AndroidHealthClinic

Peiling Hoe intelligent ben jij?

Peiling Peiling Hoe intelligent ben jij?

• Ver beneden gemiddeld

Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

Stemmen: 25 27,5%

• Totaal stemmers
    91
Intelligentie is mijn inziens overrated. We noemen bepaalde mensen intelligent, puur omdat ze uitblinken in een bepaald onderwerp. Ik noem dit liever passie en interesse. Uiteraard zijn er mensen met een brede kennis over vele verschillende onderwerpen, maar die zullen nooit iemand overtreffen die zich heeft verdiept op een enkel onderwerp.
Zeggen mensen die het zelf niet zijn. Zo praat ik altijd over mensen die gespierd zijn bijvoorbeeld.... :rolleyes:

Ik heb op dezelfde middelbare school gezeten als jij, dus ik kan onmogelijk bijzonder intelligent zijn.

Toe maar, raakte die opmerking je zo erg dat je je geroepen voelde te onderzoeken wie ik als persoon ben, te achterhalen welke studies ik gedaan heb, zelfs middelbare school periode, zodat je een soort van indirecte belediging kan maken? Ik voel me gevleid.

Het was een mavo/have/vwo middelbare school, ik weet niet welk pad jij bewandeld hebt. Jij zal ongetwijfeld wat over dat van mij kunnen vertellen. En aangezien jij indirect een causaal verband tussen middelbare school en IQ impliceert, kan ik sowieso de tweede helft van je stelling beamen.

De geschiedenis heeft natuurlijk geleerd dat enkel mensen van het gymnasium bovengemiddeld pienter kunnen zijn.

Toe maar, raakte die opmerking je zo erg dat je je geroepen voelde te onderzoeken wie ik als persoon ben, te achterhalen welke studies ik gedaan heb, zelfs middelbare school periode, zodat je een soort van indirecte belediging kan maken? Ik voel me gevleid.
Nee. je hebt gewoon een onuitwisbare indruk achtergelaten.

Heb me vwo gedaan maar ik trek te veel op met me n*gers

Was gymnasium maar een gym dan kon ik ook zeggen dat ik gymnasium gedaan heb. :(

Intelligentie is mijn inziens overrated. We noemen bepaalde mensen intelligent, puur omdat ze uitblinken in een bepaald onderwerp. Ik noem dit liever passie en interesse. Uiteraard zijn er mensen met een brede kennis over vele verschillende onderwerpen, maar die zullen nooit iemand overtreffen die zich heeft verdiept op een enkel onderwerp.

Howard Gardner, sprak over intelligentie als zijnde het uitblinken in een x vlak (theorie van de meervoudige intelligentie). Interessant om eens door te nemen.

Nee. je hebt gewoon een onuitwisbare indruk achtergelaten.

Dat blijkt. Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld te achterhalen wie er achter welke gebruikersnaam zit. De moeite alleen al. En om dan indirect te laten weten dat je ‘weet wie ik ben’, vrij kinderlijk.

Bewijst ook direct hoe vals de bescheidenheid is, als iemand zichzelf kunstmatig laag inschaalt en vervolgens direct een piswedstrijd aan gaat met iemand wel die gewoon zegt wat hij denkt. “Denkt hij nou echt slimmer dan mij te zijn?! Hij schreeuwt het van de daken verdorie, Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht”.

Op DBB roep je wat je normaal niet publiekelijk aan de grote klok hangt. Lekker anoniem razen, omdat het kan. Provoceren en discussie maken. Als je daar niet tegen kan moet je lekker bij een theeclubje gaan zitten, of iemand in een topic inhoudelijk aanspreken. Iedereen hecht waarde aan zijn privacy, daar aan tarten is voor laffaards.

Laatst bewerkt:
Een kwart van de stemmers hier vindt zich gemiddeld intelligent. Twee derde vindt zichzelf boven gemiddeld (een kwart zelfs ver boven gemiddeld) en nog geen 10% beneden gemiddeld. Opmerkelijk veel hooggeleide G's hier.

Een kwart van de stemmers hier vindt zich gemiddeld intelligent. Twee derde vindt zichzelf boven gemiddeld (een kwart zelfs ver boven gemiddeld) en nog geen 10% beneden gemiddeld. Opmerkelijk veel hooggeleide G's hier.

Je kan verwachten dat de meer intelligente mensen op internet op onderzoek uit gaan om meer kennis te vergaren over beweging en voeding. Het lijkt me normaal dat je een bovengemiddelde groep krijgt, de rest zit op de bank te ‘Netflix en chillen’.

Moet je nagaan hoe discussies onder beneden gemiddeld intelligente mensen verlopen.

Ik heb gymnasium gedaan, maar ontken alles.

Terug
Naar boven