Fitness Seller

Hoe NIET crea te gebruiken!

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Van een ander forum:

ik ga morgen 2 weken op vakantie en heb ik dus geen tijd om mijn creatine in te nemen, ik neem normaal ongeveer 4 gram per dag.

vandaag heb ik vast voor 14 dagen in genomen dus een schep van +- 60 gram

dit kan geen kwaad toch?

:eek: Ik hoop dat dit een grapje is?

nee hoezo?

14 x 4 is toch ongeveer 60 gram?

Kan in principe niet zo heel veel kwaad, maar lees toch ff het volgende stukje:
Een gevaar is overdosering. Die kan leiden tot schade aan je nieren en lever. Dat is geen reden om creatine in de ban te doen: alles kan bij overdosering schade veroorzaken. Zelfs water.

Toch gebeurt het wel eens dat je, als je de industriële normen hanteert, meer creatine binnenkrijgt dan je systeem kan verwerken. Dat merk je meestal aan je huid. Je krijgt vlekkerige rode en pijnlijke bultjes, die spontaan openbreken. Er komt meestal geen bloed, maar doorzichtig vocht uit. Oplossing: dosering naar beneden schroeven.
Kon je niet gewoon de creatine mee op vakantie nemen?

shit!! nee dat kan niet...

ik ga het meteen weer uitkotsen, dan meot het maar, vinger in de keel..

edit: hmmm er kwam wel wat uit maar niet echt de creatine zelf...

Ik lig hier helemaal in een deuk!!!! :p

Wat een gek :D Hopelijk heeft hij genoeg water gedronken die dag :D

:roflol:

Hoe dom kan een mens zijn...?

Wehehehe, ik heb btw wel mijn twijfels bij het verhaal.

Als je zoiets doet vraag je toch eerst of het slim is? ipv direct nadat je het ingenomen hebt.

Ik heb hem btw wel goed geinformeerd he :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maybe is 't een kloontje daar, maar leuk is 't wel! :D

hehe.... beetje jammer natuurlijk.. 60 gr creatine uitkotsen, t schijnt toch weer door je huid naar buiten te komen :D

ff voor de vakantie de hele zwik ingenomen..... mruhahah

Mijn vorige baas ging op vakantie en zijn kuur was nog niet afgelopen en had de laatste d-bolls ook gewoon op de dag van vertrek ook maar genomen voor de komende 1,5 week... ach ja... mensen zijn ook gewoon dom... :cool:

60 gram crea? Die gaat diaree krijgen!! :D

bartp zei:
Mijn vorige baas ging op vakantie en zijn kuur was nog niet afgelopen en had de laatste d-bolls ook gewoon op de dag van vertrek ook maar genomen voor de komende 1,5 week... ach ja... mensen zijn ook gewoon dom... :cool:
Hoe is zijn huidige situatie? :D

• Topic Starter Topic Starter
:eek: Ik denk dat ik ook effe moet gaan kotsen

De t*ring, ik hoop voor 'em dat ie een flauwe grap maakt, wat een intelligentie zeg :roflol:

wat een dumbass :roflol:

als ik ziek ben ga ik toch ook niet 20 asperientjes na mekaar nemen .

gezond verstand ontbreekt bij velen

waarom waarom denken er toch zo weinig mensen na voordat ze wat doen. :o

ik verbaas me er niet meer over.. als je bij een computershop gewerkt hebt is het moeilijk om nog dommere mensen tegen te komen.

vandaag 1:

klant: de apenstaartje zit toch onder de CTRL he?
ik: Nee met de shift kan je dat doen.
klant: oh haha tuurlijk...

2 min later:

klant: hij werkt niet ! hij zat onder de shift zei je.
ik: ja tuurlijk.. shift inhouden en dan 2 indrukken.
<...stilte...>
klant: ohh uhh ik denk dat het me wel lukt nu. anders bel ik nog wel.

:headbang:

Laatst bewerkt:
:roflol: dus als ik een kuur voor 8weken neem kan ik die in 1 dag zetten?:roflol:

Apenootje zei:
De t*ring, ik hoop voor 'em dat ie een flauwe grap maakt, wat een intelligentie zeg :roflol:
Ik denk eigenlijk dat het relatief weinig met intelligentie te maken heeft, ze zijn alleen oftewel goedgelovig oftewel zonder besef van wat dingen met je lichaam kunnen aanrichten...
Ik bedoel maar; een leek die niet van sporten houdt zal 'creatine' nog geeneens kennen, is dat dan een vorm van domheid? Nee gewoon van onwetendheid, maar het zijn natuurlijk wel altijd de snuggersten die zulke dingen voorhebben natuurlijk :D

Nou euh, smakelijk! Veel plezier in het ziekenhuis :roflol:

Terug
Naar boven