MuscleMeat

Hoe een pro cycle anno 2011 uitziet

In de MD van afgelopen stonden de cycles die Dorian Yates deed ... uit eigen hand geschreven.
En nog geloofden de mensen het niet :) Maar wat iemand dan lukraak op een forum smijt werd
dan toch maar voor waar aangenomen? :roflol:

Doseringen stelden trouwens niet zoveel voor hoor. Zal het artikel eens zoeken en inscannen

bedoel je deze? :

In the October issue of Muscular development Dorian Yates discusses his steroid use during his Olympia contest days. It goes like this:

Off season stack:

Testosterone 750mg
Deca-Durabolin 500mg
Daily:
50mg Dianabol

Precontest:
Weekly:
Testosterone 300mg
Parabolin 152mg
Primbolan 500mg
Daily:
Anavar 50mg
HGH 8iu
lijkt me beetje aan de lage kant tbh

idd ... dat was hem

Stond ook een pic bij van hem op een ridicuul lage dosis primo. Sloeg toen al aardig aan.
Dus ja, misschien moeten sommige maar eens accepteren dat wanneer ze niet groot
worden met zulke dosissen, het nooit zullen worden

idd ... dat was hem

Stond ook een pic bij van hem op een ridicuul lage dosis primo. Sloeg toen al aardig aan.
Dus ja, misschien moeten sommige maar eens accepteren dat wanneer ze niet groot
worden met zulke dosissen, het nooit zullen worden

yup.. genetics is a b*ch :)

kan niemand de openingspost fixen ?? Ik zou graag die kuren willen zien ,dbv

nog een leuk voorbeeldje:

Originally Posted by Mike Arnold View Post
A lot of guys want to know what is being done at the Pro/National level. Well, this question cannot be answered with a single cycle...or even a few cycles, as there is no one single cycle which every pro uses. Each pro has their own individual preferences and dislikes when it comes to PEDs....not to mention that each invidual is willing to take different risks.

With that said, what might a higher-end cycle look like in the pros or at the National level? The following is one example, but requires some cash to follow through with, as some of the components are expensive to implement. Regardless, the following is an off-season schedule I have seen in use in a top-level amatuer. This cycle was followed for basically the entire off-season...or at least 6 months.

As much as I understand the inherent and potential dangers of such a cycle, the reality is that this is professional BB'ing and and many of these guys are trying to go as far as possible for the sport they love. Right or wrong, withhold your judgment, as it's always easier to judge someone else when your not in their shoes.

Additionally, most of these men care a good deal more about their health than what it might seem on the surface. Often, regular blood work is performed and constant health measures are taken to reduce the risks as much as possible. If health markers start to get too far out of range, steps are taken to correct the problem. With that said, of course, we cannot completely eliminate risk, but the common picture many people paint in their heads of the vigilante pro who just doesn't give a shit and who will do anything to succeed, just isn't case...not from what I have seen. Here you go.......

PEDs

Test (long ester) @ 2,000 mg/week.
Tren ace/enth @ 700 mg/week.
Boldenone @ 600 mg/week.
NPP @ 600 mg/week.
Dianabol @ 50 mg/day (only run about 50% of the time).
Insulin @ 60 IU/day.
GH @ 20 IU/day.
DES (1-3) IGF-1 @ 100 mcg (post-workout).
MGF @ 100 mcg (post-workout).
T3 @ 25 mcg/day.
Follistatin at 100 mcg/day (cycled for 2 weeks on/4 weeks off).
Finasteride at 2 mg/day.
Arimedex @ 2 mg/day.
Cabergoline at .5 mg/day.
Metformin @ 1,000-2,000 mg/day.

Supplements

Leucine
Creatine
Beta Alanine
Multi-Vitamin
Vitargo
Whey hydrolysate
Glycerol monostearate
GPLC

....and a barrage of health supps for lipids, insulin sensitivity, and the liver.

Talk...........

vraag me af wat er van die gasten overblijft zonder aas en peps

Test (long ester) @ 2,000 mg/week.Trenace/enth @ 700 mg/week.Boldenone @ 600 mg/week.NPP @ 600 mg/week.Dianabol @ 50 mg/day (only run about 50% of the time).Insulin @ 60 IU/day.GH @ 20 IU/day.DES (1-3) IGF-1 @ 100 mcg (post-workout).MGF @ 100 mcg (post-workout).T3 @ 25 mcg/day.Follistatin at 100 mcg/day (cycled for 2 weeks on/4 weeks off).Finasteride at 2 mg/day.Arimedex @ 2 mg/day.Cabergoline at .5 mg/day.Metformin @ 1,000-2,000 mg/day.

Redlijk prijzig

Test (long ester) @ 2,000 mg/week.Trenace/enth @ 700 mg/week.Boldenone @ 600 mg/week.NPP @ 600 mg/week.Dianabol @ 50 mg/day (only run about 50% of the time).Insulin @ 60 IU/day.GH @ 20 IU/day.DES (1-3) IGF-1 @ 100 mcg (post-workout).MGF @ 100 mcg (post-workout).T3 @ 25 mcg/day.Follistatin at 100 mcg/day (cycled for 2 weeks on/4 weeks off).Finasteride at 2 mg/day.Arimedex @ 2 mg/day.Cabergoline at .5 mg/day.Metformin @ 1,000-2,000 mg/day.

Redlijk prijzig

lol,die 20iu HGH per dag alleen al. Ben benieuwd wat je met de gemiddelde NLse prijzen hier per week aan kwijt zal zijn.
Als ik een keer tijd heb ga ik het is n keer uitrekenen.

20iu per dag? Vraag me af hoe ze dat trekken.. Poehhh

Verdelen.
eitje

mack heeft ecto stats, die weet er niks van joh

:D

Ik kan jullie wel een voorbeeld kuur geven van de jaren 70' :D
Cycle van Dirk Warnez, waar in der tijd mijn ouwe mee trainde.
Daar zijn we toch zeker van:

Primo 500mg EW
Test (en ja bestand al toen) 500mg EW
Dboll 60mg ED

Tijdens pre contest vloog de Dboll eruit

Redlijk prijzig

Dit zullen gemiddelde hoeveelheden zijn gesorteerd per as.
En niet de totale hoeveelheid die zie in een keer gebruiken.
dus afgaande van 60iu slin per dag, nemen ze dus bij elke maaltijd 10iu, gekkenwerk:rolleyes:

Ik kan jullie wel een voorbeeld kuur geven van de jaren 70' :D
Cycle van Dirk Warnez, waar in der tijd mijn ouwe mee trainde.
Daar zijn we toch zeker van:

Primo 500mg EW
Test (en ja bestand al toen) 500mg EW
Dboll 60mg ED

Tijdens pre contest vloog de Dboll eruit

hoelang kuurde hij dan gemiddeld ?

24 weken in 1 jaar. Dus ongeveer 50/50.
Geen Brigde etc, gewoon Off

nog steeds niemand die de openingspost kan fixen ?? :sad:

bump , echt niemand ?? dan kan het topic evengoed gesloten worden dan ...

Afbeeldings URL kopieren en in je adres balk plakken, dan even registreren en aanmelden :)

Terug
Naar boven