AndroidHealthClinic

Hoe maak je vrienden op op hyves...

Meer verhalen, jeffrelyl.

een imponerend verhaal over de man die een dame tegen kwam en er verliefd op werd. voordat hij het wist; zat hij in het ziekenhuis zijn vrouw te steunen tijdens haar bevalling. dit was niet wat hij wou, maar hij dacht bij zich zelf: als een echte kerel, ga ik goed voor mijn kinderen zorgen. ze kregen een dochter die constant zat te huilen. het hield maar niet op en ze werden daar ongelooflijk verdrietig van. toen besloten ze om een doktor te laten komen. want hun dochter was inmiddels al 2 jaar en was nog nooit gestopt met huilen. doktor vertelde aan hun: dat ze lijdde aan psychische ziekte; een trauma stoornis. maar zo'n trauma kreeg je niet zomaar zei de dokter. de moeder voelde het al aankomen; iemand had onze dochtertje misbruikt. was het onze oppas? onze tante? onze ouders? wie doet zo iets? we begrepen onze kindje niet meer. vader kreeg alcholistische neigingen en bezocht vaker de psychiater dan dat hij naar de toilet ging. hij vertelde de psychiater: dat hij het allemaal niet meer aan kan. hij wou dat dit nooit was gebeurt. waarom heb ik nou zo'n dochter? en waarom vertelde ons doktor dat ze misbruikt is? ik word er gek van! en misschien is het beter dat ik mijn gezin, inclusief mij zelf, van de aard kloot weg vaag. de psychiater kon deze man niet meer volgen en besloot hem anti depressiva te geven. toen deze beste man terug ging naar zien gezin, schrok hij zich dood. hij zag zijn vrouw dood op de bank liggen. hij moest huilen en begreep niet waarom hij dit overkwam. toen rende hij als een gek naar boven en zag zijn dochter dood onder een kussen liggen. hij werd helemaal overstuur. hij besloot om ook zelfmoord te plegen. hij pakte een stuk touw en hing zich zelf op. familie drama's is een vreselijk iets wat helaas toch redelijk vaak gebeurt.

Dit is idd een zeer imponenerd verhaal, geweldig verteld ook!

ik heb het over vrouwen/homo haat:) misschien zijn aliens wel leuk om een relatie mee te hebben en die niet zo zeiken omdat ze aandacht willen, ze je meteen gelijk geven in een discussie, je huis netjes houden zonder dat ze vragen of je mee wilt helpen, niet zomaar zwanger van je worden, die niet als een plank in bed blijven liggen omdat jij ze moet gaan vermaken(****inghoeren), eentje die je kan uitschelden maar soms ook wel wat liefde kan geven en het terug krijgen, monogaam zijn, dat je je niet irriteerd aan ze enz. dieren kunnen niet praten:)

:D Hier geniet ik nou van.

en ik geniet niet van vrouwen die zich gewillig laten misbruiken door mannen die geld willen verdienen. stiekem geniet ik wel van die disco sletjes, die al lekker gauw liggen te rotten achter de ramen. ga jij maar lekker veel geld verdienen zodat jou pimp lekker een nieuwe scooter kan kopen en een dikke gouden ketting. laat jij je maar lekker naaien door oude mannetjes, waarvan hun vrouwen hun huid liggen te rotten, dik te zijn en de hele dag lopen te zeiken over de dat bloemen in huis liggen te verwelken. je lekker laten naaien door mannen die te vaak zijn verdoet door vrouwen en hun bloed wel kan drinken. ik vindt het altijd wel zonde, wanneer mensen gebruik maken van de situatie. instabiele meisjes die hulp nodig hebben, maar te slim zijn om mensen te laten denken, dat ze het wel redden in de maatschappij. totdat ze de mist in gaan! maar dan is het al te laat he. ik hoop dat sl*tten zonder enig zelfrespect, dood gaan aan een OD aan pikken en coke. zulke vrouwen moeten gedoet worden door honden, opa's en wanneer ze vrij zijn, dat ze onvrijwillig gepakt worden door een stel antilianen. ze maken het er zelf naar! is vinden ze het leuk, maar wanneer het verkeerd gaat, gaan ze pas nadenken. je hebt ook vrouwen die geen h**r worden, maar het wel zijn! dat stikt het van in onze maatschappij. misschien onze moeders wel? die met iedereen gaat zoenen en het liefst zoveel mogelijk lullen achter in haar strotje mag nemen. vrouwen die liegen tegen mannen. voor zulke vrouwen hoop ik dat ze een auto ongeluk krijgen en verbranden, maar niet dood gaan. zulke vrouwen horen in een roelstoel levens lang voor de raam te hangen en over hun kleding te kwijlen. laat ze maar nadenken over hoeveel ze de mannen hebben aangedaan. mannen die negatiever zijn gaan denken over vrouwen dankzij 1 zo h**r. zulke vrouwen horen dus met brandwonden in een roelstoel te zitten, terwijl hun geweten aan hun knaagt. als ze die hebben btw.

en ik geniet niet van vrouwen die zich gewillig laten misbruiken door mannen die geld willen verdienen. stiekem geniet ik wel van die disco sletjes, die al lekker gauw liggen te rotten achter de ramen. ga jij maar lekker veel geld verdienen zodat jou pimp lekker een nieuwe scooter kan kopen en een dikke gouden ketting. laat jij je maar lekker naaien door oude mannetjes, waarvan hun vrouwen hun huid liggen te rotten, dik te zijn en de hele dag lopen te zeiken over de dat bloemen in huis liggen te verwelken. je lekker laten naaien door mannen die te vaak zijn verdoet door vrouwen en hun bloed wel kan drinken. ik vindt het altijd wel zonde, wanneer mensen gebruik maken van de situatie. instabiele meisjes die hulp nodig hebben, maar te slim zijn om mensen te laten denken, dat ze het wel redden in de maatschappij. totdat ze de mist in gaan! maar dan is het al te laat he. ik hoop dat sl*tten zonder enig zelfrespect, dood gaan aan een OD aan pikken en coke. zulke vrouwen moeten gedoet worden door honden, opa's en wanneer ze vrij zijn, dat ze onvrijwillig gepakt worden door een stel antilianen. ze maken het er zelf naar! is vinden ze het leuk, maar wanneer het verkeerd gaat, gaan ze pas nadenken. je hebt ook vrouwen die geen h**r worden, maar het wel zijn! dat stikt het van in onze maatschappij. misschien onze moeders wel? die met iedereen gaat zoenen en het liefst zoveel mogelijk lullen achter in haar strotje mag nemen. vrouwen die liegen tegen mannen. voor zulke vrouwen hoop ik dat ze een auto ongeluk krijgen en verbranden, maar niet dood gaan. zulke vrouwen horen in een roelstoel levens lang voor de raam te hangen en over hun kleding te kwijlen. laat ze maar nadenken over hoeveel ze de mannen hebben aangedaan. mannen die negatiever zijn gaan denken over vrouwen dankzij 1 zo h**r. zulke vrouwen horen dus met brandwonden in een roelstoel te zitten, terwijl hun geweten aan hun knaagt. als ze die hebben btw.

:grumble: de vuile h**ren

Grappig al die fake accounts op hives.
En hoe echt het ook mag lijken sommige... geen van allen heeft scholen, verenigingen of bedrijven toegevoegd aan het profiel :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Voor een nep hyve is het wel erg goed gedaan allemaal trouwens, ze heeft al een aardig lange tekst historie.

Dat maakt het mischien nog triester.

Terug
Naar boven