Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zie het nu pas... ja hij is bedrijfsleider in een kroeg dus ieder dag goed aan de alcohol! En tijdens de kuur leven op pitta's kaas enzo. Ik vind het alleen maar grappig... DOOD moet ie
haha doet me denken aan een maatje van me, die had van mn bro een pot crea gekocht met een mondelinge gebruiksaanwijzing; alleen nu haalt mn broer altijd eet- en teelepels door elkaar.....
dus die kerel is na anderhalve week met flinke keelklachten teruggekomen, terwijl hij wees naar een lege pot creatine van 500 gram. mijn god, zei ik; hoe heb je dat klaargespeeld!?.... gewoon, zoals je bro had gezegd; die 2 eetlepels per dag genomen!! 40 gram per dag dat is nog eens een laadfase
Als mensen dit met crestine doen loopt het waarschijnlijk nog wel goed af, maar als ze blijkbaar zo achterlijk zijn nemen ze AS ook niet gehinderd door enig denkwerk, en dan kom je al snel op de wachtlijst voor een levertransplantatie. Het is een kwestie van tijd voor zoiets gebeurt denk ik.