tracker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm, heb ik m'n twijfels bij persoonlijk. ^
Als dat zo was zouden de foto's wel wat vaker ge update worden, en zouden niet zoveel mensen aan het cruisen gaan.
Niets nieuws toch, kijk naar alle gebruikers. Stoppen ze dan worden het weer 'normale' mannetjes en gebruiken ze weer dan worden ze wederom 'wat' groter. Niets deprimerends aan lijkt mij, des te meer reden om te sporten voor de gezondheid ipv voor een schoonheidswedstrijd...
Doe het zelf voor de kracht, het fysiek wat er bij komt kijken is alleen maar een mooie extra
Niets nieuws toch, kijk naar alle gebruikers. Stoppen ze dan worden het weer 'normale' mannetjes en gebruiken ze weer dan worden ze wederom 'wat' groter. Niets deprimerends aan lijkt mij, des te meer reden om te sporten voor de gezondheid ipv voor een schoonheidswedstrijd...
Je creeert zowiezo meer spiergeheugen waardoor je genetische limiet opschuift.
Is niet uit recent onderzoek gebleken dat AAS de spiercellen blijvend veranderen? Je zult, inderdaad, niet al je winst kunnen behouden, maar het is zeker ook niet zo dat je uiteindelijk alles weer verliest.
Powerlifters zijn idd niet echte schoonhedenOok die hele hype dat trainen voor kracht of "functionaliteit" superieur zou zijn aan het trainen voor een mooie fysiek. Schoonheid levert je tenminste iets op op andere vlakken (lekkere wijven, modellenwerk, self-esteem), een zware squat of bench niet.

Je creeert zowiezo meer spiergeheugen waardoor je genetische limiet opschuift.
voor je gezondheid? lijkt me dat het even gezond of zelf gezonder is is om gewoon elke dag een parkwandeling te doen dan met 200+kg op je rug te heffen.
Ook die hele hype dat trainen voor kracht of "functionaliteit" superieur zou zijn aan het trainen voor een mooie fysiek. Schoonheid levert je tenminste iets op op andere vlakken (lekkere wijven, modellenwerk, self-esteem), een zware squat of bench niet.