BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar is de stelling "eens" of "oneens"![]()
nog zo'n raar topicje ..

IK heb even de tijd genomen dit topic en posts door te lezen,ik begrijp niet waarom moderators dit soort discussies hier toelaten!DIT LIJKT ME WEL EEN OORLOG GELOVIGE VS ONGELOVIGE![]()
wat voor jouw een sprookjes boek mag zijn{heb je hem wel eens gelezen?}is voor een andere een geloof en daar moet men respeckt voor hebben,ik bezie jou in een coma omdat je de waarheid niet wil zien,enzo kunnen we verder heen en weer gaan natuurlijk dus beetje zinloos vind je zelf niet?en niet iedereen is van kleins afaan grootgebracht zo leesde ik in andere van dit soort topics dat makiaveli klusmier en dubul philip niet met een geloof zijn ogegroeid en toch de juiste weg en keuze hebben gevonden en dit wens ik jou ook toe zodat je in het hiernamaals het eeuwige geluk mag zienlees de posts eens goed na... het doel is om juist eindelijk te stoppen met het tegen elkaar opzetten van groepen.. (religies) Dit is juist een van de negatieve zaken die aan geloof gepaard gaan.
Ik vind het een misdaad dat kinderen op jonge leeftijd worden gebrainwashed om dan later als fanatiekeling door het leven te gaan.. ik zie dat jij net als veel van je 'broeders' hieronder te lijden hebben.. erg..
Blijkbaar kan je niet voor jezelf denken en wordt al het denken voor je gedaan door charlatans die vanalles halen (interpetreren) uit een sprookjesboek. Naargelang welk boek en welke strekking de charlatans erop nahouden zal je je wereldbeeld vormen...
Doordat het je van kindsbeen is ingelepeld zal er enorm veel energie, doorzetting en gezond verstand nodig zijn om ooit uit deze coma te ontwaken.. Toch hoop ik voor je dat je het ooit mag halen!
Vrede zij met je broeder en met al je lotgenoten!
salaam {betekend vrede zij met u}wat voor jouw een sprookjes boek mag zijn{heb je hem wel eens gelezen?}is voor een andere een geloof en daar moet men respeckt voor hebben,ik bezie jou in een coma omdat je de waarheid niet wil zien,enzo kunnen we verder heen en weer gaan natuurlijk dus beetje zinloos vind je zelf niet?en niet iedereen is van kleins afaan grootgebracht zo leesde ik in andere van dit soort topics dat makiaveli klusmier en dubul philip niet met een geloof zijn ogegroeid en toch de juiste weg en keuze hebben gevonden en dit wens ik jou ook toe zodat je in het hiernamaals het eeuwige geluk mag ziensalaam {betekend vrede zij met u}
wat voor jouw een sprookjes boek mag zijn{heb je hem wel eens gelezen?}is voor een andere een geloof en daar moet men respeckt voor hebben,ik bezie jou in een coma omdat je de waarheid niet wil zien,enzo kunnen we verder heen en weer gaan natuurlijk dus beetje zinloos vind je zelf niet?en niet iedereen is van kleins afaan grootgebracht zo leesde ik in andere van dit soort topics dat makiaveli klusmier en dubul philip niet met een geloof zijn ogegroeid en toch de juiste weg en keuze hebben gevonden en dit wens ik jou ook toe zodat je in het hiernamaals het eeuwige geluk mag ziensalaam {betekend vrede zij met u}
[afbeelding niet meer beschikbaar]Stop met je actie BackInAction, je trekt gewoon meer gelovigers aan
Who the **** is prayingman nu weer ?![]()
Shit klus, ben je je aan het bekeren tot atheïsme?

Waarom zien we je dan toch op elk topic onzin posten?nee hoor, ik laat alleen merken dat ik hier als gelovige langzamerhand uitgepraat ben.
![]()
macht der gewoonte....Waarom zien we je dan toch op elk topic onzin posten?

wat voor jouw een sprookjes boek mag zijn{heb je hem wel eens gelezen?}is voor een andere een geloof en daar moet men respeckt voor hebben,ik bezie jou in een coma omdat je de waarheid niet wil zien,enzo kunnen we verder heen en weer gaan natuurlijk dus beetje zinloos vind je zelf niet?en niet iedereen is van kleins afaan grootgebracht zo leesde ik in andere van dit soort topics dat makiaveli klusmier en dubul philip niet met een geloof zijn ogegroeid en toch de juiste weg en keuze hebben gevonden en dit wens ik jou ook toe zodat je in het hiernamaals het eeuwige geluk mag ziensalaam {betekend vrede zij met u}