MuscleMeat

Hoe krijg je vet rond buik weg?

Star atlatic

Novice
Waardering
0
EaY.!,

ik ben sinds kort mijn buikspieren aan het trainen, alleen het vet zit erg in de weg, :cool:, dus mijn vraag, wat is de beste work-out om dat zo snel mogelijk weg te krijgen (rennen, zwemmen, fietsen??), en ik ben dus eigelijk pas 13, en eh, al 60 kilo, maar ik heb heel sterke armspieren, maar toch wil ik graag weten wat mijn vetpercentage is, op welke site kan ik dan het beste kijken, ???
Mijn vetrandje zit precies onder mijn navel, even ter informatie :p
Kusjes Inge ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

vetpercentage zul je moeten meten met een huidplooimeter

hier een lijst met punten waar je moet meten + tabel waar je dan de getallen kunt invullen.
Body Fat Calculator

Lezen in de "vetverbranding en conditietraining" sectie van DBB-forum.

EaY.!,

ik ben sinds kort mijn buikspieren aan het trainen, alleen het vet zit erg in de weg, :cool:, dus mijn vraag, wat is de beste work-out om dat zo snel mogelijk weg te krijgen (rennen, zwemmen, fietsen??), en ik ben dus eigelijk pas 13, en eh, al 60 kilo, maar ik heb heel sterke armspieren, maar toch wil ik graag weten wat mijn vetpercentage is, op welke site kan ik dan het beste kijken, ???

yeah right ???

uhm... zo snel mogelijk zal der niet inzitten, want vergt best wat geduld en doorzettings vermogen. maar de "snelste" manier is dan toch cardio. probeer ook op je voeding te letten, MAAR zorg dat je goed, gezond en gevarieerd eet, (zowieso altijd belangrijk) want jij zit in de groei natuurlijk! ontzeg jezelf niet te makkelijk iets!

Dat was een grapje

EaY.!,

Mijn vetrandje zit precies onder mijn navel, even ter informatie :p
Kusjes Inge ;)

Hoelahoepen en elastiektwisten!

Nee, was een geintje. Het enige wat daadwerkelijk helpt is een goed dieet en KT/cadio. Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf ;) Laat je vooral niet strikken door tel sell zooi. Niks helpt.

Hey thx, dacht dat al...
Heb ook wa last van het buikje alhoewel...
ik kom van 120 kg "Vet":eek:

Maar da laatste gaat er zo moeilijk van af hé.

Greetzzz
Jimmy

woog je 180 ofzo dan?

Dieëten en veel cardio doen

• Topic Starter Topic Starter
Ohja,, dat tell sell prut.. ghehe,, nopee.!,,
intussen ben ik echt een vreetzak, 62.! ongelofelijk.
X myy

• Topic Starter Topic Starter
eejj
ff iets anders, wie weet een winkel/site waar je spot goedkoop een mp3 van meer dan 500MB kan kopen, minder dan 30 als kan..
CIAO!

lawl, is dat nog on-topic?

zeer off topic en die meiden krijgen zo'n ding tog bij de break-out? :D

Terug
Naar boven