AndroidHealthClinic

Hoe kan je het beste droog worden?

Brood? Ga lekker op aardappels en vis, rippedheid gauranteed!

Kh's haal je uit groenten. Met name broccoli, groene bonen en spinazie.
Veel kh's zijn niet nodig, zo'n 50gram per dag is zeker voldoende. (bijvoorbeeld 50gram zilvervliesrijst of 50gram havermout een half uurtje voor je training)
Veel kip, vis, ei-eiwitten (zeker 3-3,5gram eiwit per kg vvm) en na de training een flinke dosis whey isolate/hyrdrolized met water.
Vetten haal je uit vis, visolie caps, eetlepel olijolie en een handje walnoten.

Ook belangrijk is om geen vet te eten rondom je trainingen, ivm de insuline spike die gepaard gaat met kh's. Dus beperk je rijst alleen voor je training.

Ennnn zeker 2,5-3 liter water per dag + de nodige koppen groene thee.

Kh's haal je uit groenten. Met name broccoli, groene bonen en spinazie.
Veel kh's zijn niet nodig, zo'n 50gram per dag is zeker voldoende. (bijvoorbeeld 50gram zilvervliesrijst of 50gram havermout een half uurtje voor je training)
Veel kip, vis, ei-eiwitten (zeker 3-3,5gram eiwit per kg vvm) en na de training een flinke dosis whey isolate/hyrdrolized met water.
Vetten haal je uit vis, visolie caps, eetlepel olijolie en een handje walnoten.

Ook belangrijk is om geen vet te eten rondom je trainingen, ivm de insuline spike die gepaard gaat met kh's. Dus beperk je rijst alleen voor je training.

Ennnn zeker 2,5-3 liter water per dag + de nodige koppen groene thee.

+1. Bijvoorbeeld 5 of 6 dagen in de week dit aanhouden, dan 1 dag een refeed

Voor mij werkt het het fijnst om op onderhoud te gaan eten, en dan een verschil van 500 calorieen ofzo te maken met cardio.
zo ga je volgens mij meer vetverbranden met zo min mogelijk spierverlies.

inderdaad

Vriend, we leven niet meer in de jaren 70 waar gedacht werd dat vet slecht voor je was. Het is inmiddels 2010, spijker je kennis eens bij betreffend vet in je voeding.

Idd, volgens mij heeft hij nog mammoeten zien rondlopen, zo achterhaald en out of date!

szagkp.jpg

Vuilniszak om je hoofd trekken, onder de nek vastmaken zodat hij niet afvalt, in je broek stoppen en dikke truien en hardlopen.

een handdoek gebruiken

haal die boterhammen uit je schema, zit veel zout en suikers in word je huid dikker van.
neem liever je koolhyd, uit brinta of aardappelen maar ook niet te veel .

good luck

Origineel gepost door JeroenEgbers Bekijk Post
mijn stats zijn op het moment 85 kilo, 1,85meter en bf = 13,5%

dit vind ik niet echt veel belovend voor een wedstrijd...

waar wil je mee doen
YBF ? in mei ?

Ben het eens met koekiemonster

haal die boterhammen uit je schema, zit veel zout en suikers in word je huid dikker van.

good luck

als je de juiste brood neemt zit er weinig tot geen suikers in,in eerste weken kan het af en toe wel.
Rijst vind ik toch de beste koolhdbron

om terug te komen op de stats van topicstarter.
ik zou eerst wat massa pakken voordat je begint met cutten voor een wedstrijd. Anders blijft er weinig van over.

good luck

Origineel gepost door JeroenEgbers Bekijk Post
mijn stats zijn op het moment 85 kilo, 1,85meter en bf = 13,5%

dit vind ik niet echt veel belovend voor een wedstrijd...

waar wil je mee doen
YBF ? in mei ?

:orly:

coctailtje van fatburners:

dnp
eca
t3
clen
gh

shaken not stirred.:D

Terug
Naar boven