MuscleMeat

Hoe omgaan met dit situatie

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey dbbers

zit met een vreemde situatie,

de laatste maanden heb ik een fantastisch resultaat neergezet en won ik aardig wat massa, alles is groter geworden en ben sterker geworden ( gewoon bulken )

probleem is, de mensen in de gym durven wel zweren dat ik zit te kuren, in begin haalde ik daar me motivatie uit en voelde ik me echt 'goed' maar de laatste weken erger me ik dood aan hun. Als ik binnen de gym kom hoor ik gelijk " de shotter is daar " shotter in belgie = iemand die 'spuit'.

Ook komen ze met opmerkingen als ik bijvoorbeeld wat later toekom in de gym : " waarom train de gij zit tog te spuiten "

ook zat ik vrijdag met een ecto jongen van mijn leeftijd te praten hij wou tips enz ik hielp hem daarbij maar toen kwam een van die 'kleuters' aan en stoorde diegene ons gesprek met 'niet geloven, hij heeft massa omdat die spuit en niet omdat die hard traint of eet'

ik ben zelf een jongen van 19, die 'kleuters' zijn gewoon mannen van 29, 39, 43. die van 29 is bodybuilder onder 90kg en die 2 oudere zijn 2 dikzakken die zitten te kuren om een fatsoenlijk droog lichaam te krijgen met behulp van aas en al die dinges. Ook dragen ze altijd die belts bij elke oefening puur om hun buik te verbergen

het probleem is, ik merk dat mensen hun respect tegen over mij verliezen sinds ze geruchten horen dat ik kuur, ik heb niks met kuren ik ga zelf kuren en daar sta ik open voor en heb het ook tegen hun gezegd maar ik heb het nog niet gedaan dus waarom komen zij daarmee, 1x is leuk 2x is motiverend maar bijna elke trainingsdag is gewoon irritant. Wat moet ik met dit situatie?

Dit situatie is erg lastig

Oordopjes indoen en negeren? Andere gym zoeken?

Haters gonna hate lifters gonna lift.

1. Oordoppen in doen en negeren
2. Iemand op zn bek slaan

Overigens vraag ik mij af hoe serieus dit is, dat als je nog nooit gekuurd hebt en mensen wel denken dat je kuurt, terwijl je maar 19 jaar bent...

• Topic Starter Topic Starter
1. Oordoppen in doen en negeren
2. Iemand op zn bek slaan

Overigens vraag ik mij af hoe serieus dit is, dat als je nog nooit gekuurd hebt en mensen wel denken dat je kuurt, terwijl je maar 19 jaar bent...

nou het is best serieus, ben een 'allochtoon' namelijk behaard niemand schat me 19. en in belgie is het simpel als je een beetje 'gains' hebt dan kuur je onder die kneuzen.

Oordoppen helpen niet eens, dan dagen ze je uit 'kan je dit optillen' dan zeg ik je nee ik train iets anders gaan ze door heel de gym schreeuwen ' onze shotter kan dit niet optillen '

iemand op zn bek slaan haha, ja.. ik wou me mond wel open trekken maar ik heb daar teveel respect voor ze zijn zoveel ouder dan ik.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Oordopjes indoen en negeren? Andere gym zoeken?

Oordopjes helpen niet, andere gym zoeken kan niet heb een contract. enige optie is ze gewoon is te 'beledigen'

Haha, ik had dat "probleem" vroeger ook... Mijn antwoord was steeds ; als ik ga kuren zal je het verschil wel zien...
Na mijn training drink ik altijd een shake in de gym en dan komen ze soms wel vragen wat voor shake dat dat is want dat werkt precies wel... hahahahahahah

Nu krijg ik deze vragen niet meer omdat je het op een gegeven moment toch echt niet meer kan verbergen. Vraag me wel af in wat voor gym jij dan wel traint als ze zo met je liggen te spotten?

nou het is best serieus, ben een 'allochtoon' namelijk behaard niemand schat me 19. en in belgie is het simpel als je een beetje 'gains' hebt dan kuur je onder die kneuzen.

Oordoppen helpen niet eens, dan dagen ze je uit 'kan je dit optillen' dan zeg ik je nee ik train iets anders gaan ze door heel de gym schreeuwen ' onze shotter kan dit niet optillen '

iemand op zn bek slaan haha, ja.. ik wou me mond wel open trekken maar ik heb daar teveel respect voor ze zijn zoveel ouder dan ik.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Oordopjes helpen niet, andere gym zoeken kan niet heb een contract. enige optie is ze gewoon is te 'beledigen'

Heel simpel: Deze situatie zal er -vroeg of laat- toe leiden dat jij een andere sportschool gaat zoeken.......

Niets van aantrekken, lekker je ding blijven doen! ;)

Haha, ik had dat "probleem" vroeger ook... Mijn antwoord was steeds ; als ik ga kuren zal je het verschil wel zien...
Na mijn training drink ik altijd een shake in de gym en dan komen ze soms wel vragen wat voor shake dat dat is want dat werkt precies wel... hahahahahahah

Nu krijg ik deze vragen niet meer omdat je het op een gegeven moment toch echt niet meer kan verbergen. Vraag me wel af in wat voor gym jij dan wel traint als ze zo met je liggen te spotten?

haha goeie antwoord ja.
pfff.. Ja man, zeg natuurlijk helpt dat zitten verschillende AAS orals erin!

ik train bij de simpelste 'basic-fit' gelukkig is me contract bijna afgelopen en ga ik gewoon naar een hardcore gym maar stiekem wil ik de basic fit niet verlaten, puur omdat ik een van de 'grootste' ben en als ik ga overstappen naar een hardcore gym voel ik me een XS tussen al die bigboys :(

Als ze geen respect hebben voor jou, waarom zou jij wel respect hebben voor hun?
Koop oordoppen waardoor je ze niet meer kan horen. Ik heb van die in-ear dingen, hoor je echt geen zak meer van je omgeving.

haha goeie antwoord ja.
pfff.. Ja man, zeg natuurlijk helpt dat zitten verschillende AAS orals erin!

ik train bij de simpelste 'basic-fit' gelukkig is me contract bijna afgelopen en ga ik gewoon naar een hardcore gym maar stiekem wil ik de basic fit niet verlaten, puur omdat ik een van de 'grootste' ben en als ik ga overstappen naar een hardcore gym voel ik me een XS tussen al die bigboys :(

Train zelf ook in verschillende basic-fit fillialen maar geen last met de medemensen :cool:

En tussen de big boys trainen is veel leuker = motivatie :D

haha goeie antwoord ja. pfff.. Ja man, zeg natuurlijk helpt dat zitten verschillende AAS orals erin! ik train bij de simpelste 'basic-fit' gelukkig is me contract bijna afgelopen en ga ik gewoon naar een hardcore gym maar stiekem wil ik de basic fit niet verlaten, puur omdat ik een van de 'grootste' ben en als ik ga overstappen naar een hardcore gym voel ik me een XS tussen al die bigboys :(

DE grootste zijn in zo een gare gym zegt niks

Don't be the strongest weakling

http://www.t-nation.com/powerful-words/dont-be-the-strongest-weakling

Iemand met een 2.5kg mishandelen, zullen ze niets meer zeggen.

Ik zou juist trots zijn als mensen zo jelly zijn dat ze beweren dat je 'shot'

Iemand met een 2.5kg mishandelen, zullen ze niets meer zeggen.

Ik zou juist trots zijn als mensen zo jelly zijn dat ze beweren dat je 'shot'

ja in begin was ik het ook, het voelde echt lekker en het motiveerde mij enorm, maar na een tijdje is het irritant geloof mij maar.

En de mening van mensen die je niet kent interesseert je omdat...?

No offense trouwens, maar denk dat kleine mensen toch eerder en vaker dit soort problemen hebben. Mensen nemen je dan toch een stuk minder snel serieus.
Geef dus eens een grote bek terug.

Zou gewoon gaan kuren, als je dat label toch al hebt :trollface:

Heb je het idee dat ze je hiermee willen kleineren?

Nou ja, gelukkig lijdt je taalgevoel er niet onder

Het niveau is niet bepaald hoog in jou sportschool merk ik. Zoek een andere.

Terug
Naar boven