XXL Nutrition

hoe meet ik me vet%/biceps/

• Topic Starter Topic Starter
is goed:D

daar zit ik dus mee vast want op zaterdag is er geen begeleider dus moet ik Ma-Di-Do trainen met wo-vr kickboxen.
daarom heeft me begeleider een aparte schema gemaakt met 1 dag benen schouders buik en andere de bovenlijf borst-rug-biceps en triceps.

Wat maakt die begeleider uit als ik vragen mag? :P
Als je qua techniek/kennis niet genoeg hebt over een oefening, moet je gewoon internet gebruiken aangezien de meeste trainers geen zak weten.
Dus zou je gewoon Di-Do-Za kunnen trainen lijkt mij.
Di - Borst Tricep Buik?
Do - Benen ?
Za - Rug Bicep Schouders Nek?

Verder weet ik niet qua verhouding wat het beste werkt, ik zelf train 4x in de week, maar voor jou gaat dat (denk ik) niet lukken.
Want in combinatie met je kickboxen gaat dat niet.

En eventueel over de oefeningen kun je altijd nog naar een mede-bodybuilder vragen, wel iemand die ervaring oogt, die zal er ook meer mee kunnen helpen.

jha die reactie was fout heb em bewerkt ik ga nu gwn di-do-za trainen:P
En wo-vr kickboxen zo-ma rust

Ik ga er kijhard voor werken en hoop dat ik me doel bereik:D

jha die reactie was fout heb em bewerkt ik ga nu gwn di-do-za trainen:P
En wo-vr kickboxen zo-ma rust

Dat is netjes, je kan ook eventueel op je andere dagen cardioeen. Hou wel rekening met de calorie die je gebruikt voor je trainingen. :)

Dat ga ik doen maar eerst ga ik nog kijken of me vet met deze manier oplaag gaat.
Hoop dat ik volgens jaar rond de 12 % vet heb.
Maar ik wil natuurlijk ook spieren kweken :P

Dat ga ik doen maar eerst ga ik nog kijken of me vet met deze manier oplaag gaat.
Hoop dat ik volgens jaar rond de 12 % vet heb.
Maar ik wil natuurlijk ook spieren kweken :P

Daar heb je geen jaar voor nodig, maar eerder 2-4 maanden. Of waarschijnlijk zelfs minder.
Maar je kan gewoon door blijven gaan met krachttraining en gewoon je cardio een beetje opschroeven, maar voordat je dit zelfs nog bedenkt, zul je toch maar je vet laten opmeten.

Als ik naar je pics kijk, schat ik je op zo'n 15%, dus erg moeilijk zal je het niet hebben om richting de 12% te gaan, maar ja zoals je weet vraagt het wel een heleboel inzet!

Ik zal het laten meten :)

Maar met cardio train ik die onderbuikje tog ook weg?

Is goed:D

dragon flags ja, maar dat gaat denk ik nog niet lukken... is een vet zware oefening!

Dragon flags ja, lol was de naam kwijt. Maar goed, zo erg moeilijk is het nou ook weer niet... Begon met 3x10, eindigde met 100 in 3 sets, lol. :-P

als je hem goeduitvord lukt 10x je neit vriend! (in het begin)!

K ga het morgen proberen
Ik heb mijn biceps gemeten en ze zijn maar 29 cm

Egt een teleurstelling...

en ik had egt meer verwacht sommige mensen doen niks en hebben al armen van 32...

jha dat wel maar is tog egt heel weinig.
Maar natuurlijk ga ik er alles aan doen om het meer te maken:P

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf 16 en ik zat een beetje door dit topic te lezen, maar ik las dat jouw armen 29 cm in omtrek zijn,
ik heb die van mij even gemeten, dat komt uit op 36, zonder te trainen.. heb eigenlijk ook nooit veel aan sport gedaan omdat ik niet genoeg discipline had om elke week 2/3x ernaartoe te moeten terwijl ik liever andere dingen deed.
Nu heb ik de afgelopen 5 weken wel iedere week 1dag per week 2 uur in de sportschool rondgelopen maar dat is met school.
En daar doe ik nou ook niet echt veel ;)

Terug
Naar boven