MuscleMeat

Hoe kan je het beste droog worden?

stickies :D

Een shit load aan visolie en groente, ladingen kipfilet gebakken in water en als koolhydraat bron witte rijst zonder zout. Tussen elke maaltijd door een halve tot driekwart liter water en 4 dagen per per week cardio een uurtje op 140 a 150 BPM. En veel zwarte sterke koffie drinken. 1 keer per week een dikke refeed met veel vezels om de verbrandings processen weer extra te stimuleren.

Zo gaat Marky altijd gort droog de zomer in

Een shit load aan visolie en groente, ladingen kipfilet gebakken in water en als koolhydraat bron witte rijst zonder zout. Tussen elke maaltijd door een halve tot driekwart liter water en 4 dagen per per week cardio een uurtje op 140 a 150 BPM. En veel zwarte sterke koffie drinken. 1 keer per week een dikke refeed met veel vezels om de verbrandings processen weer extra te stimuleren.

Zo gaat Marky altijd gort droog de zomer in

Waarom witte rijst? Tijdens de cut wil je je insuline toch zo constant mogelijk houden?

Wat is een shitload visolie voor jou, ik ga in mijn cut 10gr visolie per dag innemen (+ andere vetten natuurlijk)

Vroeger zei je ook nog iets over veel groene appels eten in de cut, graag wat meer uitleg. :)

Tja, witte rijst valt bij mij een stuk beter en merk het verschil met bruine rijst wel degelijk in een cut periode, maar waaraan dit te wijten valt kan ik niet zeggen.

'tis een beetje hetzelfde als met wit brood en bruin brood, als je toch voor brood kiest om te cutten, kies dan voor witbrood.

De angst voor witte rijst is idd wat overdreven. Rijst verteert nooit snel als je er eiwitten en vetten bij gaat eten. Zilvervlies moet je dus vooral eten voor de vezels. Maar je kan ook gewoon witte eten en je vezels uit graanproducten halen.

Tja, witte rijst valt bij mij een stuk beter en merk het verschil met bruine rijst wel degelijk in een cut periode, maar waaraan dit te wijten valt kan ik niet zeggen.

'tis een beetje hetzelfde als met wit brood en bruin brood, als je toch voor brood kiest om te cutten, kies dan voor witbrood.

En kan je terwijl de rest van mijn vragen ook eens beantwoorden? Thx ;)

een ''shitload'' aan water om je verbranding hoog te houden

Terug
Naar boven