Fitness Seller

hoe meet ik me vet%/biceps/

hey hoi Aman, ten eerste hoe oud ben je?als ik naar je foto's kijk kan ik opmaken aan je beginnende borsthaar 15 a 16jaar?of ouder?of jonger????:p
Ik kan je direct melden dat je bf dik boven de 12procent zit, bij 12procent is een sixpack zichtbaar...wat meten je biceps nu dan?
je doel is volgens mij best te doen, alleen onderschat het niet!
je moet dan keihard trainen en je hele voedingsschema aanpassen.en aanleg hebben.
Als je dit doet moet het goed komen!

houd toch op jongen, hij wil dat bereiken voor zijn 16e...
En jij schat hem nu op 15/16 jaar???

obeb jonge ik begin schijt ziek van jou te worden!
als jij een beetje een goede body hebt mag je pas je kop opentrekken!
je hebt steeds van dat rot commentaar!let gewoon op jezelf, heb je werk zat.
En als je een volwassen man bent zo ik maar een beetje beter nadenken over wat voor commentaar je steeds geeft.
zeker is dit wel mogelijk in die korte tijd!
wat weet jij daar van?ik ben zelf toch ook binnen 4maanden enorm aangekomen etc...
dus niet zomaar dingen zegen als je van niks weet.

obeb jonge ik begin schijt ziek van jou te worden!
als jij een beetje een goede body hebt mag je pas je kop opentrekken!
je hebt steeds van dat rot commentaar!let gewoon op jezelf, heb je werk zat.
En als je een volwassen man bent zo ik maar een beetje beter nadenken over wat voor commentaar je steeds geeft.
zeker is dit wel mogelijk in die korte tijd!
wat weet jij daar van?ik ben zelf toch ook binnen 4maanden enorm aangekomen etc...
dus niet zomaar dingen zegen als je van niks weet.

Nee idd je hebt gelijk, als ik een beetje een goede "body" zal hebben kan ik pas concluderen dat die gast (al propt hij zich vol met as) dit nooit voor zijn 16e zal bereiken.

Sorry, man wat weet ik er idd van, jij hebt na 4maanden trainen idd het recht om mij op mijn plaats te zetten.

Als zo af en toe er niet een paar "niet tieners" meekijken gaat elke tiener al die fabeltjes die hier worden vertelt geloven.
Zoals je "aderen" trainen, en 30kg droge spiermassa aankomen in een jaar, je benen trainen met voetbal enz enz.

Nee idd je hebt gelijk, als ik een beetje een goede "body" zal hebben kan ik pas concluderen dat die gast (al propt hij zich vol met as) dit nooit voor zijn 16e zal bereiken.

Sorry, man wat weet ik er idd van, jij hebt na 4maanden trainen idd het recht om mij op mijn plaats te zetten.

Als zo af en toe er niet een paar "niet tieners" meekijken gaat elke tiener al die fabeltjes die hier worden vertelt geloven.
Zoals je "aderen" trainen, en 30kg droge spiermassa aankomen in een jaar, je benen trainen met voetbal enz enz.
\

oke..daar hebt u wel gelijk in.....sorry van mij velle reactie!:(
was niet nodug geweest......

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 14 jaar en over een maandje ben ik 15.

Dus het is niet mogelijk op mijn 16e( february 2010 ?)

En is 10 minuten fietsen en 20 minuten cardio genoeg om me vet omlaag te krijgen?(3 keer per week)

NEEEH, zeker 1 uur per dag... :D

1 uur per dag geloof er niks van

Kan iemand et bevestigen?

1 uur per dag geloof er niks van

Kan iemand et bevestigen?

1 uur fietsen per dag, makkelijk, fiets heen en weer naar school, en dan nog 30 min + op zo'n ding, maar je moet gewoon minder eten dan dat je lichaam verbuikt, fiets je meer? kan je ook meer eten!

Ik ga ver weg naar school en et is nie te bereiken met de fiets.
ik fiets alleen in de sporthal met een machinefiets.
En verder loop ik naar me sportschool en dat verbruikt meer energie denk ik dan fietsen:P

en Obeb en O eilering maak a.u.b geen ruzie.
En help me om een goede manier.

Laatst bewerkt:
Ik ga ver weg naar school en et is nie te bereiken met de fiets.
ik fiets alleen in de sporthal met een machinefiets.
En verder loop ik naar me sportschool en dat verbruikt meer energie denk ik dan fietsen:P

en Obeb en O eilering maak a.u.b geen ruzie.
En help me om een goede manier.

hoemeer je fietst hoe meer je normaal kan blijven eten.
hoe minder je fietst hoe minder je mag eten!

je kunt beter een goed trainingschema en eet schema op stellen . maak je over je vet nu nog niet zo druk want er zal eerst spier onder moeten zitten voordat het er leuk uit gaat zien zonder vet . en je doel voor je 16e gaat niet lukken dat is iets te hoog gegrepen.

Ok misschien wil ik te veel in een korte tijd.
Maar dat terzijde ik weet egt nie wie ik moet geloven:|

tuurlijk wel, als je 400 cal onder je behoefte gaat zitten kan je normaal blijve eten en 400 cal extra cardioen of je kan gewoon minder gaan eten :rolleyes:

Als je meer verbrand dan moet je toch meer eten? :P
Je zit zowiezo 400-500 calorieen onder je behoefte, maar als je dat blijft aanhouden en meer gaat verbranden verlies je meer spieren. Of zie ik dat nou weer verkeerd?

Ok misschien wil ik te veel in een korte tijd.
Maar dat terzijde ik weet egt nie wie ik moet geloven:|
Feitelijk gezien kan helemaal niemand zeggen hoe jij er op je 16e uitziet. Het ligt er helemaal net aan hoe jouw aanleg is, hoeveel discipline jij de komende tijd op kunt brengen om (hard) te trainen en méér dan voldoende te eten.

Ik raad jou gewoon aan nu lekker hard te trainen en veel te eten. Daarna kun je weer wat extra cardioën om je vetpercentage naar beneden te brengen. Jouw doel is heus niet onmogelijk, hoor. Het ligt helemaal aan jezelf.

Stel dus gewoon een goed trainingsschema op (met lekker veel compound-oefeningen (wat zijn dat? Check de stickies (=vastgeplakte topics bovenaan) in de Oefeningen-sectie op dit forum)) en een goed eetschema (check wederom de stickies in de Voeding-sectie). Gaat helemaal goedkomen met je, als je er alleen maar wat moeite insteekt. ;)

Trouwens, bekijk deze pagina ook eens: http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Ik ben niet zo'n fan van voorgekauwde schema's (iedereen is anders en dus moet een schema ook helemaal ingericht zijn op de persoon), maar dit 5x5 beginner strength training program lijkt me uitstekend voor jou.

En is 3 dagen trainen genoeg voor mij met 2 dagen kickboxen of moet ik kickboxen stoppen en 5 dagen gaan trainen om meer uit me zelf te halen met bodybuilding?

Je hebt me egt meer gemotiveert,Thanks Pietje 2!

Thanks Pietje 2 maar is 3 dagen trainen genoeg voor mij met 2 dagen kickboxen of moet ik kickboxen stoppen en 5 dagen gaan trainen?

Je hebt me egt meer gemotiveert!

3 dagen training is wel goed jah. Probeer Ma-Wo-Vr of Di-Do-Za fullbody te trainen, en dan is het perfect. :)

Terug
Naar boven