XXL Nutrition

Hoe kan ik afvallen zonder teveel massa te krijgen?

Dus je wilt afvallen ofzo?
Vooral definitie ofzo?
Laat je voedingsschema even zien ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Dude, rot op naar een fitness forum.

Je noemt mij arrogant maar je post over jezelf dat je al breed genoeg bent van jezelf..
Ga weg, dit is bodybuilding geen mooiboy sectie.

http://www.bodystore.nl/thema-artikel/afvallen-met-groepslessen.html
Alsjeblieft. Een website waar je beter tot je recht komt.

Vergeet je niet naar het strand te gaan en je buik in te houden zodat alle chickies je kunnen spotten? JwZ!
Oh! De kokosgel in je haar en de zandkorrels uiteraard ook in gaten houden.. Anders ziet het er niet swag uit weet je wel.

Niet zo wijs doen Rambo!!!
Ik vroeg om wat hulp kijk hoe die reageert!!
Waarom ga je niet ergens anders reageren met breed
bedoel ik gezet! Volgens mij heb jij ook nooit je Cito toets afgemaakt ofwel!

forum.fok.nl/topic/941982/4/50

Mis kom jij hier goed tot je recht?

Post je voedingsschema dan is!!!!!!!!

Niet zo wijs doen Rambo!!!
Ik vroeg om wat hulp kijk hoe die reageert!!
Waarom ga je niet ergens anders reageren met breed
bedoel ik gezet! Volgens mij heb jij ook nooit je Cito toets afgemaakt ofwel!

forum.fok.nl/topic/941982/4/50

Mis kom jij hier goed tot je recht?

hm, van wie ben jij een kloontje hier? go on, tell us.

''Nu wil ik aan jullie vragen ik wil niet breed worden ofzo, want dat ben ik van
mezelf al anders word ik zo'n propje!''

Oh wacht, je bedoelde dik..
Zet dan ook gewoon neer Dik.

En lijkt het je echt verstandig op een bodybuilding forum iemand uit te maken voor Rambo? Terwijl er hier genoeg mensen zijn die veeeeel groter zijn dan ik?
Beetje suicide :)

''Nu wil ik aan jullie vragen ik wil niet breed worden ofzo, want dat ben ik van
mezelf al anders word ik zo'n propje!''

Oh wacht, je bedoelde dik..
Zet dan ook gewoon neer Dik.

En lijkt het je echt verstandig op een bodybuilding forum iemand uit te maken voor Rambo? Terwijl er hier genoeg mensen zijn die veeeeel groter zijn dan ik?
Beetje suicide :)

Ik heb het specifiek tegen jou!
Jij doet wijs!!
Kijk eens hoe je reageert?!
Je daagt me gewoon uit!!!!
Geen probleem!!
Ik ben niet dik ,maar gezet zoek
maar even op wat het verschil is maat!!

Ik heb het specifiek tegen jou!
Jij doet wijs!!
Kijk eens hoe je reageert?!
Je daagt me gewoon uit!!!!
Geen probleem!!
Ik ben niet dik ,maar gezet zoek
maar even op wat het verschil is maat!!

Pas je topic aan :) Je schreef breed, en toen werd het gezet.
Zoek jij dat verschil?

En waarom zou ik niet wijs doen? jij komt info vragen op een forum en dan doe je achterlijk als je keiharde waarheid krijgt.
Waarom stel je vragen als je het antwoord niet wil weten.

EDit: ik blijf hier verder weg, als je tips wilt stel de vraag nog eens en anderen zullen je een antwoord geven.
Nutteloos ook en wie weet kan iemand anders tips geven waar je wat aan hebt. Deal?

Deal!

Lolwat

Misschien is het handig, wanneer je een vraag stelt, dit in normaal Nederlands te doen. Dus correct kwa spelling, grammatica en gebruik van woorden. Dit voorkomt een hoop troll-posts, wat nu aan het gebeuren is. Dit is niet vervelend bedoeld tegen mbition of tegen anderen, maar er zijn nu 2 pagina's met nutteloze posts gevuld.

En nogmaals: het woordje breed, betekent in het Nederlands: breed. En dik, betekent: dik. Hoop dat het nu duidelijk is. Dat heeft niets te maken met hoe jij een woord interpreteerd, het heeft enkel te maken met de betekenis van een woord en of je het correct gebruikt. Als jij naar een autoverkoper gaat en je zegt dat je graag een fiets wilt kopen kijkt hij denk ik toch wat raar op.

Nu kun je aankomen met de volgende haat-post, maar je kunt ook gewoon zeggen: jongens, sorry, ik zat fout, en ik wil graag hulp. Daar kom je denk ik verder mee dan met onduidelijk taal, incorrect Nederlands en scheld-kanonnades.

Deze post wordt afgesloten met de jullie welbekende eind-spreuk van thehodgetwin :D ik vind die lui echt geweldig. heheheh.

Misschien is het handig, wanneer je een vraag stelt, dit in normaal Nederlands te doen. Dus correct kwa spelling, grammatica en gebruik van woorden. Dit voorkomt een hoop troll-posts, wat nu aan het gebeuren is. Dit is niet vervelend bedoeld tegen mbition of tegen anderen, maar er zijn nu 2 pagina's met nutteloze posts gevuld.

En nogmaals: het woordje breed, betekent in het Nederlands: breed. En dik, betekent: dik. Hoop dat het nu duidelijk is. Dat heeft niets te maken met hoe jij een woord interpreteerd, het heeft enkel te maken met de betekenis van een woord en of je het correct gebruikt. Als jij naar een autoverkoper gaat en je zegt dat je graag een fiets wilt kopen kijkt hij denk ik toch wat raar op.

Nu kun je aankomen met de volgende haat-post, maar je kunt ook gewoon zeggen: jongens, sorry, ik zat fout, en ik wil graag hulp. Daar kom je denk ik verder mee dan met onduidelijk taal, incorrect Nederlands en scheld-kanonnades.

Deze post wordt afgesloten met de jullie welbekende eind-spreuk van thehodgetwin :D ik vind die lui echt geweldig. heheheh.

:o

Terug
Naar boven