MuscleMeat

Hoe kan het dat... (DBZ Related)

In 2012 komt er anders wel een offspin van Avatar. Ze verwachten dat hij wat duisterder wordt dan de eerste serie. Ik kan serieus niet wachten...

Hoeven niet perse die makers te zijn, elke grote studio kan daar toch aan beginnen ?

Waarschijnlijk hebben de makers nog steeds de rechten, en als iemand het gaat namaken hebben de nieuwe makers een big problem.

Ik denk dat ze die rechten ook niet zomaar gaan verkopen.

In 2012 komt er anders wel een offspin van Avatar. Ze verwachten dat hij wat duisterder wordt dan de eerste serie. Ik kan serieus niet wachten...

Daar heb ik ook van gehoord ja, maar ik vind spinoffs echt niks aan.

Heel ander verhaal andere characters, vink echt niks.

Meestal kan een spinoff ook niet tippen aan het origineel.

ik wil ssj 5 zien :(
i mad :(

ze moeten niet te ver gaan
Goku_SSJ5_by_Karsha.jpg

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

dat ssj4 moeten ze als ze vanaf dbz weer verdergaan ook schrappen, of iig editen: de allersterkste een roodharige, fl**ker toch op

dragon ball z :bow2:

• Topic Starter Topic Starter
ze moeten niet te ver gaan
Goku_SSJ5_by_Karsha.jpg

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

dat ssj4 moeten ze als ze vanaf dbz weer verdergaan ook schrappen, of iig editen: de allersterkste een roodharige, fl**ker toch op

Klopt, ik vindt ssj3 al tegen het randje.

ssj1 en ssj2 zijn goed.

Het moet iets worden waar je weer lang mee door kan gaan, weer een of andere eindbaas en een paar jaar trainen word misgien wat saai.

je kan bijv. dat door een of andere oude bezwering of voorspelling de Home For Infinite Lozers opent en al het slechte wat daar in zit vrijkomt..dan heb je piccolo ook meteen weer in het verhaal

evil goku verhaal lijn lijkt me ook wel vet

die letters, wat staat er

die gele

er zijn al meerdere keren rumors geweest dat de creator ms wel een vervolg maakt, met andere characters, maar wel met een link naar de originele...

En toen maakten ze kai voor een of andere reden, ms erna?

Maar vanuit economisch standpunt zou het idd veeeeeel geld kunnen opbrengen.

en ik zou kijken...

dbz is vervangen door pokemon, super sayan powers door beestjes in kleine ballen

Terug
Naar boven