Fitness Seller

Stelling hoe geloviger, hoe gestoorder

• Topic Starter Topic Starter
dat is ook precies de kern van het hele geloofsverhaal: Jezus zei immers zelf dat degene die zich niet als kind gedraagd, de hemel nooit zal inkomen......

maw: volwassenen denken te nuchter en te realistisch dat ze het kinderlijke ( wat in het geloof schuilt) niet meer juist weten te intrepreteren.

volwassenen weten niet meer wat "geloof" precies inhoudt, omdat ze teveel de wetenschappelijke kant gaan bekijken.....ze kunnen zich moeilijk zaken uit het verleden voorstellen, immers als er geen juist bewijs voor is zal het nooit hebben plaatsgevonden.

voorbeeld:
:D

of de schrijverS van de bijbelverhaaltjes begrepen dat een rationeel denkend mens hun shit niet zomaar zou slikken en dekten zich hierdoor mooi in! Die kadees waren zo lomp nog niet.. hun bazar is immers al 2000 jaar aan het draaien.. en aan de Vaticaanse schatkist (en de tv predikanten) te zien doen ze het nog steeds heel (te) goed!

Zij die geloven in de koran, de bijbel en de thora, zullen branden in de hel en de ongelovigen zullen beloond worden. Enkel zij zullen de hemel mogen betreden, want god respecteert hen om hun kritische geest. De eerdere heilige boeken zijn werken van de profeten van satan, gezonden om de mens te misleiden.
Zo sprak de grote profeet Sjambamba!

Hij heeft nog wel geen boek geschreven, hoop dat je dat niet erg vindt.

Vrede zei met U, en wordt snel ongelovig of ik breek je botten als je een man bent en voor me durft te komen staan.
waarom schrijf jij geen boek met de naam DEGENE DIE DIT BOEK GESCHREVEN HEEFT IS EEN DOMME GRAPPIGE CLOWN:D

Je gooit met deze uitspraak je eigen ruiten in.
ik probeer het nu eens wat grappig te houden anders word gaat er iemand naar een moderater en word ik geband dus bezie de humor er een beetje van in dacht dat je zo een grappige kerel was,dat toonde je toch in het topic GOD is...wel met humor waar ik niet tegen kon maar jij best grappig vond

ik probeer het nu eens wat grappig te houden anders word gaat er iemand naar een moderater en word ik geband dus bezie de humor er een beetje van in dacht dat je zo een grappige kerel was,dat toonde je toch in het topic GOD is...wel met humor waar ik niet tegen kon maar jij best grappig vond
Als je wil mag je het serieus houden hoor.

een r*tard is iemand die niet geloven wil en moesten ze gelovige uitroeien {wat onmogelik is}geen probleem ons wacht de hemel jullie de hell in dit is tot eeuwigheid en is niet enkel vuurtje en warm maar je zal er zware martelingen ondergaan steeds opnieuw en onieuw........:p

Aha, en dit is dan het punt waarop we ons af gaan vragen of we een moraal kunnen hebben zonder religie?

Put a sock in it, sicko.

Aha, en dit is dan het punt waarop we ons af gaan vragen of we een moraal kunnen hebben zonder religie?

Put a sock in it, sicko.
natuurlijk kan dat en je kan hier veel goeds doen voor een ander ens zonder te geloven maar dan word je op aarde wel beloont niet in het leven na de dood;)

Walidin.com:

Laylatul Qadr (27e Ramadan)
Eén van de nachten van de Ramadan is erg bijzonder, en beter dan duizend maanden. ("De nacht van de beslissing is beter dan duizend maanden" (Koran 97:3)). Goede daden die gedurende deze ene nacht worden beoefend zijn gelijk aan deze beoefend over duizend maanden. Dit is de nacht van Laylatul Qadr, wanneer de Quran geopenbaard werd.

Ik heb ook een boek thuis staan met dergelijke verhaaltjes, alleen is het geschreven door twee gebroeders. Grimm.

natuurlijk kan dat en je kan hier veel goeds doen voor een ander ens zonder te geloven maar dan word je op aarde wel beloont niet in het leven na de dood;)
ik blijf er bij, de god die dat beslist is een kl***zak. En begin nu niet te roepen dat ik allah beledig. Beloningen in het leven zijn niets in vegelijking met een eeuwigheid in de hel.

Je roept nu al in veel posts over hoe ongelovigen zullen gestraft worden, en dat we wel zullen zien. Er zij 2 mogelijkheden:
-god bestaat niet, en we zien dat jij ongelijk had
-god bestat zoals jij het zegt, en wij worden gestraft. We zien dat ik gelijk heb, en dat god een ambetant klein kind is die ik toch nooit zou willen aanbidden.

Aha, dus het netto voordeel dat we hier op aarde aan gelovigen hebben is..... NUL? Behalve dan dat ze zich schijnbaar verblijden met onze eeuwige marteling natuurlijk. En dat bepaalde groeperingen nogal een morbide fascinatie voor mannelijke geslachtsdelen hebben. En meer van die bijster goede toevoegingen die we op de wereld kunnen missen als kiespijn.

• Topic Starter Topic Starter

die ban kreeg je omdat je een (te) goed moslim was! Je wilde bloed vergieten om je ideologie te verdedigen tegen de ongelovige! Net als de koran van je verlangt.. Bizar toch niet? :rolleyes:

Aha, dus het netto voordeel dat we hier op aarde aan gelovigen hebben is..... NUL? Behalve dan dat ze zich schijnbaar verblijden met onze eeuwige marteling natuurlijk. En dat bepaalde groeperingen nogal een morbide fascinatie voor mannelijke geslachtsdelen hebben. En meer van die bijster goede toevoegingen die we op de wereld kunnen missen als kiespijn.
in het ene topic kom je af met een vers uit de koran en zeg je hem te kennen en niets uit gelooft en in dit topic weet je er weer niks van wat is het nu heb je hem gelezen of niet of doe je snel wat speurwerk op het internet?:D

Aha, nu begin je ook al spoken te zien hier op aarde. Ik heb koranteksten gepost?

De implicaties van dit soort geloof worden pas helemaal duidelijk als je het gaat vergelijken.

Er waren eens 2 broers: Jos en Jef, hun vader kennen ze niet.
Jos gelooft dat hun vader nog wel ergens rondloopt, en noemt hem voor het gemak Pieter. Hij vindt dat Pieter veel respect verdient omdat hij hen op de wereld gezet heeft.
Jef echter, geeft er niet om of die vader nog ergens rondloopt. Hij leidt een goed leven, en is daarmee gelukkig.

Jos besluit kinderverkrachter te worden en is daarin heel succesvol. Na een gevangenisstraf van 20 jaar komt hij zijn vader tegen. Zijn vader vraagt: hebt ge spijt van u daden en aanbidt gij mij? Jos antwoordt: ja vader.
Vervolgens koopt Pieter voor zijn zoon een appartement in het modaine knokke waar deze een lang en gelukkig leven leidt.

Ook jef komt op diezelfde dag zijn vader tegen. opnieuw vraagt Pieter aan zijn zoon: "hebt gij spijt van uw ongeloof in mij en aanbidt gij mij". Jef antwoordt: "nee pa, doe ni onnozel"
Vervolgens richt Pieter voor zijn zoon een kelder in, waar deze voor de rest van zijn leven zal gefolterd worden.

Heeft Pieter gelijk?
(echt zo een verhaaltje om kleine kindjes normen en waarden bij te brengen)

thnx, geldt dat ook voor mij?
:roflol:
Ja klusmier, allen die de weg van satan volgen, bewust of onbewust. Enkel de verlichte geesten die de woorden van satan, de bijbel en de koran, naast zich hebben neergelegd zullen het hemelrijk betreden. De anderen zullen gestraft worden. Zij zullen gefolterd worden tot hun lichamen uiteenspatten, tot in eeuwigheid.

Vrede zij met u.

Terug
Naar boven