XXL Nutrition

Hoe maak ik mijn shake lekkerder ?

BigK

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Momenteel drink ik mijn whey shake met water. Het is vanillesmaak en dat is best te drinken maar ik had graag toch is een andere smaak gehad (zonder toevoeging van carbs) ! Weet iemand bijvoorbeeld welke voedingswaarden zuiver cacaopoeder heeft ?

cacaopoeder (niet gezoet) 100 gr.
kcal 229
ew 19.6
kh 54.3
vet 13.7

Precies wat je zoekt dus :D

Als je alleen pure whey wil, zul je dat toch met water moeten doen, en niets anders dan dat. Enige wat ik bedenken: minder water bij de shake, evenveel whey. En vervolgens twee dikke glazen water er achteraan drinken.

de smaak is mindr lekker omdat je het met water drinkt en ik kan het weten :( met melk is het veel lekkerder maar zitten natuurlijk carb in ipv neem ik weleens voor de afwisseling sojamelk zonder toevoeging van suiker en zout
35kcal per 100 ml
3,7 eiwit
0.1 kh
2,2 vetten

de smaak is dan iets romiger en niet zo waterig ;)

weet jullie waar kan ik cacaopoder zonder suiker ( of niet gezoet) krijgen? :rolleyes:

ja, in de winkel natuurlijk

Isopure is opzich wel lekkere whey en geen carbs...

Dat is eigenlijk de enige die ik wel lekker vind... en veel verschillende smaakjes...

Maar ja bijna alle eiwitten zijn smerig.. gewoon een shake maken en drinekn.. Ik doe er niet meer te moelijk over.

offtopic: probeer muscle milk of scitec protein delight. Dat zijn imo de best smakende shakes

je kunt er een banaan en/of kwark doorheen doen

nee ik zou niet met melk gaan mixen, dat schijnt slechter te zijn voor de opname plus ik vind t ranziger smaken

iets slechter... maar het komt er toch wel.. dat is wat er gezegd werd als ik het me goed herinner. Na je workout kan je beter met water, anders gewoon met melk..

vanille vind ik de enige drinkbare...had chocola en aardbei geprobeerd gadverdamme man na een paar dagen kon ik er niet meer tegen

Vanilla whey + dextrose + water = zoete vanille milkshake. Lekka!

Daster zei:
je kunt er een banaan en/of kwark doorheen doen

ja en je kan er ook nog rijst, tonijn, kipfillet, enz doorheen doen.. ;)

maar voor PWO kan je het best gewoon water+whey+dextrose, dan word het sneller opgenomen dan waneer je er andere dingen aan toe gaat voegen..

maar hoe zit dat met malotdextrine.. die zorgt toch voor de zelfde insuline piek als dex, alleen een langzame afgifte..?
Als ik dat zo hoor, lijkt mij die beter, maar waar kan je dat dan halen?

gewoon melk man ! tenzij dat je over een paar weken een wedstrijd wilt doen.

Eiwitshakes smerig ??? Ik vind eiwitshakes lekker.. deze week met Cookies en cream van ON gestart.. mmm:thumbs:

waarom doe je bij je vanillewhey geen kaneelpoeder/gemberpoeder of speculaaskruiden/koekkruiden van C1000? Doe ik zelf ook. Smaakt goed.

Purple zei:
Isopure is opzich wel lekkere whey en geen carbs...

Dat is eigenlijk de enige die ik wel lekker vind... en veel verschillende smaakjes...

Maar ja bijna alle eiwitten zijn smerig.. gewoon een shake maken en drinekn.. Ik doe er niet meer te moelijk over.

Ik zou niet voor Isopure kiezen, is ion exchanged. Je kunt beter voor een gefilteerde variant kiezen.

OT: Ik vind het met water goed te drinken, je moet alleen het juiste merk kiezen.

En melk doet niets met de opname van whey.

Terug
Naar boven