XXL Nutrition

Hoe krijg ik een bodybuilder lichaam? Help a.u.b

Beste mensen,

Ik wil graag groot en droog worden alleen weet ik niet zo goed wat voor trainingen en voedingsschema ik moet gebruiken.
Heb veel gezocht maar kan niemand vinden die mij kan begeleiden in het krijgen van een mooi gespierd lichaam vandaar dat ik hier om hulp vraag.

Train nu ongeveer 2 jaar 4 dagen in de week 2 spiergroepen per dag 10-8-6-6. 4a5 oefeningen per spiergroep.
In het begin zag je aardig resultaat maar sta nu al een tijdje stil.

Met mijn voeding heb ik nietegt rekening gehouden omdat ik er niet veel vanaf weet enkelt weinig snoepen.

Hoop dat iemand mij wil helpen en begeleiden in het trainingsschema en voedingschema.
Heb er alles voor over als ik maar weet wat ik moet doen.

alvast bedankt, Dino

Dan zou ik graag een porsche panamera willen, zorg ik er voor dat jij precies weet wat je moet doen om je droomfysiek te behalen.

Schijnbaar is het erg moeilijk om een normaal antwoord te geven.

Probeer eens wat verschillende schema's en kijk welke het beste voor je werkt. Ik kreeg vroeger het advies om te splitten en dit kreeg ik vaak van mensen met enorme steenpuisten in hun nek. Nu ben ik heel wat jaren verder en voor naturals met mijn lichaamsbouw is het 5 x 5 schema van Reg Parker het schema geworden voor mij. Als ik jou was zou ik het advies van Silentio en Rugbylifter volgen en mijn advies is probeer zeker eens het squats and milk program. Succes ermee.

schijnbaar is het relativeren voor het nemen van de keuze om een normaal antwoord te geven ook moeilijk:rolleyes:

hij moe gewon zu bes doennn enkelt nie snoepuh
dan komallus goet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jongens potverdomme troll deze man nou niet zo hard.

Ok, ik zal je het geheim vertellen om een BB lichaam te krijgen:
Elke dag voordat je gaat slapen Nutella smeren op de plekken waar je spier wilt gainen.

Alle sticky's hier, alle topics, zijn alleen maar om dit diepste en donkerste geheim te verschuilen.

jongens potverdomme troll deze man nou niet zo hard.

Ok, ik zal je het geheim vertellen om een bb lichaam te krijgen:
Elke dag voordat je gaat slapen nutella smeren op de plekken waar je spier wilt gainen.

Alle sticky's hier, alle topics, zijn alleen maar om dit diepste en donkerste geheim te verschuilen.

+1

Je kan hier mss persoonlijke begeleiding aanvragen tegen betaling... :)

je kan altijd nog gaan voetballen ofzo...

250€ per week en ik wordt je personal trainer ;)

edit: nvm.. ik wilde deze dude gaan uitleggen hoe het zat, maar er zijn idd genoeg sticky's die hij gewoon eerst ff moet lezen

Laatst bewerkt:
TS, zoals al gezegd, stickies lezen. We gaan hier niet alles voor je doen. En als je geen degelijk voedingsschema hebt, kan je net zo goed achter je pc'tje blijven zitten.

Echt een vrijdagtopic dit.. iets te vroeg gepost.

rippetoe starting strength + meer eten.

/einde toppic

hahahah...

volgens mij hebben we onze toppicstarter weg gejaagd.

maar zoals al genoeg is herhaald.
lees de stickies
doe rippetoe
lees de stickies
maak een voedingsschema(hoe dat moet staat in de stickies:D)
lees de stickies

en
lees
de
stickies

:trollface:

Dag 1 en hij heeft et al opgegeven wrsch :D

ja, en dat terwijl hij er alles voor over had.
als dit alles is had hij niet veel :p

Tja, het is weer zomer eh ;)

Terug
Naar boven