Fitness Seller

Hoe meer je schijt hoe hoger je stofwisseling?

• Topic Starter Topic Starter
isser een goed supplement dat de schildklier stimuleert?
Zink bevorderde de werking gelovek, nog een ander middel mss?

OWW

nog een vraagje, mijn poep stinkt meer dan die van anderen??
Komt dat omdat ik een trage stofwisseling heb of omdat ik 18 eiren per dag eet???

:D

Ik merk dat als ik veel granen eet (brinta, brood etc.) dat ik vaker moet en het ook meer stinkt enzo ;) Jaja smerige details allemaal, maar heeft dat met teveel granen te maken?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, nog steeds geen relevante antwoord op mijn vraag.

Levrone@ zei:
Graag wat onderbouwing graag.

Je stofwisseling bepaald hoeveel calorien je (in rust) verbruikt. Niet de snelheid waarmee je voeding je maag/darmen passeert.

Dit passeren word bepaald door de soort voeding (vloeibaar/vast, veel/weinig vezels, enz) de lengte van je darmen (korter darmstelsel zorgt ervoor dat de voeding snelle van A naar Z is) en wat je gewend ben.
Iemand die gewend is 2 keer per dag te gaan zal op den duur ook nog maar 2 keer per dag drang krijgen. Iemand die gewend is 6 keer per dag te gaan zal op den duur 6 keer per dag drang krijgen.

3XL zei:
Je stofwisseling bepaald hoeveel calorien je (in rust) verbruikt. Niet de snelheid waarmee je voeding je maag/darmen passeert.

Dit passeren word bepaald door de soort voeding (vloeibaar/vast, veel/weinig vezels, enz) de lengte van je darmen (korter darmstelsel zorgt ervoor dat de voeding snelle van A naar Z is) en wat je gewend ben.
Iemand die gewend is 2 keer per dag te gaan zal op den duur ook nog maar 2 keer per dag drang krijgen. Iemand die gewend is 6 keer per dag te gaan zal op den duur 6 keer per dag drang krijgen.

AND THAT'S A WRAP :grinny:

Volgens mij kun je beter deze vragen stellen aan je huisarts. Doe ik zelf ook altijd. Hij heeft ambtsgeheim dus kun je alles vragen zonder gevolgen. En waarom vraag je geen bloedtest aan, dan krijg je gelijk uitslag over je schildklier. :splat:

't ligt er ook heel veel aan wat je eet/drinkt. ik moet tijdens m'n cut haast net zo vaak schijten als tijdens de bulk, want ik drink dan ook wat meer koffie end. waar ik op de een of andere manier vaak naar de wc moet

Tja, ik ben geen dokter maar denk toch wel dat een en ander met je schildklier te maken heeft. Zowieso gaat je stofwisseling in een hogere versnelling in een kuur :o

Je schildklier bepaald hoeveel je verbruikt, niet hoe snel voeding je lichaam passeert.

Als je daar vanuit gaat dan zouden stoffen zoals Tagamet ook de stofwisseling verhogen.

Als je dump solide is, dan is dat in ieder geval gezond, ookal schijt je 3 keer per dag.

Ik las onlangs dat (tenminste bij dieren) planteneters meer produceren dan vleeseters. Ik neem aan dat als je vezelrijk eet (groente, peulvruchten, granen etc.) je ook vaker moet moet poepen. Vlees (eiwit) verteert beter blijkbaar en levert een bescheidener hoopie op. :-))

Sometimes it's hard to come up with the right words...

Terug
Naar boven