XXL Nutrition

Hoe laat begint de livestream Mr. O precies?

**** man HEATH:eek:
Kai is way off,veel vocht:(,hopelijk morgen nog droger
Wachten voor big jay

Ace1990, Jay is nog niet geweest,
Phil Heath is geweldig, wordt spannend

hij doet het

Dexter Jackson en Branch Warren zie ik zelfs boven Kai eindigen in deze ronde, morgen kan het natuurlijk nog wijzigen.

tijd voor Jay

het gaat een spannende strijd worden zo te zien

Laatst bewerkt:
Jay is heel close to vorig jaar, maar voor mij is Phil toch de betere, vooral meer estetisch.

Bovendien is Phil sterk verbeterd tov de Arnold.

Laatst bewerkt:
Na Heath en Cutler gezien te hebben mogen we toch wel stellen dat Kai niet zo hoog gaat eindigen als vele gedacht hadden.

Kai zal geluk moeten hebben om de top 3 te halen.

Cutler zal wel winnen, shape is goed. Tenzij hij het nog verkloot morgen...
Hij zit wel niet meer onder contract bij Weider, het is al geleden van Lee Haney dat een niet Weider-atleet mr Olympia werd :D Wie weet in het voordeel van Heath.

Damn Branch

Quadstomp hell yeah,morgen gaat ie nog droger zijn mark my words;)

Wolf heeft eindelijk een normale BB kleur.

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:03 ----------

Eerste poging:

1) Phil
2) Jay
3) Branch

In de front double biceps vind ik Martinez' biceps er vreemd uitzien, weinig detail. Precies teveel synthol.

Roelly komt jammer genoeg massa tekort

Tussen de andere mannen zie je wel dat Roelly nog wat werk aan de winkel heeft. Het leek ook of hij last had van zenuwen, niet al zijn poses kwamen zelfverzekerd over. Maar goed, het is zijn eerste mister O, dus ik maak me geen zorgen.

Ik kan niet wachten om Phil naast Dexter te zien. Dan ga je pas goed zien hoeveel Phil verbeterd is tov den Arnold.

Terug
Naar boven