en ik geniet niet van vrouwen die zich gewillig laten misbruiken door mannen die geld willen verdienen. stiekem geniet ik wel van die disco sletjes, die al lekker gauw liggen te rotten achter de ramen. ga jij maar lekker veel geld verdienen zodat jou pimp lekker een nieuwe scooter kan kopen en een dikke gouden ketting. laat jij je maar lekker naaien door oude mannetjes, waarvan hun vrouwen hun huid liggen te rotten, dik te zijn en de hele dag lopen te zeiken over de dat bloemen in huis liggen te verwelken. je lekker laten naaien door mannen die te vaak zijn verdoet door vrouwen en hun bloed wel kan drinken. ik vindt het altijd wel zonde, wanneer mensen gebruik maken van de situatie. instabiele meisjes die hulp nodig hebben, maar te slim zijn om mensen te laten denken, dat ze het wel redden in de maatschappij. totdat ze de mist in gaan! maar dan is het al te laat he. ik hoop dat sl*tten zonder enig zelfrespect, dood gaan aan een OD aan pikken en coke. zulke vrouwen moeten gedoet worden door honden, opa's en wanneer ze vrij zijn, dat ze onvrijwillig gepakt worden door een stel antilianen. ze maken het er zelf naar! is vinden ze het leuk, maar wanneer het verkeerd gaat, gaan ze pas nadenken. je hebt ook vrouwen die geen h**r worden, maar het wel zijn! dat stikt het van in onze maatschappij. misschien onze moeders wel? die met iedereen gaat zoenen en het liefst zoveel mogelijk lullen achter in haar strotje mag nemen. vrouwen die liegen tegen mannen. voor zulke vrouwen hoop ik dat ze een auto ongeluk krijgen en verbranden, maar niet dood gaan. zulke vrouwen horen in een roelstoel levens lang voor de raam te hangen en over hun kleding te kwijlen. laat ze maar nadenken over hoeveel ze de mannen hebben aangedaan. mannen die negatiever zijn gaan denken over vrouwen dankzij 1 zo h**r. zulke vrouwen horen dus met brandwonden in een roelstoel te zitten, terwijl hun geweten aan hun knaagt. als ze die hebben btw.