frutenier
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Intervaltraining doen, dus gaan lopen op deze manier -> 1 manier rustig, 1 minuut wandelen, 1 minuut harlopen, 1 minuut rusten , enzo, en dit met zo veel mogelijk kledij aan.

Intervaltraining doen, dus gaan lopen op deze manier -> 1 manier rustig, 1 minuut wandelen, 1 minuut harlopen, 1 minuut rusten , enzo, en dit met zo veel mogelijk kledij aan.
Hoe meer kledij je draagt, hoe warmer je het gaat hebben tijdens een intensieve looptraining, hoe meer je gaat zweten, hoe meer vocht kwijt, hoe zwaarder de training.
velen dragen toch 1 of ander soort plastiekfolie op je buik enzo.
dwz. weinig aardappels,brood , rijst en pasta.
Veel kip , vlees, groenten en fruit.
Daarnaast kan je het beste lopen op 6 km per uur.. Voor een constante verbranding das dus niet rennen maar flink doorwandelen.
Je kan dit het beste doen op nuchtere maag 30-60 min en daarna pas eten.
eejj
ff iets anders, wie weet een winkel/site waar je spot goedkoop een mp3 van meer dan 500MB kan kopen, minder dan 30 als kan..
CIAO!

Als ik dat niet red dan doe ik het zowiezo NA me krachttraining als me glycogeenreserves grotendeels leeg zijn a.g.v KTDonker bruin volkorenbrood is juist goed en aardappelen mag je zeker eten zoveel je wil.
M n reet 
Wat een droplul zeg..
<Oet je doen als je af wil vallen veel brood en aardappels zoveel als je kan hahaha
met pindakaas...
Lolbroek
En jij doet wedstrijdenM n reet
![]()
Hey kijk, het is weer zo'n gefrustreerd computer nerdje die hier de arrogante internet superman komt uithangen. Kom je je frustatie hier weer uitwerken op ons omdat je pappa je poepgaatje terug heeft uitgeboord ?Hey kijk, het is weer zo'n gefrustreerd computer nerdje die hier de arrogante internet superman komt uithangen. Kom je je frustatie hier weer uitwerken op ons omdat je pappa je poepgaatje terug heeft uitgeboord ?

me vraagis nou hoor ik bij de cardio, die ik ongeveer een uurtje doe, lichtere tempo te pakken of hogere tempo? dus ff kijken bij mij is dat, heartrate 128 of heartrate 153 ofzo.
om dus zo weinig mogelijk spier te verliezen, en zoveel mogelijk vet