AndroidHealthClinic

hmm dit is deprimerend : "impossible to keep gains from steroids" .

Niet als AAS ervoor zorgen dat er meer myonuclei worden aanmaakt dan je normaal gesproken zou doen. Ik dacht ook een keer gelezen te hebben dat de anabole werking van testosteron gedeeltelijk te verklaren zou zijn door grotere expressie van MGF (Mechano Growth Factor). Dit betekent dus dat er meer proliferatie van satellietcellen optreed, en dus in feite de "natuurlijke" grens verlegd wordt.
alles draait om hormonen.
als je stopt herstellen je hormonen weer naar zijn ouderlijke positie en dan zakt ook je test levels.
als je met lange esthers hebt gewerkt duurt het iets langer ja (een maand of 1,2) maar thats it.
er spelen trouwens veel meer dingen mee dan alleen test.

Heb ik enige rede om dit te verzinnen? Alsof het stoer is dat ik zo veel kwijt ben? Doe ff normaal man. Ik ben gewoon lang on geweest en was aardig groot. Heb heel veel pijn en stress gehad. En nog steeds. Ik heb niet kunnen trainen, helemaal niks. Ook heel slecht en weinig gegeten. En ik heb maanden lang met een test level van nul gezeten. Geloof wat je wilt maar je beledigt mij wel op deze manier. Je hebt geen idee wat er is gebeurt he gozer. Dus daar kan je niet over oordelen.

cry me a river, zeg gewoon dat het ongeloofwaardig klinkt, niet dat het zo is. Dat jij je om zoiets belachelijks al beledigd voelt. :roflol:

Potverdomme , geloof jij dat nu echt zelf ? Genen zijn alleen belangrijk als het over de structuur van je beenderen / gewrichten gaat voor de illusie die je maakt on stage.

Gebruik van dat 'spul' heeft een flinke deuk geslagen in de hoeveelheid van je grijze hersencellen hè! :D

cry me a river, zeg gewoon dat het ongeloofwaardig klinkt, niet dat het zo is. Dat jij je om zoiets belachelijks al beledigd voelt. :roflol:

Je zegt: klinkt heel erg ongeloofwaardig. En je weet niet wat er allemaal is gebeurt. Dus vind ik dat je niet kan oordelen. Daar zit de belediging in voor mij. Je weet niet wat ik heb meegemaakt.

Los van dit alles, is het logisch dat als je 2 jaar lang (of langer) on ben geweest, abrupt stopt met kuren, heel veel pijn hebt, niet eet. Dat je dat heel veel massa kwijt raakt in 6 tot 8maanden.

Maar iemand die dus nog niet zijn naturel max heeft behaald en hier door middel van AAS dichterbij geraakt moet niet teveel schrik hebben dat hij al zijn gains via AAS gat verliezen toch?

Maar iemand die dus nog niet zijn naturel max heeft behaald en hier door middel van AAS dichterbij geraakt moet niet teveel schrik hebben dat hij al zijn gains via AAS gat verliezen toch?

Denk inderdaad dat je deze conclusie kunt trekken. Heb zelf geen ervaring met AAS.

Nee als jij 60kg weegt en gaat kuren en weegt daarna 70kg. Dan nog zal je iets verliezen in je nakuur. Er zijn natuurlijk ook veel gasten die kuren en dan ff opblazen. Maar niet weten van eten of trainen en na de kuur alles weer verliezen. Ook al zitten ze nog niet aan hun natuurlijke max.

Nee als jij 60kg weegt en gaat kuren en weegt daarna 70kg. Dan nog zal je iets verliezen in je nakuur. Er zijn natuurlijk ook veel gasten die kuren en dan ff opblazen. Maar niet weten van eten of trainen en na de kuur alles weer verliezen. Ook al zitten ze nog niet aan hun natuurlijke max.

Vraagsteller gaat waarschijnlijk van de situatie uit waarin je kuurt, je natuurlijke max nog niet hebt bereikt, goed nakuurt, goed eet en goed traint, dat je dan je massa (voor een deel) kan blijven behouden.

Ik ben nu bijna een jaar OFF en ben al een half jaar stabiel. En ben zeker niet klein.

Ik denk wel dat je op een gegeven moment leveled op een bepaald gewicht/niveau dat je lichaam zelf kan onderhouden (met trainen en goede voeding natuurlijk)
Maar dat gewicht/niveau is vaak best hoog/prima.

Ikzelf ben de afgelopen maand zelfs weer een beetje gegroeid!

Vraagsteller gaat waarschijnlijk van de situatie uit waarin je kuurt, je natuurlijke max nog niet hebt bereikt, goed nakuurt, goed eet en goed traint, dat je dan je massa (voor een deel) kan blijven behouden.

Voor een deel idd. Maar je zal altijd iets verliezen. Al is het maar wat vocht. Je kan het echt beperken maar eerlijk is eerlijk. Zo goed al iedereen valt wat terug.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Ik ben nu bijna een jaar OFF en ben al een half jaar stabiel. En ben zeker niet klein.

Ik denk wel dat je op een gegeven moment leveled op een bepaald gewicht/niveau dat je lichaam zelf kan onderhouden (met trainen en goede voeding natuurlijk)

Ja behalve jij. Maar jij groeit al op een droge boterham dus jij telt niet mee.

Yeah jelly.

Denk je niet dat GH die je toen gebruikt hebt daar ook wat mee van doen heeft? Ben k wel benieuwd naar.

Is natuurlijk ook anders als je gewoon blijft trainen en eten en enkel het gebruik eruit haalt dan wanneer je gewoon overal mee stopt.

heb ik enige rede om dit te verzinnen? Alsof het stoer is dat ik zo veel kwijt ben? Doe ff normaal man. Ik ben gewoon lang on geweest en was aardig groot. Heb heel veel pijn en stress gehad. En nog steeds. Ik heb niet kunnen trainen, helemaal niks. Ook heel slecht en weinig gegeten. En ik heb maanden lang met een test level van nul gezeten. Geloof wat je wilt maar je beledigt mij wel op deze manier. Je hebt geen idee wat er is gebeurt he gozer. Dus daar kan je niet over oordelen.

+10000000

Denk dat groeihormoon er een grote rol bij speelt, mocht het nog niet genoemd zijn.

Heb niet heel het topic doorgelezen.

idd,is ook zo,mits je op je voeding let en blijft trainen zal de terugval heel goed meevallen. Die volle look van aas zal wel zowiezo beetje verdwijnen.

Sniezel heeft gewoon al een heel tijdje spiermassa op zn frame steken. Dat smelt echt niet als sneeuw voor de zon weg als je off gaat en toch je routine blijft houden (trainen eten). Eens gekuurd blijf je makkelijker boven je limiet hangen hoor.

Sniezel heeft gewoon al een heel tijdje spiermassa op zn frame steken. Dat smelt echt niet als sneeuw voor de zon weg als je off gaat en toch je routine blijft houden (trainen eten). Eens gekuurd blijf je makkelijker boven je limiet hangen hoor.

Sniezel is dus genetisch een bevoorrecht mens ;)

Sniezel is dus genetisch een bevoorrecht mens ;)

Laten we het nou niet over me edele delen gaan hebben :cool:

:D

Ik weet zeker dat als je lang genoeg kuurt en traint, je meer dan je natty limiet kan behouden zonder AAS.

Ikzelf ben nu al een geruime tijd stabiel op 94kg op 9% bf en ik denk niet of ik dit gewicht en deze shape ooooit had kunnen bereiken zonder dat ik daarvoor AAS had gebruikt...
Ben zelfs in de afgelopen weken weer wat massa aangekomen...

Ik doe nogsteeds niet onder aan die bekende Fitness boys waarvan iedereen zweert dat ze gebruiken. (terwijl ik nu al heel lang niets meer gebruik.

Een maat van me is op leeftijd (50) en kuurt al jaren niet meer, maar ook hij is nog een huge mofo. Gewoon omdat ie 30 jaar lang keihard heeft getraind/gekuurd, en nogsteeds 5 keer in de week keihard traint en een perfect voedingsschema heeft.

Kuren heeft mij in ieder geval zeker een prima basis gegeven en me "opgerekt" :D
Zal zeker ook wel door de HGH komen, want daar transformeer je gewoon door (als je het goed aanpakt)

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Ja dit vind ik dus ook.

Een maat van me is op leeftijd (50) en kuurt al jaren niet meer, maar ook hij is nog een huge mofo. Gewoon omdat ie 30 jaar lang keihard heeft getraind/gekuurd, en nogsteeds 5 keer in de week keihard traint en een perfect voedingsschema heeft.

Ook niet (af en toe) testosteron - in welke vorm dan ook - om zijn eigen testosteron (leeftijd) aan te vullen (zoals volgens mij zowat iedere Amerikaan op leeftijd doet die er nog een beetje appetijtelijk uitziet).

Laten we het nou niet over me edele delen gaan hebben :cool:

:D

Na al die chemicaliën nog steeds? Zie je wel dat je bevoorrecht bent! :p

Terug
Naar boven