- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
Heb je dit ergens gelezen?
En dan is het toch ook niet meer je "genetische" limiet? Is niet meer genetisch als het door steroïden komt.
Ik wil best even mij persoonlijke verhaal aan dit toevoegen. 8 Maanden geleden woog ik 120kg bij 10% (1,90m). Toen moest ik abrupt stoppen met kuren en trainen. Flink massa kwijt en vet aangekomen dus. Maar ik blijf nu de laatste 3maanden wel stabiel op 100kg bij 18-20% hangen ofzo. Ik kan helemaal niks, geen cardio, gewichten, niks. Ik vraag me soms af, is dit mijn natuurlijke max? Of als ik weer kan trainen, kan ik dan "naturel" wel wat spiermassa aankomen door het spiergeheugen, ondanks dat dat toen werd gevoed door aas? Waarom blijf ik wel op die 100kg hangen en word niet nog kleiner?
Maar goed ik was ff hard op aan het denken, weet niet of dit iets toevoegt aan dit topic.
27kg aan VVM kwijtspelen op 8 maanden? zat je op extreem hoge dosissen insuline en HGH? want dit klinkt wel heel ongeloofwaardig.
---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------
heb me misschien verkeerd uitgedrukt, maar waarom zou je enkel interesse hebben in een set nummertjes die je kan liften als je geen wedstrijden draait? hoe je het draait of keert, de meesten trainen om er goed uit te zien, en daar is nix mis mee. krachtgericht trainen is dan louter een middel, maar als doel op zichzelf niet echt interessant.