XXL Nutrition

Hoe krijg je vet rond buik weg?

Intervaltraining doen, dus gaan lopen op deze manier -> 1 manier rustig, 1 minuut wandelen, 1 minuut harlopen, 1 minuut rusten , enzo, en dit met zo veel mogelijk kledij aan.

lol is dit serieus?
zo ja, ga voor mp3 vragen niet hier komen, vraag et maar aan je vriendinnetjes :p
en om vet weg te krijgen op jou leeftijd, zou ik gwoon een paar keer per week gaan hardlopen.
veel sportscholen laten geen kinderen toe...
probeer gwoon te zweten als een gek door te bwegen.
dus niet door je verwarming aan te zetten.
zet dan maar je nieuwe mp3 aan en ga wat mij betreft elke dag 1 uur aan 1 stuk door dansen, leer je dat ook meteen.

Hoe meer kledij je draagt, hoe warmer je het gaat hebben tijdens een intensieve looptraining, hoe meer je gaat zweten, hoe meer vocht kwijt, hoe zwaarder de training.
velen dragen toch 1 of ander soort plastiekfolie op je buik enzo.

Intervaltraining doen, dus gaan lopen op deze manier -> 1 manier rustig, 1 minuut wandelen, 1 minuut harlopen, 1 minuut rusten , enzo, en dit met zo veel mogelijk kledij aan.

dat met die kleding is alleen nuttig voor sporters die voor een wedstrijd ff snel zo licht mogelijk moeten zijn. Of voor iemand die aan Mr. O mee doet, zodat hij er zo droog mogelijk uit ziet. Maar Dat vocht komt weer terug na een tijdje.

Hoe meer kledij je draagt, hoe warmer je het gaat hebben tijdens een intensieve looptraining, hoe meer je gaat zweten, hoe meer vocht kwijt, hoe zwaarder de training.
velen dragen toch 1 of ander soort plastiekfolie op je buik enzo.

handig als je dood wilt gaan tijdens het trainen.

laatste paar kilo's

voor die laatste paar kilo's. wat ik doe is

maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag:kracht
donderdag: cardio
vrijdag:kracht
zaterdag: cardio

me vraagis nou hoor ik bij de cardio, die ik ongeveer een uurtje doe, lichtere tempo te pakken of hogere tempo? dus ff kijken bij mij is dat, heartrate 128 of heartrate 153 ofzo.

om dus zo weinig mogelijk spier te verliezen, en zoveel mogelijk vet

Hey daar,

Het beste is om op je koolhydrathen te letten, snoepen te vermijden. Dus dwz. weinig aardappels,brood , rijst en pasta.
Veel kip , vlees, groenten en fruit.
Daarnaast kan je het beste lopen op 6 km per uur.. Voor een constante verbranding das dus niet rennen maar flink doorwandelen.

Je kan dit het beste doen op nuchtere maag 30-60 min en daarna pas eten.
Let wel op dat je zeker 5 keer per dag eet en s ochtends wel wat koolhydrathen neemt om je stofwisseling op gang te krijgen.
om de 2-3 uur eten.. en veel drinken ( 3liter per dag water)

Daarnaast kan je het beste lopen op 6 km per uur.. Voor een constante verbranding das dus niet rennen maar flink doorwandelen.

Volstrekt onjuist. Hoe harder je gaat, hoe meer vet, koolhydraten en totaal kcals je verbrandt. Pas boven de 80% hartslag gaat de vetverbranding omlaag, maar totaal kcals verbruik gaat nog omhoog, en dat is wat telt voor vetmassaverlies.

Je kan dit het beste doen op nuchtere maag 30-60 min en daarna pas eten.

Sporten op nuchtere maag = katabool sporten = eiwitafbraak. Je hebt veel meer aan gevoed trainen: gaat lekkerder, je kan meer dus je doet meer, kcals verbruik is dus hoger en je hebt meer trainingsresultaat.

Tjonge jonge wat een gebabbel over mensen die het beter weten !

Als je nog niet onbeten hebt pak je gelijk je reserves aan... dus 30 min s ochtends staat gelijk aan 45 min op de dag als je al gegeten heb ...

En je zou veel kolhydrathen moeten eten ..Das pas onzin !!

Jullie kunnen beter op een ander forum gaan zitten haha

als je echt een ochendmens bent..35-40min cardio op nuchtere maag...doe ik zelf ook en het werkt echt. al is het een ellende om dr 's morgen uit te komen en drna nog naar college en 's avonds weer krachttraining:D Als ik dat niet red dan doe ik het zowiezo NA me krachttraining als me glycogeenreserves grotendeels leeg zijn a.g.v KT

alles staat en valt met je voeding, neem dr goeie supps bij en hou je progressie bij

Wat een droplul zeg..

<Oet je doen als je af wil vallen veel brood en aardappels zoveel als je kan hahaha

met pindakaas...

Lolbroek

En jij doet wedstrijden??? M n reet ;)

:rolleyes: Hey kijk, het is weer zo'n gefrustreerd computer nerdje die hier de arrogante internet superman komt uithangen. Kom je je frustatie hier weer uitwerken op ons omdat je pappa je poepgaatje terug heeft uitgeboord ?

:rolleyes: Hey kijk, het is weer zo'n gefrustreerd computer nerdje die hier de arrogante internet superman komt uithangen. Kom je je frustatie hier weer uitwerken op ons omdat je pappa je poepgaatje terug heeft uitgeboord ?

:roflol:

maar ik weet niet met wie ik het eens moet zijn. aardappelen=zetmeel en daar kan je bij een grote hoeveelheid toch dikker van worden, heb ook wel eens horen zeggen dat brood ietwat vocht kan vasthouden. net als zuivelproducten. dus om het nou te eten wat je wil?
kan het fout hebben hoor, maar hoor dan graag het goede antwoord! :D

learning = fun!

Aardappelen bevatten niks van vet en bevat 2x minder calorieën dan een gelijkaardige portie rijst.

En van een donker bruine boterham te eten tijdens de cut als je honger hebt ga je volgens mij ook geen vet aanzetten.

me vraagis nou hoor ik bij de cardio, die ik ongeveer een uurtje doe, lichtere tempo te pakken of hogere tempo? dus ff kijken bij mij is dat, heartrate 128 of heartrate 153 ofzo.

om dus zo weinig mogelijk spier te verliezen, en zoveel mogelijk vet

interval

Terug
Naar boven