AndroidHealthClinic

Hoe krijg ik een breed gezicht ?

steek een squashballetje in je mond en bijt er op + moet je nog iets vinden om tegen te werken als je je mond van links naar rechts doet ^^

Watten onder je kaken helpt ook, dan wordt het een soort Don Corleone look.

Moest ik zo een rupsengezicht zoals jouw hebben zou ik toch ook wel wat zoeken om men kop wat te rekken in de breedte
1zodoac.jpg

Serieus een breed gezicht krijg je als je gaat kuren, dan krijg je vocht in je hoofd.. en word het breder ;)

's nachts een lijmklem van de onderkant kin naar je kruin zetten, en deze elke dag 1 millimeter aandraaien. Je moet er aan beide kanten wel plaatjes hout tussen toen om de druk te verdelen, anders krijg je deuken in je kop! :)

En anders kun je altijd wat met papier-maché en een verf in je huidkleur knutselen.

Spuit gewoon met een injectienaald 20 liter water in je wang.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha mooi topic om ff door te lezen :roflol:

's nachts een lijmklem van de onderkant kin naar je kruin zetten, en deze elke dag 1 millimeter aandraaien. Je moet er aan beide kanten wel plaatjes hout tussen toen om de druk te verdelen, anders krijg je deuken in je kop! :)

En anders kun je altijd wat met papier-maché en een verf in je huidkleur knutselen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

T*ring... Ga crea mono gebruiken, krijg ik in ieder geval bolle vochtharses van...

hard schreeuwen bij elke rep die je maakt

Terug
Naar boven