Je krijgt dergelijke reacties als je vragen stelt waarop je zelf het antwoord kan vinden. Gewoon de tijd nemen om de stickies te lezen.
Wat we ook niet begrijpen is dat je zegt dat je vroeger een jaar lang goed hebt getraind. Waarom stel je dan de vraag hoe lang het duurt eer je een gespierd lijf krijgt.
Weet je waarom je van sommigen absurde, of grappige antwoorden krijgt

Omdat je op een forum zit. En ja, inderdaad, daar zitten soms mensen bij die graag eens anderen doen lachen. Als je in iedere topic die je start zo geïrriteerd reageert, zal je na enkele topics echt geen antwoorden meer krijgen. Geen grappige, geen ernstige.
De meesten hier zijn echt wel bereid heel veel tijd te steken in antwoorden, echter gaan diezelfde mensen eerst een paar keer grappig reageren. Laat ze grappig zijn, daarna houdt de lol op en komen de ernstige antwoorden. Let wel, enkel als men merkt dat je echt zelf aantoont dat je er voor wil gaan en de nodige tijd stopt in het lezen van de stickies.
Een vraag begin je dus best door eerst te zeggen wat je allemaal al deed om een antwoord te krijgen op je vraag. Bijvoorbeeld: "Ik zocht via de zoekfunctie naar een goed voedingsschema, maar kon er niet echt één vinden die echt goed voor me lijkt. Ik zocht op google en stelde volgende schema op....... Wat vinden jullie daar van ? Correcties??"
Dit is beter dan zeggen:" weet iemand een goed voedingsschema voor me?" Als je zo iets vraagt krijg je gegarandeerd grappige opmerkingen; En dan reageer jij dan geïrriteerd op,...