MuscleMeat

Hoe NIET crea te gebruiken!

Wat een sukkel, als je ergens iets niet het precieze van weet ga je 't toch niet gebruiken...en al helemaal niet in zo een hoge doseringen :eek:

Ik heb voor de komende 4 weken alvast 60 stackers in me donder gegooid... ben ik er gelijk vanaf.

Kan dit kwaad? :shake: :banana:

Wat een gek, maar als het waar is dan is het eigenlijk heel zielig :no:

LOL........ik wens deze gozer een hoop fun op de plee! :D

Ik las dit al op GoT inderdaad, omg mijn abs doen zeer van het lachen.

Wat een mafkezen lopen er toch rond

daarom is centaur zo vet :p hij heeft 300 bulkmaatijden na mekaar verorberd :D

WHAHAHAHAA such a dumbass....

Wat een idioot :eek:

Slik jij ook de hele medicijnkast in 1x? ben je gelijk klaar makkie hoef je niet meer op pillen te letten is echt handig man!

Echt de uitvinding van de eeuw...

JEMIG zelfs de domste imbeciel op deze aardkloot kan met zijn botte herses verzinne dat zoiets NIET kan....

jay_c zei:
WHAHAHAHAA such a dumbass....

Wat een idioot :eek:

Slik jij ook de hele medicijnkast in 1x? ben je gelijk klaar makkie hoef je niet meer op pillen te letten is echt handig man!

Echt de uitvinding van de eeuw...

JEMIG zelfs de domste imbeciel op deze aardkloot kan met zijn botte herses verzinne dat zoiets NIET kan....

Zoiet staat du niet op de potten hé!
In Amerika zouden zijn dwaze acties beloond worden met een miljoen of wat al ie er wat aan overhield :D

wat een mong**l, echt...

Op welk forum is oom oli nu weer actief ? :D

omg :roflol: 60 gr crea in 1 keer

wees blij dat ie het niet heeft opgesnoven haha, met zulke lui weet je nooit

je kan mischien ook ineens voor die weken al je eiwitten op een dag eten :rolleyes:
hier heb ik maar 1 woord voor . koekoek

dat doe je toch niet die gast is goed gek hoor

kheb net een hele rits paracetemollen opgegeten weet ik zeker dat ik nooit meer hoofdpijn van zulke gasten krijg...

Tjalle zei:
kheb net een hele rits paracetemollen opgegeten weet ik zeker dat ik nooit meer hoofdpijn van zulke gasten krijg...

:roflol: je kunt er dan weer een maandje tegenaan he?:P

en @ReyMysterio:
Aantal jaren geleden heeft een dametje (waarschijnlijk toen nog arm)... haar hondje in een magnetron gestopt en toen de magnetron aan. En waarempel het hondje kon niet meer lopend uit de magnetron, dit vond die mevrouw wel zo raar omdat dit helemaal niet in de gebruiksaanwijzing stond dus heeft ze maar een proces aangespannen tegen de magnetron-firma...
Mevrouw heeft nog gewonnen ook.

En reken maar niet dat ze met een paar schamele dollartjes

Santoz zei:
Hoe is zijn huidige situatie? :D
Ik zie het nu pas... ja hij is bedrijfsleider in een kroeg dus ieder dag goed aan de alcohol! En tijdens de kuur leven op pitta's kaas enzo. :thumbup: Ik vind het alleen maar grappig... DOOD moet ie :D

Terug
Naar boven