Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verder wijzen de meeste ervaringsresultaten er wel op dat OHP verhogen rechtstreek effect heeft op BP maar dat BP verhogen geen rechtstreeks effect heeft op de OHP
Interesting, ik hoor 'iedereen' (greg nuckols, israetel, ...,) het tegenovergestelde zeggen, en uit eigen ervaring heeft bp increase ook meer carry over dan press increase. Kan het stukje vd podcast wel opzoeken als ik thuis ben voor je?
Interesting, ik hoor 'iedereen' (greg nuckols, israetel, ...,) het tegenovergestelde zeggen, en uit eigen ervaring heeft bp increase ook meer carry over dan press increase. Kan het stukje vd podcast wel opzoeken als ik thuis ben voor je?
Ik zit meer in de lijn van Thibaudeau. Ook ervarinsmatig. Zal zijn artikelen eens erbij proberen te zoeken.
Tussen positie 1 en 3. 1 heeft de voorkeur maar soms ben ik te vermoeid en pak ik 'm wat meer richting 3.