AndroidHealthClinic

hoe kan je meer eten

Nu eet ik ez alles, maar je kunt een paar dingen doen: junken, forcefeeden of drinken. Shakes zijn ez kcals, junkfood ook, wel iets minder gezond. Zelf forcefeedde ik in het begin, deed soms 2 uur over m'n ontbijt of avondeten.

Na een paar weken wen je er wel aan en eet je duizenden kcals alsof het niks is.

• Like
Waarderingen: kdp
Ben zelf ook een moeilijke eter, je moet gewoon kijken wat je goed weg kunt werken en dat gaat per persoon verschillen. Hier wat ik doe:

1. drinken - je kunt bij de boardsponsors fijngemalen havermout kopen, 200g + 2 scheppen whey in 500ml volle melk drink je zo weg en is ±1200kcal
2. macaroni - 100g is 355kcal, zet wel wat uit bij het koken maar is makkelijk weg te krijgen met saus eroverheen
3. brood met pindakaas - 4 sneden is easily tussen de 600 en 700 kcal
4. zalm - best veel kcal, vult ook niet zo heel veel bij mij
5. geen caffeine innemen - dus geen koffie/energy drinks, dit onderdrukt honger

Hier een voorbeeld van wat ik gegeten heb vandaag (de macaronisaus staat er niet bij maar dit is zo'n ~200kcal schat ik)

4 eetmomenten

cLIVgtK.png

• Like
Je voeding geleidelijk opbouwen , iedere week / 2 weke 100 / 150 kcal meer eten dan afgelopen week. Je lichaam went dan "rustig " aan grotere hoeveelheden.
Als ik echt junk dan komt het er vanzelf weer uit

• Like
Lekkerder voedsel eten en je kan makkelijk meer eten meestal. Wat meer tijd in de keuken doet wonderen.

• Like
hoe doen jullie het om steeds meer en meet te eten gelieve tips

In plaats van dit : :coffeepc: doe je dit : :eatmeat:

Iedere dag en zo vaak mogelijk verdori* :D todat je niet meer kan iedere dag, hou je dit vol dan ga je magic zien n believe me it aint no magic mike

• Like
Langzaam opvoeren.
Eet je nu 2 boterhammen bij je ontbijt.. neem je er morgen 3. Dan na 1 of 2 dagen kijken of je er nog wat bij kan pakken.
Zo steeds wat uitbreiden op al je maaltijden.

gezien je gewicht zou je een aantal van deze dingen kunnen doen:
* noten/pinda;'s toevoegen, zet een bakje op tafel. moet eind van de dag leeg zijn. Zit je op school.. zakje noten in je broekzak.
* volle zuivel gebruiken ipv magere
* gebruik je shakes... met (volle) melk ipv water (als je dat niet al doet)
* door je zuivel / shakes een lepel pindakaas of olie
* drink je kcal. Maak shakes met havermout en melk en pindakaas oid
* drink chocomelk. (kan best om aan te komen)
* eet vooral ook wat je lekker vind. Denk aan vollere dingen zoals roomkaas/zalm of pindakaas/banaan op brood
* gebruik wat saus bij je avondeten
* gekookte eitjes eten makkelijk weg en vallen licht. Zijn ook makkelijk mee te nemen
* snack met wraps met roomkaas/zalm of kip/pesto en sla eten makkelijk weg
* gooi dingen als zonnebloempitten/pompoenpitten etc door je rijst / salades / zuivel etc.

er zijn veel opties om meer (en ook goede) dingen binnen te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
alvast tnx

smorgens valt da mee ma ik zit op de bouw massa werf en nie altijd veel tijd om te eten ik heb wel mammooth ne shake van 1200 kc da ik op men wwerk pak dak tg aan zo veel mogelijk kcal kom ma vanaf 17u ben ik thuis en dan eet ik wa ma om den duur zit ik vol en dan ist soms dak te veel heb gegeten dak de dag na dien smorgens weer minder kan eten is echt irritant

en men doel zo zijn 70 tegen volgend jaar dus ja

en men doel zo zijn 70 tegen volgend jaar dus ja

hoeveel weeg je nu?

gewoon een pak houdbare volle melk meenemen naar je werk (als je het kunt verdragen), kost nog geen euro, geen koelkast nodig en is zo op, 600+ kcal met genoeg eiwit. Ook gelijk goed gehydrateerd.

neem anders boterhammen met pindakaas mee

hoeveel weeg je nu?

gewoon een pak houdbare volle melk meenemen naar je werk (als je het kunt verdragen), kost nog geen euro, geen koelkast nodig en is zo op, 600+ kcal met genoeg eiwit. Ook gelijk goed gehydrateerd.
Een pak niet-houdbare volle melk is meer h4rdk00r.

melk pak ik zowiezo wel mee en wss shakes ook na men werk vanaf nu weeg momenteel 64 kilo en min zouk voor 70 kilo gaan einde jaar want heb snel metabolisme das men nadeel verbrand zeer snel

Yup, er is niet echt een 'snel metabolisme' of een 'langzaam metabolisme', er zijn echter wel mensen die meer eten en minder eten van nature.

Terug
Naar boven