AndroidHealthClinic

Hoe beginnen?

coleworld

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
75kg
Hallo iedereen....

Ik wil gaan beginnen met fitnesen. Ik ben 20 jaar, weeg 75 kilo en ik ben 1.91 lang. :o

Ik eet niet zoveel, de ene dag veel de andere dag bijna niet, erg afwisselend dus..... Ik werk ook parttime bij McDonald zeker eet ik sinds daar werk 3 keer in de week MC. Dagelijks drink ik verse sinaasappelsap meer dan één glas (ben verslaafd) meer kan ik niet vertellen over mijn eetgewoonten.

Ik ben erg mager en ik wil er ondertussen van af. Ik ben bereid om er hard voor te gaan. als ik mijn polsen draai dan hoor ik gewoon mijn botten kraken en ook als ik me armen strek voel ik mijn botten kraken. :o

Wat kan ik het beste doen in betrekking to beginnen met fitnessen en beter gaan eten? wat voor soort oefeningen en wat voor soort eten?

alles is welkom BEDANKT ;)

oefeningen: Gebruik de freeweights.... de dumbbells en de barbells.
Goede oefeningen: Deadlift, squat, bench press, dumbbell bench press, military press, barbell row, dumbbell row, pullups en dips
Eten: VEEL, VEEL, veel eten.
Basis van je dieet zijn gezonde producten, zoals rijst en pastsa, havermout en brinta, en voor de eiwitten mager vlees/vis (en vette vis) en eieren en kwark.
Vergeet ook de gezonde vetten uit noten vis niet.

stel een schema op van 3000kcal + train heavy = succes

oefeningen: Gebruik de freeweights.... de dumbbells en de barbells.
Goede oefeningen: Deadlift, squat, bench press, dumbbell bench press, military press, barbell row, dumbbell row, pullups en dips
Eten: VEEL, VEEL, veel eten.
Basis van je dieet zijn gezonde producten, zoals rijst en pastsa, havermout en brinta, en voor de eiwitten mager vlees/vis (en vette vis) en eieren en kwark.
Vergeet ook de gezonde vetten uit noten vis niet.

stel een schema op van 3000kcal + train heavy = succes

Lees de stickies door die bij voeding staan, hier is veel nuttige informatie te vinden betreft een voedingsschema.

Lezen, lezen en nog eens lezen.
Als je dat een week of twee gedaan hebt, op basis van je opgedane kennis een KT en voedingsschema opstellen.
Daarna hier terugkomen en advies vragen.

Zoek verder een goede sportschool (hoe minder machines en hoe meer los ijzer hoe beter), neem een abbo en ga als een gek aan die gewichten hangen.
Hou je vorderingen bij met notities, schema's en foto's ter motivatie.

Zo...daar kan je even mee aan de slag lijkt me!

Succes!

Even een korte how-to:

Je zoekt een vervoersmiddel, dat gebruik je om naar een sportcentrum naar keuze te gaan. Vervolgens ga je binnen door de deur. Let goed op als er trekken staat dat je niet duwt. Flaters op voorhand kunnen slecht werken voor het zelfvertrouwen. Daarna loop je meteen naar de bar en spreek je volgende magische woorden: 'Hallo, ik ben (jouwnaam). Ik zou graag beginnen met fitness/bodybuilding. Kunnen jullie me wat informatie geven."

Nu de kans is groot dat je allerlei debiele oefeningen mag doen. Anyway who cares het begin is een kennismaking doe ze. Ondertussen lees je hier op dutchbodybuilding.com alle sticky's met name training/voeding.

Zo het moeilijkste is voorbij. Indien je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen.

PS: Geloof nooit iedereen op zen woord. Vergaar zelf je kennis.

even een korte how-to:

Je zoekt een vervoersmiddel, dat gebruik je om naar een sportcentrum naar keuze te gaan. Vervolgens ga je binnen door de deur. Let goed op als er trekken staat dat je niet duwt. Flaters op voorhand kunnen slecht werken voor het zelfvertrouwen. Daarna loop je meteen naar de bar en spreek je volgende magische woorden: 'hallo, ik ben (jouwnaam). Ik zou graag beginnen met fitness/bodybuilding. Kunnen jullie me wat informatie geven."

nu de kans is groot dat je allerlei debiele oefeningen mag doen. Anyway who cares het begin is een kennismaking doe ze. Ondertussen lees je hier op dutchbodybuilding.com alle sticky's met name training/voeding.

Zo het moeilijkste is voorbij. Indien je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen.

Ps: Geloof nooit iedereen op zen woord. Vergaar zelf je kennis.
+1

Even een korte how-to:

Je zoekt een vervoersmiddel, dat gebruik je om naar een sportcentrum naar keuze te gaan. Vervolgens ga je binnen door de deur. Let goed op als er trekken staat dat je niet duwt. Flaters op voorhand kunnen slecht werken voor het zelfvertrouwen. Daarna loop je meteen naar de bar en spreek je volgende magische woorden: 'Hallo, ik ben (jouwnaam). Ik zou graag beginnen met fitness/bodybuilding. Kunnen jullie me wat informatie geven."

Nu de kans is groot dat je allerlei debiele oefeningen mag doen. Anyway who cares het begin is een kennismaking doe ze. Ondertussen lees je hier op dutchbodybuilding.com alle sticky's met name training/voeding.

PS: Geloof nooit iedereen op zen woord. Vergaar zelf je kennis.

wow bedankt!

Ik ga het volgende week is proberen

Terug
Naar boven