- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha. Reply je nu jezelf? Was je vergeten dat jij diegene was die Stephan heette?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Reply je nu jezelf? Was je vergeten dat jij diegene was die Stephan heette?![]()

gewoon je lul laten zien, dan gaan ze kwijlen en gaan hun armen rechtop staan en komen ze naar je toe...zo lok je sletjes![]()

Leeftijd : 17
dit soort vrouwen zeggen juist dat ze lesbo zijn om dat soort macho gedrag uit de weg te gaan.
echt van die mooie praatjes, en als het er dan op aan komt heheHaha. Reply je nu jezelf? Was je vergeten dat jij diegene was die Stephan heette?![]()

echt van die mooie praatjes, en als het er dan op aan komt hehe
dan pak ik ze van achteren in de plee, spuit hun bek vol en laat ze dank je wel zeggen voor mijn zaad. wanneer ze uit mijn dominantie onderuit proberen te komen, krijgen ze een vuistslag op hun oog en loop ik weg.

welkom op het internet, hier is iedereen een held ?![]()

humor moet kunnen alleen denkt mijn omgeving dat ik soms homo ben
maar homo's zijn nog 10x erger dan vrouwen en nog meer respect heb voor de grote drollen die mijn hond kan leggen dan een gozer die zich laat naaien door iets wat hij zelf ook tussen zijn benen heeft hangen maar te bang is om dat te gebruiken.wtf man waar heb je het over
Ik geef een reply op me zelf, maar jij kan er ook wat van hoor.

misschien zijn aliens wel leuk om een relatie mee te hebben en die niet zo zeiken omdat ze aandacht willen, ze je meteen gelijk geven in een discussie, je huis netjes houden zonder dat ze vragen of je mee wilt helpen, niet zomaar zwanger van je worden, die niet als een plank in bed blijven liggen omdat jij ze moet gaan vermaken(****inghoeren), eentje die je kan uitschelden maar soms ook wel wat liefde kan geven en het terug krijgen, monogaam zijn, dat je je niet irriteerd aan ze enz. dieren kunnen niet praten
ik heb het over vrouwen/homo haatmisschien zijn aliens wel leuk om een relatie mee te hebben en die niet zo zeiken omdat ze aandacht willen, ze je meteen gelijk geven in een discussie, je huis netjes houden zonder dat ze vragen of je mee wilt helpen, niet zomaar zwanger van je worden, die niet als een plank in bed blijven liggen omdat jij ze moet gaan vermaken(****inghoeren), eentje die je kan uitschelden maar soms ook wel wat liefde kan geven en het terug krijgen, monogaam zijn, dat je je niet irriteerd aan ze enz. dieren kunnen niet praten
![]()
ik zie alleen maar onzin staan 
ik heb het over vrouwen/homo haatmisschien zijn aliens wel leuk om een relatie mee te hebben en die niet zo zeiken omdat ze aandacht willen, ze je meteen gelijk geven in een discussie, je huis netjes houden zonder dat ze vragen of je mee wilt helpen, niet zomaar zwanger van je worden, die niet als een plank in bed blijven liggen omdat jij ze moet gaan vermaken(****inghoeren), eentje die je kan uitschelden maar soms ook wel wat liefde kan geven en het terug krijgen, monogaam zijn, dat je je niet irriteerd aan ze enz. dieren kunnen niet praten
![]()