AndroidHealthClinic

hoe ga ik te werk met sustanone

lorenzo zei:
Je snapt me nog steeds niet.Ik heb het over 750 test om de 3 weken.
Kijk eens even naar de waardes zoals ik ze heb neergezet.De waardes die jij neerzet kloppen niet plus het feit dat dat een korte ester minder test hoeft te hebben dan een lange ester.Anders had meneer organon 250mg wel door 4 gedeelt.

Probeer het zelf eens 750mg een keer in de drie weken en post je resultaten. Niet boos worden als je je geld verspild hebt he :rolleyes:

lorenzo zei:
Je snapt me nog steeds niet.Ik heb het over 750 test om de 3 weken.
Kijk eens even naar de waardes zoals ik ze heb neergezet.De waardes die jij neerzet kloppen niet plus het feit dat dat een korte ester minder test hoeft te hebben dan een lange ester.Anders had meneer organon 250mg wel door 4 gedeelt.

Al zet je 2000mg om de 3 weken.
Je moet een constante dosis in je lichaam hebben.
De korte esters zijn na een paar dagen uitgewerkt, dosis heeft geen belang.
Na 1 week heeft het zijn krachtigste werking verloren en dan wil je nog
2 weken wachten.
Je doet je bloedwaarden door die manier erg schommelen, en daarbij
ga je niet genoeg dosis hebben in de laatste weken.
Alles behalve optimaal en erg nadelig voor je spiergroei.
Daarom dat iedere bodybuilder met een beetje kennis van zaken sustanon ED/EOD /E3D zet.

Chapeloere zei:
Al zet je 2000mg om de 3 weken.
Je moet een constante dosis in je lichaam hebben.
De korte esters zijn na een paar dagen uitgewerkt, dosis heeft geen belang.
Na 1 week heeft het zijn krachtigste werking verloren en dan wil je nog
2 weken wachten.
Je doet je bloedwaarden door die manier erg schommelen, en daarbij
ga je niet genoeg dosis hebben in de laatste weken.
Alles behalve optimaal en erg nadelig voor je spiergroei.
Daarom dat iedere bodybuilder met een beetje kennis van zaken sustanon ED/EOD /E3D zet.

Pfff,laat maar zitten.

skydirk zei:
om de dag of elke dag. wat is dat weer voor onnozele zever. om de drie- vier dagen werkt uitstekend. spreek je uit praktijkervaring?

In Sust zitten ook langere esters dan alleen prop. Als je om de dag of elke dag injecteert, stapel je zo de lange esters in de Sust op. Dat is een rekensommetje zo simpel als 1+1=2. Aan het eind van de week krijg je een boost van de opgestapelde esters die onevenredig is. Net als elke dag Clen slikken: Ook zo ondoordacht. De halfwaardetijd van Clen is veel langer dan een gemiddelde ora en dús bouw je een bloedlevel op dat helemaal niet gewenst is.

DBC01 zei:
In Sust zitten ook langere esters dan alleen prop. Als je om de dag of elke dag injecteert, stapel je zo de lange esters in de Sust op. Dat is een rekensommetje zo simpel als 1+1=2. Aan het eind van de week krijg je een boost van de opgestapelde esters die onevenredig is. Net als elke dag Clen slikken: Ook zo ondoordacht. De halfwaardetijd van Clen is veel langer dan een gemiddelde ora en dús bouw je een bloedlevel op dat helemaal niet gewenst is.

En wat met testo enanthate... als je elke week injecteert stapel je dus ook de lange ester op... ;)
K snap niet waar je naartoe wilt

interresant topic:thumbup:

Chapeloere zei:
En wat met testo enanthate... als je elke week injecteert stapel je dus ook de lange ester op... ;)

Waar ik naartoe wil? Nergens, ik maak alleen een punt duidelijk.
Snap je het als ik zeg dat je iiiiets minder opstapelt bij iedere week injecteren dan IEDERE DAG te injecteren?

Chapeloere zei:

Jij snapt het echt niet he ! Als je test E elke week zet zitten er 6 dagen tussen de lange esters , die je bij sust ook hebt . Maar zich dan elke dag opstapelen bij ED inject . Maar goed jij pakt sust natuurlijk hoe je zelf wil hoor ;)

Kenjie zei:
Jij snapt het echt niet he ! Als je test E elke week zet zitten er 6 dagen tussen de lange esters , die je bij sust ook hebt . Maar zich dan elke dag opstapelen bij ED inject . Maar goed jij pakt sust natuurlijk hoe je zelf wil hoor ;)

Jullie maken het allemaal te ingewikkeld, het is mijn visie over sustanon en
je niet moet afkomen dat ik "het" niet snap.
Ik weet best wel wat er in sustanon zit en hoe het werkt.
Heb voor mijn studie het endocrien stelsel volledig moeten vanbuiten blokken dus hoe hormonen werken en afgescheiden worden is mij echt niet vreemd.
Ik prik gewoon 2x per week enanthate.
Als ik elke dag prik neem ik test prop.
Ga in de toekomst een kuur sustanon only doen met EOD prikken.

Iedereen heeft een eigen visie over middelen en hoe
hij ze het liefste gebruikt.
K vind het jammer dat je dan meteen jaar je hoofd krijgt dat je het
niet snapt of dat je "onozele" zever verkoopt.
Willen jullie zo perse sustanon 2x per week prikken, doe gerust, ik heb er gewoon een andere visie over.

Chapeloere zei:
Jullie maken het allemaal te ingewikkeld, het is mijn visie over sustanon en
je niet moet afkomen dat ik "het" niet snap.
Ik weet best wel wat er in sustanon zit en hoe het werkt.
Heb voor mijn studie het endocrien stelsel volledig moeten vanbuiten blokken dus hoe hormonen werken en afgescheiden worden is mij echt niet vreemd.
Ik prik gewoon 2x per week enanthate.
Als ik elke dag prik neem ik test prop.
Ga in de toekomst een kuur sustanon only doen met EOD prikken.

Iedereen heeft een eigen visie over middelen en hoe
hij ze het liefste gebruikt.
K vind het jammer dat je dan meteen jaar je hoofd krijgt dat je het
niet snapt of dat je "onozele" zever verkoopt.
Willen jullie zo perse sustanon 2x per week prikken, doe gerust, ik heb er gewoon een andere visie over.

Goed 2x per week of EOD = 3x per week . Jij zij eerst elke dag dat is een wereld van verschil met wat je nu zegt hoor . Ik kan me zeker vinden met 2 of 3x per week sustanon zetten !

Maar elke dag sustanon is gewoon te veel van het goede en doe je gwoon beter prop of suspensie !

DBC01 zei:

Het ligt helemaal aan de hoeveelheid die je zet. Met enanthate zou je in principe ook elke dag kunnen zetten om een bloedspiegel te krijgen zo plat als een dubbeltje.

Niemand is zo gek om dat te doen omdat de waardes met 2x prikken in de week stabiel genoeg zijn.

Met sust is dat niet geval want 90mg van de 250 zijn korte esters en dan heb je met 2x in de week hele duidelijke 'vervalcurves'.

Of dat goed of slecht is daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn, maar het lijkt mij logischer om de bloedwaardes zo constant mogelijk te houden.

Oh ja bennyx is t al een beetje duidelijk jongen? :D

Denk dat ie er nu helemaal niets meer van snap.Doe maar gewoon om de 4a 5 dagen 1 ampul.Is goed genoeg voor een eerste kuur.

lorenzo: sustanon om de twee of drie weken zetten om medische doeleinden heeft niet als doel om constant hoge testspiegels te verkrijgen wat een bb'er juist wel nodig heeft. een normale mens die niets neemt heeft ook schommelingen('smorgens veel, 's avonds weinig testosteron) en niet elke dag even veel testosteron. constant hoge spiegels hebben is bvb slecht voor de prostaat. ik denk dat ze met sustanon die schommelingen beter kunnen nabootsen wat beter voor het lichaam is. nu hebben ze androgel wat de natuurlijke schommelingen nog beter nabootst. 's morgens smeer je het op je lichaam, wordt opgenomen en 's avonds heb je ook minder testosteron. voor spieropbouw zoals voor een bb'er is het beter om constant hoge levels te hebben, maar dit heeft dan wel veel groter gezondheidsrisico's als je lang zou nemen. zoals ik al gezegd heb voor de prostaat.

Kenjie zei:
Goed 2x per week of EOD = 3x per week . Jij zij eerst elke dag dat is een wereld van verschil met wat je nu zegt hoor . Ik kan me zeker vinden met 2 of 3x per week sustanon zetten !

Maar elke dag sustanon is gewoon te veel van het goede en doe je gwoon beter prop of suspensie !

Ik zei EOD of ED

Mans zei:
Het ligt helemaal aan de hoeveelheid die je zet. Met enanthate zou je in principe ook elke dag kunnen zetten om een bloedspiegel te krijgen zo plat als een dubbeltje.

Niemand is zo gek om dat te doen omdat de waardes met 2x prikken in de week stabiel genoeg zijn.

Met sust is dat niet geval want 90mg van de 250 zijn korte esters en dan heb je met 2x in de week hele duidelijke 'vervalcurves'.

Of dat goed of slecht is daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn, maar het lijkt mij logischer om de bloedwaardes zo constant mogelijk te houden.

Kijk dat probeer ik nu al een hele tijd duidelijk te maken.
Volledig akkoord mans

skydirk zei:
lorenzo: sustanon om de twee of drie weken zetten om medische doeleinden heeft niet als doel om constant hoge testspiegels te verkrijgen wat een bb'er juist wel nodig heeft. een normale mens die niets neemt heeft ook schommelingen('smorgens veel, 's avonds weinig testosteron) en niet elke dag even veel testosteron. constant hoge spiegels hebben is bvb slecht voor de prostaat. ik denk dat ze met sustanon die schommelingen beter kunnen nabootsen wat beter voor het lichaam is. nu hebben ze androgel wat de natuurlijke schommelingen nog beter nabootst. 's morgens smeer je het op je lichaam, wordt opgenomen en 's avonds heb je ook minder testosteron. voor spieropbouw zoals voor een bb'er is het beter om constant hoge levels te hebben, maar dit heeft dan wel veel groter gezondheidsrisico's als je lang zou nemen. zoals ik al gezegd heb voor de prostaat.

Was jij niet bezig met die gel en hgh.Onder begeleiding van die euroloog(Dr thiery of zo)

gel heb ik nooit gebruikt. ik kreeg testenanthaat. maar één keer om de twee weken 250 mg. het was wel de bedoeling dat na een paar maanden de testenanthaat door androgel zou vervangen worden. elke dag kreeg ik er nog wat hgh, dhea, T3-T4 en wat cortisone bij. ik heb dit een paar maanden gedaan om te zien wat dat gaf. ik ben er dan toch mee gestopt. je moet alles is proberen in je leven. ik ben er tenslotte 47. ik ben nog te goed in vorm zonder en het zal meer iets zijn voor binnen 10 jaar als ik het misschien nodig zal hebben. daarom ben ik ermee gestopt. ook om te zien wat het zou geven nadat ik stopte. de dosis test is natuurlijk te weinig om spierwinst op te leveren. dat wist ik maar ik wou toch is weten wat zo'n hormoon replacement therapie doet. als je zoals ik nog geen problemen heb, niet veel. iets meer geilheid en wat meer libido. dat wel. het was ook een redelijk dure bedoening. enkel hgh was al 120 eur per maand. dokter en volledige bloedonderzoeken waren ook duur. alle urine en bloedtesten worden wel gedaan en daarna word de dosis aangepast. ik geloof er wel in maar 't is nog te vroeg voor mij.

piramide altijd goed

altijd goed piramide

Terug
Naar boven