Fitness Seller

Hoe kan het dat... (DBZ Related)

jinkazama1

Ripped Bodybuilder
Waardering
391
Er niemand een nieuwe serie Dragonball Z maakt met de nieuwste technieken ?

Ik dacht dat de hele wereld om geld draaide. Er is ZOVEEL vraag naar Dragonball Z. Hoe kan het dat er niemand inspeelt op deze legendarische serie.

wtf is dit!

Leeftijd: 23

Dat vraag ik me ook af, echt iedereen wacht op nieuwe series maar het komt omdat de maker ermee is gestopt :fuu: anders hadden we al een miljoen afleveringen.

het zal wel niet uitgezonder worden tegewoordig, ons mam heeft hier wel eens wat oppaskindjes over de vloer en dan kijk ik ff tv met ze.

allemaal (niet animatie)series over blijdehande flikkertjes in boybands die niet vechten :sad:

Misschien omdat het hele dragonball verhaal al is uitgemolken.

Het enige wat je nog zou kunnen starten zou een spinoff kunnen zijn, en daar zou ik alvast niet naar gaan kijken.

Het enige wat je nog zou kunnen starten zou een spinoff kunnen zijn, en daar zou ik alvast niet naar gaan kijken.

of je doet alsof die hele GT zooi nooit is gebeurt en verzint er iets bij waardoor de powerlevels weer wat dalen zodat het weer intressant is.

• Topic Starter Topic Starter
het zal wel niet uitgezonder worden tegewoordig, ons mam heeft hier wel eens wat oppaskindjes over de vloer en dan kijk ik ff tv met ze.

allemaal (niet animatie)series over blijdehande flikkertjes in boybands die niet vechten :sad:

Zat ik ook aan te denken, volgens mij zijn geweldadige tekenfilms verboden ofzo.

Ik zie alleen nog phaggy time tekenfilms.

in be4 alle kindjes phags worden.

Zat ik ook aan te denken, volgens mij zijn geweldadige tekenfilms verboden ofzo.

Ik zie alleen nog phaggy time tekenfilms.

in be4 alle kindjes phags worden.

daar maak ik me seriously zorgen om, volges mij is het zo dat je, als je over 10 jaar naar de kroeg gaat, daar alleen nog maar bijdehante homocoïtusuelen rondlopen.

Naja ben geen expert, maar ik kan me voorstellen dat een nieuwe DB serie meer kijkers zou trekken dan de gemiddelde phaggy time tekenfilms van tegenwoordig.

En daar gaat het toch allemaal ? kijkcijfers, geld etc..

The simpsons is anders dan dbz, dragonball z zie je ook veel duidelijker de characters ouder worden en opgroeien uiteindelijk. Spant bijna 2 generaties geloof ik.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Naja ben geen expert, maar ik kan me voorstellen dat een nieuwe DB serie meer kijkers zou trekken dan de gemiddelde phaggy time tekenfilms van tegenwoordig.

En daar gaat het toch allemaal ? kijkcijfers, geld etc..

Ja kan wel, maar misschien is er gewoon niemand die dat risico wilt nemen ofzo.

Ik zie ook geen manier om nog iets meer te halen uit de hele dragonball serie eigenlijk. Alles is er al uit.

The simpsons is anders dan dbz, dragonball z zie je ook veel duidelijker de characters ouder worden en opgroeien uiteindelijk. Spant bijna 2 generaties geloof ik.

Tja, als je gaat mierennken...

Ze kunnen gewoon in principe verder gaan na DBZ. Die hele DBGT nemen we natuurlijk niet serieus.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ja kan wel, maar misschien is er gewoon niemand die dat risico wilt nemen ofzo.

Ik zie ook geen manier om nog iets meer te halen uit de hele dragonball serie eigenlijk. Alles is er al uit.

gewoon opschonen zodat het beeld HD is en eventueel de geslachtsdelen wegcensuren (want dat zal tegewoordig wel moeten) en alles opnieuw op de buis gooien, dat de telefoons wat groot zijn nemen de kids dan maar voor lief.

Terug
Naar boven