteit" superieur zou zijn aan het trainen voor een mooie fysiek. Schoonheid levert je tenminste iets op op andere vlakken (lekkere wijven, modellenwerk, self-esteem), een zware squat of bench niet.

Je creeert zowiezo meer spiergeheugen waardoor je genetische limiet opschuift.

Is niet uit recent onderzoek gebleken dat AAS de spiercellen blijvend veranderen? Je zult, inderdaad, niet al je winst kunnen behouden, maar het is zeker ook niet zo dat je uiteindelijk alles weer verliest.

dus wel volgens hem

En ik geloof 'm nog ook

Ook die hele hype dat trainen voor kracht of "functionaliteit" superieur zou zijn aan het trainen voor een mooie fysiek. Schoonheid levert je tenminste iets op op andere vlakken (lekkere wijven, modellenwerk, self-esteem), een zware squat of bench niet.
Powerlifters zijn idd niet echte schoonheden:D

Ook een vraag waar ik mee zit..!

Dus ?

Volgens die studie heeft het aantal "monoclueey" niets te maken met de grootte van de spier ?

Je creeert zowiezo meer spiergeheugen waardoor je genetische limiet opschuift.

Heb je dit ergens gelezen?

En dan is het toch ook niet meer je "genetische" limiet? Is niet meer genetisch als het door steroïden komt.

Ik wil best even mij persoonlijke verhaal aan dit toevoegen. 8 Maanden geleden woog ik 120kg bij 10% (1,90m). Toen moest ik abrupt stoppen met kuren en trainen. Flink massa kwijt en vet aangekomen dus. Maar ik blijf nu de laatste 3maanden wel stabiel op 100kg bij 18-20% hangen ofzo. Ik kan helemaal niks, geen cardio, gewichten, niks. Ik vraag me soms af, is dit mijn natuurlijke max? Of als ik weer kan trainen, kan ik dan "naturel" wel wat spiermassa aankomen door het spiergeheugen, ondanks dat dat toen werd gevoed door aas? Waarom blijf ik wel op die 100kg hangen en word niet nog kleiner?

Maar goed ik was ff hard op aan het denken, weet niet of dit iets toevoegt aan dit topic.

voor je gezondheid? lijkt me dat het even gezond of zelf gezonder is is om gewoon elke dag een parkwandeling te doen dan met 200+kg op je rug te heffen.

be7.jpg

Terug
Naar boven