XXL Nutrition

hoe ga ik te werk met sustanone

En skydirk: voor je uitkraamt dat ik onozele zever verkoop,
weet waar je over spreekt.
Ooit gehoord van de test. prop die in de sustanon zit?
Ga eens opzoeken hoelang die werkt.

en de enathaat die erin zit. er zitten 4 esters in sustanon. heb je wel al ooit sustanon genomen? is juist één van die middelen waar ik wat ervaring mee heb. het is inderdaad onnozele zever wat je verkoopt: elke dag een injectie sustanon.

Chapeloere zei:
En skydirk: voor je uitkraamt dat ik onozele zever verkoop,
weet waar je over spreekt.
Ooit gehoord van de test. prop die in de sustanon zit?
Ga eens opzoeken hoelang die werkt.

en de propionate is echt niet zo hoog gedoseerd in sustanon hoor . Enenthate heeft zeker het dubbel van de hoeveelheid propionate per ml !

Dit is de reden waarom ik hier nog zelden post.
Omhooggevallen noobs die denken dat ze alles weten.
Sustanon is EOD.
Neem jij het maar lekker 1x per week.
Bij deze is de discussie afgelopen.

Ieder zijn eigen mening, maar svp wel respect voor die mening.

Dat houdt de discussie wat leuker. :)

Chapeloere zei:
Dit is de reden waarom ik hier nog zelden post.
Omhooggevallen noobs die denken dat ze alles weten.
Sustanon is EOD.
Neem jij het maar lekker 1x per week.
Bij deze is de discussie afgelopen.

Bro, hij zegt nergens dat je het maar eenmaal per week moet zetten..

Mijn standpunt is dat je alles het liefst zoveel mogelijk moet spreiden dus zowel cypionate, enanthate als sustanon..omdat ze allemnaal ongeveer een gelijk verloop hebben..

dus niet de sustanon om de dag minimaal omdat er kortere esters inzitten..

grt. D.W.

dutch windmill zei:
Bro, hij zegt nergens dat je het maar eenmaal per week moet zetten..

Mijn standpunt is dat je alles het liefst zoveel mogelijk moet spreiden dus zowel cypionate, enanthate als sustanon..omdat ze allemnaal ongeveer een gelijk verloop hebben..

dus niet de sustanon om de dag minimaal omdat er kortere esters inzitten..

grt. D.W.

Ik begrijp je manier van denken, maar je moet toegeven... als je
sustanon bijv maar 2x per week injecteert je bloedwaarden
niet stabiel zullen zijn, en er een gedeelte van de kortwerkende
esters verloren gaat.
Ok dit is miss minimaal, maar je hoeft naar mijn mening dit niet te riskeren als je simpelweg een langwerkende ester neemt zoals enanthate.
Op amerikaanse boards zie ik bijna altijd sustanon EOD staan.

Bro,

Niks gaat verloren omdat het korte esters zijn..als je elke dag 50 mg propionate zou zetten werkt het dan ook niet?..

Je bloedwaarden zijn niet stabiel bij twee injects sustanon per week..

maar ook niet met 2 injects enanthates geloof me..

Vroeger deed iedereen 2 keer per week sustanon zetten en dat werkt gewoon prima..toen kwam The Iron Game met een post volgens mij in 2001 of 2002 dat je het om de dag moest zetten omdat het anders niet zou werken..en hioerna is er door anderen hetzelfde gepost en sindsdien zegt iedereen dat je het op die manier moet doen..

T3 hetzelfde verhaal..dat moest je heeeel langzaam afbouwen want anders kapt je schildklier ermee..was ook eens door iemand gepost en daarna door iedereen (inclusief mezelf) voor waar aangenomen..

blijkt dus ook helemaal niet waar te zijn..

grtjes

dutch windmill zei:
Bro,

Niks gaat verloren omdat het korte esters zijn..als je elke dag 50 mg propionate zou zetten werkt het dan ook niet?..

Je bloedwaarden zijn niet stabiel bij twee injects sustanon per week..

maar ook niet met 2 injects enanthates geloof me..

Vroeger deed iedereen 2 keer per week sustanon zetten en dat werkt gewoon prima..toen kwam The Iron Game met een post volgens mij in 2001 of 2002 dat je het om de dag moest zetten omdat het anders niet zou werken..en hioerna is er door anderen hetzelfde gepost en sindsdien zegt iedereen dat je het op die manier moet doen..

T3 hetzelfde verhaal..dat moest je heeeel langzaam afbouwen want anders kapt je schildklier ermee..was ook eens door iemand gepost en daarna door iedereen (inclusief mezelf) voor waar aangenomen..

blijkt dus ook helemaal niet waar te zijn..

grtjes

Wat is volgens jou een goed innameschema dan voor t3?

Tsja een goed inname schema..

ik zie mensen wel eens 150 mcg per dage nemen..dat is naar mijn mening veels te veel..
je moet je schildklier tweaken zodat hij net wat harder gaat werken..en je meer verbrandt of meer voedingsstoffen kan opnemen..dus zo rond de 50 mcg per dag..zolang je wilt (niet nonstop) en niet afbouwen of heel erg snel....

dutch windmill zei:
Tsja een goed inname schema..

ik zie mensen wel eens 150 mcg per dage nemen..dat is naar mijn mening veels te veel..
je moet je schildklier tweaken zodat hij net wat harder gaat werken..en je meer verbrandt of meer voedingsstoffen kan opnemen..dus zo rond de 50 mcg per dag..zolang je wilt (niet nonstop) en niet afbouwen of heel erg snel....

ok thnx :thumbs:

chapeloere: je hebt nog niet op mijn vraag geantwoord. heb je al ervaring met sustanon? hoeveel keer heb je het al gebruikt? en hoeveel keer per week heb je het gezet? je noemt mij een omhoog gevallen noob, maar spreek je uit ervaring of komt het omdat je het gelezen hebt. en ik heb inderdaad nooit gezegd éénmaal per week. om de drie of vier dagen heb ik gezegd. om de twee dagen kan ook, maar is geen must en elke dag, dat is helemaal zonde van je geld. en ik heb dit niet zoals de meeste omhoog gevallen noobs op de amerikaanse forums gelezen, maar ik spreek hier uit eigen praktijkervaring. die gasten die maar naäpen wat ze ergens gelezen hebben en dat letterlijk overnemen en dan denken dat ze het weten, daar moet ik mee lachen.

skydirk zei:
chapeloere: je hebt nog niet op mijn vraag geantwoord. heb je al ervaring met sustanon? hoeveel keer heb je het al gebruikt? en hoeveel keer per week heb je het gezet? je noemt mij een omhoog gevallen noob, maar spreek je uit ervaring of komt het omdat je het gelezen hebt. en ik heb inderdaad nooit gezegd éénmaal per week. om de drie of vier dagen heb ik gezegd. om de twee dagen kan ook, maar is geen must en elke dag, dat is helemaal zonde van je geld. en ik heb dit niet zoals de meeste omhoog gevallen noobs op de amerikaanse forums gelezen, maar ik spreek hier uit eigen praktijkervaring. die gasten die maar naäpen wat ze ergens gelezen hebben en dat letterlijk overnemen en dan denken dat ze het weten, daar moet ik mee lachen.

Heb in het verleden 3 kuren met sustanon ( karachi ) gezet.
Dit was 2x per week, nadien overgestapt op enanthate en
dit beviel me beter.
Ik ben het met je eens, dat vooraleer je advies kan geven,
je ervaring moet hebben met die spullen.

Grtz

Laatst bewerkt:
Effe een andere theorie,sust is ontworpen om 1 maal in de 3 weken te zetten.
De verschillende esters en hoeveelheden zij zo op elkaar ingestelt.Dus in theorie kun je ook in 1 keer 3 ampules zetten om de 3 weken.
Of zie ik dat verkeerd.

lorenzo zei:
Effe een andere theorie,sust is ontworpen om 1 maal in de 3 weken te zetten.
De verschillende esters en hoeveelheden zij zo op elkaar ingestelt.Dus in theorie kun je ook in 1 keer 3 ampules zetten om de 3 weken.
Of zie ik dat verkeerd.

Dit zijn medische doseringen.

Je snapt me niet,een medische dosering is 250mg om de3 weken.Ik zeg dat je in theorie ook 750mg om de 3weken kunt zetten.In principe lopen de esters mooi in elkaar over maar dan 3 keer zo sterk.Dus ook geen medische dosering meer.

lorenzo zei:
Je snapt me niet,een medische dosering is 250mg om de3 weken.Ik zeg dat je in theorie ook 750mg om de 3weken kunt zetten.In principe lopen de esters mooi in elkaar over maar dan 3 keer zo sterk.Dus ook geen medische dosering meer.

Als bb'r wil een stabiele waarde maar toch één die hoog genoeg blijft ! dus ik denk niet dat jou redenatie opgaat .

Volgens mij heb je dan juist een stabiele waarde.
ester1 is 30mg
ester2 is 60mg
ester3 is 60mg
ester4 is 100mg
Deze hoeveelheden zijn zo ontworpen dat je 3 weken een gelijke afname hebt
Door in 1 keer 750mg sust te zetten hou je de gelijke afname maar dan 3 maal zo hoog.Dus
ester1 wordt 90mg
ester2 wordt 180 mg
ester3 wordt 180mg
ester4 wordt 300mg

lorenzo zei:
Volgens mij heb je dan juist een stabiele waarde.
ester1 is 30mg
ester2 is 60mg
ester3 is 60mg
ester4 is 100mg
Deze hoeveelheden zijn zo ontworpen dat je 3 weken een gelijke afname hebt
Door in 1 keer 750mg sust te zetten hou je de gelijke afname maar dan 3 maal zo hoog.Dus
ester1 wordt 90mg
ester2 wordt 180 mg
ester3 wordt 180mg
ester4 wordt 300mg

De korte esters werken maar een dag of enkele dagen.
De andere een week en nog een ander een paar weken.
Dus als jij 1x 250mg om de 3 weken prikt
heb je de eerste week miss 200mg binnen
de 2de 100mg
en de 3de 50mg .

Denk je dat je met zulke dosissen gaat groeien?
Je moet minstens 500mg zuiver per week hebben als
je wat resultaat wilt.

Chapeloere zei:
De korte esters werken maar een dag of enkele dagen.
De andere een week en nog een ander een paar weken.
Dus als jij 1x 250mg om de 3 weken prikt
heb je de eerste week miss 200mg binnen
de 2de 100mg
en de 3de 50mg .

Denk je dat je met zulke dosissen gaat groeien?
Je moet minstens 500mg zuiver per week hebben als
je wat resultaat wilt.

Je snapt me nog steeds niet.Ik heb het over 750 test om de 3 weken.
Kijk eens even naar de waardes zoals ik ze heb neergezet.De waardes die jij neerzet kloppen niet plus het feit dat dat een korte ester minder test hoeft te hebben dan een lange ester.Anders had meneer organon 250mg wel door 4 gedeelt.

Terug
Naar boven