Tjalle Competitive Bodybuilder Lid sinds 27 sep 2004 Berichten 2.897 Waardering 6 20 mrt 2005 #21 Melk dextrose, beetje vanillekruiden damn man kan die zooi altijd wel drinken hehehe
roxxe Massive Warrior 10.000 berichten Lid sinds 9 mei 2004 Berichten 18.657 Waardering 14 20 mrt 2005 #22 maniac zei: Ik zou niet voor Isopure kiezen, is ion exchanged. Je kunt beter voor een gefilteerde variant kiezen. OT: Ik vind het met water goed te drinken, je moet alleen het juiste merk kiezen. En melk doet niets met de opname van whey. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... en dat is?
maniac zei: Ik zou niet voor Isopure kiezen, is ion exchanged. Je kunt beter voor een gefilteerde variant kiezen. OT: Ik vind het met water goed te drinken, je moet alleen het juiste merk kiezen. En melk doet niets met de opname van whey. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... en dat is?
maniac Puny human Elite Member Lid sinds 4 nov 2002 Berichten 7.335 Waardering 54 20 mrt 2005 #23 roxxe zei: en dat is? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat lees je hier: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=32915
roxxe zei: en dat is? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat lees je hier: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=32915
D Desoto Novice Lid sinds 21 mrt 2005 Berichten 8 Waardering 0 21 mrt 2005 #24 Net na de training drink ik m`n shake met water... `s morgens en `s avonds drink ik `m met melk... Met melk is op zichzelf toch niets mis?
Net na de training drink ik m`n shake met water... `s morgens en `s avonds drink ik `m met melk... Met melk is op zichzelf toch niets mis?
Big_M Dutch Bodybuilder Lid sinds 22 dec 2004 Berichten 516 Waardering 0 22 mrt 2005 #25 Desoto zei: Net na de training drink ik m`n shake met water... `s morgens en `s avonds drink ik `m met melk... Met melk is op zichzelf toch niets mis? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Heb wel eens gelezen dat melk de eiwitopname vertraagd. In de cut drink ik mijn shakes ook met water, lekker of niet gewoon zuipen.
Desoto zei: Net na de training drink ik m`n shake met water... `s morgens en `s avonds drink ik `m met melk... Met melk is op zichzelf toch niets mis? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Heb wel eens gelezen dat melk de eiwitopname vertraagd. In de cut drink ik mijn shakes ook met water, lekker of niet gewoon zuipen.
Big_M Dutch Bodybuilder Lid sinds 22 dec 2004 Berichten 516 Waardering 0 22 mrt 2005 #26 Maar weet natuurlijk niet of dat waar is met dat melk mengen je shake, maar zelf drink ik ze gewoon met water. Neem het zekere voor het onzekere
Maar weet natuurlijk niet of dat waar is met dat melk mengen je shake, maar zelf drink ik ze gewoon met water. Neem het zekere voor het onzekere
Big_M Dutch Bodybuilder Lid sinds 22 dec 2004 Berichten 516 Waardering 0 22 mrt 2005 #27 Trouwens...ff een vraagje, ik hoorde dat zuivelproducten ( oa melk ) vocht vast zouden houden. Is dit waar ??
Trouwens...ff een vraagje, ik hoorde dat zuivelproducten ( oa melk ) vocht vast zouden houden. Is dit waar ??
Jopie Ripped Bodybuilder Lid sinds 19 mrt 2003 Berichten 3.835 Waardering 1 20 apr 2005 #28 Big_M zei: Trouwens...ff een vraagje, ik hoorde dat zuivelproducten ( oa melk ) vocht vast zouden houden. Is dit waar ?? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja, en in mate hangt van iedereen af. De een merkt er amper wat van en de andere merkt er wel wat van.
Big_M zei: Trouwens...ff een vraagje, ik hoorde dat zuivelproducten ( oa melk ) vocht vast zouden houden. Is dit waar ?? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja, en in mate hangt van iedereen af. De een merkt er amper wat van en de andere merkt er wel wat van.
lionel High on Meth Elite Member Lid sinds 2 jan 2005 Berichten 3.211 Waardering 1 20 apr 2005 #29 Big_M zei: Heb wel eens gelezen dat melk de eiwitopname vertraagd. In de cut drink ik mijn shakes ook met water, lekker of niet gewoon zuipen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zie hiervoor ook: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=485380&postcount=20 Zelf drink ik het met magere melk, niks mee mee me dunkt.
Big_M zei: Heb wel eens gelezen dat melk de eiwitopname vertraagd. In de cut drink ik mijn shakes ook met water, lekker of niet gewoon zuipen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zie hiervoor ook: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=485380&postcount=20 Zelf drink ik het met magere melk, niks mee mee me dunkt.