XXL Nutrition

Stelling hoe geloviger, hoe gestoorder

Ja klusmier, allen die de weg van satan volgen, bewust of onbewust. Enkel de verlichte geesten die de woorden van satan, de bijbel en de koran, naast zich hebben neergelegd zullen het hemelrijk betreden. De anderen zullen gestraft worden. Zij zullen gefolterd worden tot hun lichamen uiteenspatten, tot in eeuwigheid.

Vrede zij met u.
ik breek liever het ijs tijdens een gesprek dan dat ik anderen de botten ga breken.
;)

ik breek liever het ijs tijdens een gesprek dan dat ik anderen de botten ga breken.
;)
Spot niet met mijn geloof, blinde christen. kom met dit soort praat maar eens naar een gebedshuis van het Sjambambaïsme, en je komt niet meer levend buiten.
CHRISTENEN, MOSLIMS EN JODEN ZULLEN ALLEN GESTRAFT WORDEN, let op mijn woorden!

Vrede aan iedereen.

Ik denk dat men punt nu wel duidelijk is, ik doe weer normaal.

Ja klusmier, allen die de weg van satan volgen, bewust of onbewust. Enkel de verlichte geesten die de woorden van satan, de bijbel en de koran, naast zich hebben neergelegd zullen het hemelrijk betreden. De anderen zullen gestraft worden. Zij zullen gefolterd worden tot hun lichamen uiteenspatten, tot in eeuwigheid.

Vrede zij met u.
ALS je dan toch je eigen boekje wil schrijven e pipo zet vanonder wel haat zij met u e pipo de clown:D

doe het zoals ik je zeg klinkt je boekje veel beter zet eronder HAAT ZIJ MET U want je woorden zijn niet echt vredig anders is het niet meer leuk voor je e als je me niet meer kwaad krijgt:D;)
Echt, je snapte niet wat ik bedoelde.
lees die laatste posts van mij nog eens goed, en dan je eigen posts en die van die makvlaiblablaennogiets of zoiets.

Ik geloof niet dat philippe 28 is.

Volgens mij heeft een brugklassertje hier zich gewoon aangemeld die zich anders voordoet dan hij daadwerkelijk is.

Zo niet, dan heb ik alle hoop in evolutie opgegeven...

nee snap het niet licht me even toe ik heb dan ook geen diploma zoals een geleerde jongen als jou:D
Dat is waar. Ik vergeet soms dat niet iedereen zo slim als ik kan zijn.

Met mijn posts deed ik jou na (maar dan met minder taalfouten). Het feit dat jij mijn posts belachelijk vond, zegt wat over jezelf.

de titel van dit topic wordt nu met elke post duidelijker...............alleen laat mij daarbuiten AUB.
:D
Heb ik jou er niet buiten gelaten dan? :p

Spot niet met mijn geloof, blinde christen. kom met dit soort praat maar eens naar een gebedshuis van het Sjambambaïsme, en je komt niet meer levend buiten.
CHRISTENEN, MOSLIMS EN JODEN ZULLEN ALLEN GESTRAFT WORDEN, let op mijn woorden!

Vrede aan iedereen.

Iedere echte gelovige weet dat Zeus de enige echte god is, jullie christenen, moslims, joden EN Sjambambaïsten zullen allemaal eeuwig branden in de hel. En het staat gewoon zwart op wit geschreven hoor, dus twijfel er maar niet aan maar bekeer je tot de Griekse Mythologie voor het te laat is.

Ja, dat is oud nieuws Spiertje.

Het is wel typerend en een terugkerend fenomeen, dat de gelovigen/extremisten in de "religietopics" niet inhoudelijk willen ingaan op weerleggingen van ongelovigen. Deze gelovigen/extremisten doen er alles aan om de discussie te ontwijken, dit bevestigd in mijn ogen dan ook meteen het beeld van gelovigen/extremisten.

Je zou zeggen dat deze groep de wijsheid in de pacht heeft, want ze prediken al jaren de “wijsheden” en kennis uit een boekje. Een boekje waarvan ze de oorsprong niet eens kennen, alle wijsheden en kennis die ze toepassen komt misschien van een voorvader die ook donald duck heeft bedacht. Het jammer van dit alles is, dat ze dit met al hun wijsheden en kennis ook nooit kunnen ontkrachten.

Nu verwacht ik geen zinnige reacties/ tegenargumenten op mijn post. Ik heb namelijk nog geen zinnige reactie/ tegenargument gezien van deze gelovigen/extremisten op argumenten van zo gehete ongelovigen.

Iedere echte gelovige weet dat Zeus de enige echte god is, jullie christenen, moslims, joden EN Sjambambaïsten zullen allemaal eeuwig branden in de hel. En het staat gewoon zwart op wit geschreven hoor, dus twijfel er maar niet aan maar bekeer je tot de Griekse Mythologie voor het te laat is.
Ey fok jouw man, iedereen weet dat Thor de echte god is.
Fock niet met Thor anders steekt ie een bliksemschicht in je hol.

Thor > Allah, Zeus, Fishnu.
Anyday, anytime, anywhere

thor-painting.jpg

Thor is de shit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven