MuscleMeat

Hoe dikke obliques te voorkomen

Waar het om draait is of je er aanleg voor heb of niet.

Een pro zonder aanleg voor dikke oblique kan alles doen wat hij/wilt en nergens last van krijgen.

Iemand die wel aanleg heeft kan dmv squats ed al meer opbouwen dan hij/zij wenst.

Maar over het algemeen valt de aanleg wel mee.

Vind je het dan verstandig om de obliques wekelijks aan te pakken?
Kan je ook niet gewoon een hoge load en laag volume hanteren om vooral kracht te winnen en beperkte massa?

Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Die dude trainde zeker 5 jaar + strikt om die spieren te ontwikkelen. Dus voorlopig zit je goed :)

Ik weet niet of het al gezegd is, ik heb niet het hele topic gelezen, maar je love handles zijn bij heel veel mensen moeilijk weg te krijgen, zelfs op een vetpercentage van 10 procent zijn ze nog grotendeels aanwezig.

Dikke obliques zijn gruwelijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, te dikke obliques vind ik ook niet echt mooi hoor een beetje wel, maar kan ook overdrijven;)

Nee, ik ben Mason, de broer van Jim.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

dat zijn love handles wat je daar ziet. bij de meeste mensen gaan die nooit weg.

heb je wel enig idee wat "love handles" zijn ? :rolleyes:

ja, dat is het vet wat over de obliques heen zit.

wat onder je huid zit

weer zon betwetertje met een account van 1 maand :D

Nee, ik ben Mason, de broer van Jim.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

dat zijn love handles wat je daar ziet. bij de meeste mensen gaan die nooit weg.

Gast dat zijn geen lovehandles :roflol:

uhm....
ff over die lovehandles...
ik train me de pleurus...... maar die lovehandles blijven beetje zitten...
althans.... of het nou vet is of niet.... ik zie niet direct spier.... hoe kan ik daar het best mee omgaan dan!? iemand ff een tip!???

uhm....
ff over die lovehandles...
ik train me de pleurus...... maar die lovehandles blijven beetje zitten...
althans.... of het nou vet is of niet.... ik zie niet direct spier.... hoe kan ik daar het best mee omgaan dan!? iemand ff een tip!???

Dan moet je je buik elke dag trainen om daar plaatselijk vet te verbranden!:)

dat doe ik dan weer wel.... blijven doen!?
ik las namelijk dat je niet plaatselijk kan verbranden!!??

dat doe ik dan weer wel.... blijven doen!?
ik las namelijk dat je niet plaatselijk kan verbranden!!??

Nee niet doen, ik maakt een grapje. :(
Je moet je buik niet elke dag trainen, zeker niet als je het op die plek dunner wil hebben, dan moet je juist geen obliques gericht trainen. Je kan geen plaatselijk vet verbranden, dus zal je moeten cutten tot je het gewenste resultaat hebt, en vaak blijft op die plekken het laatste beetje vet zitten.

Terug
Naar boven