AndroidHealthClinic

hoe meet ik me vet%/biceps/

Ik ben zelf 16 en ik zat een beetje door dit topic te lezen, maar ik las dat jouw armen 29 cm in omtrek zijn,
ik heb die van mij even gemeten, dat komt uit op 36, zonder te trainen.. heb eigenlijk ook nooit veel aan sport gedaan omdat ik niet genoeg discipline had om elke week 2/3x ernaartoe te moeten terwijl ik liever andere dingen deed.
Nu heb ik de afgelopen 5 weken wel iedere week 1dag per week 2 uur in de sportschool rondgelopen maar dat is met school.
En daar doe ik nou ook niet echt veel ;)

Dat maakt niet uit hoe groot ze zijn, want jullie hebben beide geen vetpercentage gemeten, en dat bepaalt toch echt of je een gespierde arm van 36cm hebt of een die grotendeels uit vet bestaat. (niet om je af te zeiken ofzo hoor, maar het is echt zo :P)

Dat maakt niet uit hoe groot ze zijn, want jullie hebben beide geen vetpercentage gemeten, en dat bepaalt toch echt of je een gespierde arm van 36cm hebt of een die grotendeels uit vet bestaat. (niet om je af te zeiken ofzo hoor, maar het is echt zo :P)

Idd ik denk dat je vetpercentage hoger is want 36 zonder te trainen kan bijna niet tenzij een hoog BF.

mijn arm is 37cm en bf is rond de 14procent.dus dat valt wel mee aders zijn ook te zien,het heeft inderdaat veel met je bf te maken:o

Idd ik denk dat je vetpercentage hoger is want 36 zonder te trainen kan bijna niet tenzij een hoog BF.

Onzin, er zijn zat mensen die biceps van 36 cm hebben, die niet trainen zonder al te hoog vetpercentage. Alsof 36 cm zo huge is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou even mijn trainingsschema posten.

Dag 1
Fiets 10 min
Leg press=benen
Leg extention=benen
Seated Leg curl=benen
Dumble singel leg calf raise=kuiten dus
Laterale raise total=schouders
schoulder press
Abdominal=buik
rotary=buik
Cardio loopband 20 min
EINDE DAG 1

Dag 2
fiets
lat pull down,front=rug
Seated row small grip=rug
Chest press=borst
fly=borst
seated dip small grip=triceps
Arm curl=biceps
abdominal bench=buik
rotary=buik zijkanten
Cardio 20 min
Einde

Zo om en om:P
Is et een goede schema volgens jullie voor mij (beginner)?

Dag 1
Fiets 10 min
Leg press=benen
Leg extention=benen
Seated Leg curl=benen
schoulder press
Abdominal=buik
rotary=buik
Cardio loopband 20 min
EINDE DAG 1

Dag 2
fiets
lat pull down,front=rug
Chest press=borst
fly=borst
Arm curl=biceps
abdominal bench=buik
rotary=buik zijkanten
Cardio 20 min
Einde

Geen cardio, cardio komt pas nadat je wat massa hebt en dan de vet weg te cardioen om het droog te maken (zichtbaarder maken) .En geen 2 dagen maar probeer er minimaal 3. 4 is het gemakkelijkst (naar mijn idee), want dan is het makkelijker om je oefeningen te verdelen. (Borst-Triceps/Benen/Rug-Biceps/Schouders-Nek-Buik)
En dan ben je ook VEEL sneller klaar.

Dag 1
Fiets 10 min
Leg press=benen
Leg extention=benen
Seated Leg curl=benen
schoulder press
Abdominal=buik
rotary=buik
Cardio loopband 20 min
EINDE DAG 1

Dag 2
fiets
lat pull down,front=rug
Chest press=borst
fly=borst
Arm curl=biceps
abdominal bench=buik
rotary=buik zijkanten
Cardio 20 min
Einde

misschien een idee om meerdere oefeningen te doen voor bic en tric ???

ik doe poer spiergroep 3/4 oefeningen, en verdeel ook alles over 2 dagen, zodat ik spiergroepen 2x per week pak, en ik ben meestal na 50-60 min klaar.

Ach wat ik begon in der tijd links 29cm, rechts 30cm.
Nu heden Links 43cm, rechts 42,5cm waar een wil is is een weg....
Mijn oma heeft zelfs armen van 48cm

ahahha wesking jij dom :eek:

ik zat op me 9e aan de creatine??

maarja jeweettoch

ChIcKieS iN tHA cluB en ik sta te draaien in de club, terwijl ik niet hoef te draaien in de club, maar ik sta wel te draaien in de club!

neeh, maar je zit wel aan creatine (ik weet het geen doping shit maar tog) vind ik echt onzin op je 14e :mad:

Ik wil je hiermee niet afkraken, en je schrijfsT ook niet, Maar ik raadt je aan om woorden zoals toch niet met een g te gaan schrijven. Veel jongeren hier schrijven met MSN taal, maar dat is voor 99% van het forum hier niet zo gemakkelijk te begrijpen als ABN.
Probeer dus geen MSN taal te typen op een forum.. Ik typ zelf ook wel MSN taal op MSN, maar ik probeer op fora altijd zo netjes mogelijk te typen.

Verder on-topic:

Huidplooimeter :p.

neeh, maar je zit wel aan creatine (ik weet het geen doping shit maar tog) vind ik echt onzin op je 14e :mad:

nu moet jij eens heel goed gaan nadenken met wat je zegt!
creatine is een lichaams-eigen stof dat je lichaam natuurlijk aanmaakt ter spierherstel, ik heb weleens een keer na het trainen een creatine pil gehad. nou en?........wat denk je nu dat zoiets gelijk staat aan doping?
hoe durf jij jezelf bodybuilder te noemen als je niet eens weet wat je zegt!???........dus iets beter nadenken:o
groetjes

nee ik doe het het 3 dagen om en om

Maar dit was maar een schema voor 2 weken k krijg weer nieuwe vanavond...

iemand nog tips?

waarvoor?

Terug
Naar boven