AndroidHealthClinic

Hoe lang kun je on blijven mbt herstel

waarom beide, als ik mag vragen?

Kan ik heel eerlijk in zijn: ik heb het idee in mijn hoofd (vooroordeel) dat het een heel gedoe is om HCG klaar te maken en bij te houden in vriezer/koelkast.

Heb het ook nog niet echt gemist omdat ik nog geen zware/lange kuren heb gedaan, dus herstel is nog nooit probleem geweest.

Kan ik heel eerlijk in zijn: ik heb het idee in mijn hoofd (vooroordeel) dat het een heel gedoe is om HCG klaar te maken en bij te houden in vriezer/koelkast.

Heb het ook nog niet echt gemist omdat ik nog geen zware/lange kuren heb gedaan, dus herstel is nog nooit probleem geweest.

2 minuten om het in spuit te doen en vervolgens gooi ik het 5 weken in dezelfde spuit in de koelkast. Dan herhalen.

Kan je, volgens jou, nog vlot herstellen na een kuur van 6 maanden zonder HCG? Zover ik weet en al opgezocht heb, vermoed ik van wel.

Ben zelf 32, mijn vrouw en ik willen kinderen binnen 1a2 jaar. Tegelijk zou ik ook al wat langer ON willen (6 maand dus) om mijn fysiek eindelijk tot op het punt te krijgen die ik wil. Vandaar mijn interesse ;)

Ken iemand die een jaar lang kuurde (en nog steeds kuurt, blast cruise blast cruise). Cruise telkens op 250 mg e5d test e vr 10 weken. Hij heeft nog zn vriendin kunnen bezwangeren op zn laatste blast nog. Hij pakt ook geen hcg.

Ken iemand die een jaar lang kuurde (en nog steeds kuurt, blast cruise blast cruise). Cruise telkens op 250 mg e5d test e vr 10 weken. Hij heeft nog zn vriendin kunnen bezwangeren op zn laatste blast nog. Hij pakt ook geen hcg.
Hopelijk heb ik die pech deze maand niet :p

als je nooit off gaat dan herstel je nooit niet!

gewoon nooit on gaan. bespaar je jezelf een hoop ellende.

Ff ter info ik ben voor me eerste kind meer dan een jaar aan de test en tren geweest redelijke dosisen.
gestopt en binnen paar maanden vrouwtje zwanger.
Nou zeg ik niet dat het aan te raden is natuurlijk misschien had ik mazzel maar wou het wel ff delen.

Ff ter info ik ben voor me eerste kind meer dan een jaar aan de test en tren geweest redelijke dosisen.
gestopt en binnen paar maanden vrouwtje zwanger.
Nou zeg ik niet dat het aan te raden is natuurlijk misschien had ik mazzel maar wou het wel ff delen.

Hoe zag je nakuur er dan uit?

Ik demk dat het allemaal wel meevalt.. Zijn zat bbers die vol in de blast nog een kind maken

Ik heb ook naar een jaar lang blast en cruise met alerlij midelen waar onder test,tren, mast,deca
Me vrouwtje ook bezwangert na 2 a 3 maande herstel wel altijd hcg mee laten lopen

Kan je, volgens jou, nog vlot herstellen na een kuur van 6 maanden zonder HCG? Zover ik weet en al opgezocht heb, vermoed ik van wel.

Ben zelf 32, mijn vrouw en ik willen kinderen binnen 1a2 jaar. Tegelijk zou ik ook al wat langer ON willen (6 maand dus) om mijn fysiek eindelijk tot op het punt te krijgen die ik wil. Vandaar mijn interesse ;)
Ik was 10 maanden ON (cruise/blast), wel met hCG erbij op 2x 500iu per week. Toen OFF gegaan met clomid en binnen 6 weken mn vrouwtje zwanger gemaakt.
Wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen zo gemakkelijk gaat, maar het is niet onmogelijk.

ps. niet compleet OFF geweest eigenlijk, ivm een schouder operatie nam ik 20mg anavar per dag. Ondanks dat gewoon raak geschoten dus:D

Maar je leest toch ook vaak genoeg dat mensen tijden een lange kuur toch iemand zwanger batsen? Vraag me wel af hoe dit kan aangezien alles plat gelegd word?

Als het niet gaat lukken met de bevruchting, wil ik wel donor zijn hoor, geen probleem. [emoji14] [emoji41]

Waarom skip je niet gewoon al die vragen? Zet gewoon HCG en HMG erbij. Je kunt kinderen maken, je gaat je beter voelen, en veel beter herstellen. Als je problemen ondervind op HCG, dan is je kuur slecht gebalanceerd mbt A:E verhouding. Ik heb ook die fout gemaakt.

Ikzelf ben nog erg jong en in goeie lichamelijke conditie, maar ik zou nooit durven langer dan 12 weken zonder HCG, HMG heeft voor mij nog niet zoveel nut want ik wil nog lang geen kinderen, maar je moet rekenen: Spermatogenese duurt 3 maanden. Dit wil zeggen dat je pas een goeie kans op zwangerschap hebt 3 maanden na volledig herstel, tenzij je het geluk hebt, maar met 100% gezond sperma is de kans op zwangerschap zelfs al betrekkelijk klein.

Als je gewoon HCG en HMG zet hoef je daar allemaal geen rekening mee te houden, voor een injectie meer zijn al je zorgen weg en kan je kinderen maken wanneer je wil. Ik denk niet dat je vrouw blij zal zijn als er geen kinderen van komen omdat jouw testes nog niet op orde zijn.

Terug
Naar boven