AndroidHealthClinic

Stelling de video van Anders Breivik, persoonlijke meningen

En dit doen moslims niet?
Alleen de moslims die niet meedoen, dit zijn niet alle moslims. Dat snap je zelf ook wel.

Als moslims dit niet doen,hoe kan het dan dat er landen zijn ter wereld die vrijwel volledig bevolkt zijn door moslims?
Hun cultuur is anders.

Zijn dit een soort piratenstaten waar iedereen plundert en niemand mekaar respecteerd?
Voor zover ik weet niet, maar extreem gelovige moslims of zogezegde al-quaida strijders plunderen wel de voedselvoorraden van de mensen die in hongersnood zitten in oost afrika.

En er zijn geen mensen van andere geloven die niet meedoen aan de samenleving?,geen atheisten die niet mee doen?
Die zijn er wel, en die moeten ook meedoen met de samenleving, maar daar gaat het hier nu niet over. Niet van onderwerp veranderen graag.

Alleen van de moslims zijn er enkele die niet mee doen?
Zie bovenstaande

En hier is iets mis met moslims die met z'n allen in dezelfde wijk willen wonen?
Ja
Voel je je niet meer veilig als je op je fiets er langs moet fietsen?
Ik hoef er nooit langs te fietsen, en als ik er wel langsfiets zou ik zeker meer op mijn hoede zijn dan wanneer ik net uit een nettere wijk kom.

Wordt je bang wanneer je de naam Mohammed hoort?
Nee

Was het een opluchting voor je geweest wanneer alle moslims kees hadden geheten?
Nee, dat veranderd niks aan het gedrag van de moslims die niet in de samenleving meewerken.

En komt dit slaan/schoppen/bedreigen en stelen omdat deze mensen de weg kwijt zijn of omdat ze moslim zijn?
Komt meer uit een verwaarloosde opvoeding, vermoed ik. Opvoeding van ouders die wel moslim zijn en hun kind ook met enige moslim accenten opvoeden.

Zijn dit jongeren die de weg kwijt zijn? Of jongeren die van Allah de opdracht krijgen jou iets aan te doen?
Zie bovenstaande post, gelieve vragen niet dubbel of incompleet te stellen.

En je hebt geen negatieve ervaringen met Nederlanders?
Jawel, dat post ik ook. Dit is een vraag waar je zelf het antwoord al op heb.

Of wil je stiekem in je hoofd een afkeer vormen tegen moslims omdat deze mensen toch net weer anders zijn dan de bekende kaaskoppen?
Geen afkeer, maar ze maken het ons niet makkelijk met alle negatieve publiciteit die ze krijgen. Daarnaast zou ik het prettig vinden als je de term Nederlanders gebruikt in plaats van kaaskoppen. Ik noem moslims ook geen schapenn**kers, dat zou onbeschoft zijn.

En na dit alles zie je nog steeds niet dat het afkeurende gedrag en angsten naar moslims gebaseerd zijn op vooroordelen en ervaringen met mensen die allicht moslims waren?
ik snap niet dat je al die vragen blind kan antwoorden zonder de achterliggende gedachte te zien,en dat 2posts achter elkaar.

Nee ik zie dit niet omdat ik weet dat er ook aardige moslims zijn. Bijna iedereen verdient een eerlijke kans, daarom geef ik mijn onderbewuste ook geen kans om vooroordelen, afkeurend gedrag of angsten te laten zien naar moslims. Net zo als met surinamers, turken, fransen, christelijken enz.

Misschien is het wel zo dat jij degene bent met een achterliggende gedachten van: iemand die hier iets post over moslims heeft bij mij al een streepje minder staan.

Baas Beer is de grootste linkse idioot op dit forum :roflol:

doe je ogen is open man

@Baas Beer: ben jij op de hoogte van de nieuwe studies die aantonen dat moslim zijn de kans op crimineel gedrag verhoogt? Dit kwam nergens in de media omdat het niet politiek correct is, maar wel de moeite waard om ff te lezen.

Persoonlijk begrijp ik niet hoe iemand iets achterlijks als religie kan verdedigen, welke religie maakt mij niet eens uit. Geloven in iets wat nooit bewezen is kan de zaken alleen maar erger maken. Het christenDOM was al ellende voor Europa, de islam hoeven we er echt niet nog eens bij. Compleet gestoord om dit te verdedigen en de critici ervan aan te vallen.

Ruud0111 die een ander member een idioot noemt. Iets met pot/ketel/zwart. De eerste post zonder spelvouten van deze held moet ik nog zien.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 15:06 ----------

@Baas Beer: ben jij op de hoogte van de nieuwe studies die aantonen dat moslim zijn de kans op crimineel gedrag verhoogt? Dit kwam nergens in de media omdat het niet politiek correct is, maar wel de moeite waard om ff te lezen.

Bron please.
Ben er niet van op de hoogte, maar zo 1-2-3 klinkt het als foutief geïnterpreteerde statistiek.

• Topic Starter Topic Starter

Persoonlijk begrijp ik niet hoe iemand iets achterlijks als religie kan verdedigen, welke religie maakt mij niet eens uit. Geloven in iets wat nooit bewezen is kan de zaken alleen maar erger maken. Het christenDOM was al ellende voor Europa, de islam hoeven we er echt niet nog eens bij. Compleet gestoord om dit te verdedigen en de critici ervan aan te vallen.

Misschien omdat sommige mensen dat gekanker op moslims kotsbeu zijn en niet in verhouding staat met die enkele problemen die er mee zijn in West-Europa.

Tijd dat mensen zich eens op de serieuze zaken gaan richten: de continue afbraak van ons sociaal vangnet.

Wil je je communistische praatjes alsjeblieft voor je houden, silentio.

van mij mag je alle geloven afschaffen,geloof zie ik ook als een idioot iets begrijp me niet verkeerd.
Ik kan er gewoon slecht tegen hoe er tegenwoordig in de maatschappij tegen moslims wordt aangekeken zeker als je kijkt naar die achterlijke standpunten van de PVV.

Zondag om 22.00 documentaire over Anders breivik op Discovery

• Topic Starter Topic Starter
van mij mag je alle geloven afschaffen,geloof zie ik ook als een idioot iets begrijp me niet verkeerd.

Wie heeft daar nu baat bij?

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 01:10 ----------

Hoe meer ik van Breivik lees hoe meer ik hem begin te apprecieren, ok zijn gedachtengoed staat lijnrecht tegenover het mijne (cultural, political and economic marxist ftw) en zijn daden zijn afschuwelijk, toch denk ik dat het een coole kerel is om samen een pintje mee te drinken, en te keuvelen over rpg's, wijven en Bodybuilding.
Eigenlijk griezelig dat zo iemand tot zo'n extremiteiten in staat is...

Terug
Naar boven