Fitness Seller

Hoe omgaan met dit situatie

Zeg gewoon dat je aan een creatine kuur bent en daarna uitlachen dat ze al jaren trainen en nog ogen als iemand die niet traint.

Problem solved.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je het idee dat ze je hiermee willen kleineren?

Nou ja, gelukkig lijdt je taalgevoel er niet onder

totaal geen idee. Leeftijdgenoten zeggen 'jaloezie' maar ik heb geen arnold-lichaam waarvan mensen jaloers op mij moeten worden. ik weet het dus niet.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Zeg gewoon dat je aan een creatine kuur bent en daarna uitlachen dat ze al jaren trainen en nog ogen als iemand die niet traint.

Problem solved.

hahaha:D

die is een goeie, gewoon terug 'trollen'ja

Was dit Nederlands wat ik heb zitten lezen?
Maar goed, boeiend wat ze zeggen lijkt me.Je bent er voor jezelf.
Krijg ook wel is een opmerking met een vleugje afgunst of sarcasme.
Meer durft men toch niet.
En ik ben ook heel open.Gebruik je iets: JA

En de mening van mensen die je niet kent interesseert je omdat...?

Wanneer jij continue van alle kanten in je omgeving bestookt wordt door kleinerend en pesterig gedrag, gaat dat uiteindelijk vanzelf zijn tol eisen en kom je in een negatieve spiraal terecht.
Maakt niet uit hoe stoer of cool je bent, uiteindelijk breek je toch wel. Je kan niet oneindig lang emotioneel ontkoppelt blijven aan chronisch gepest.

Ja hoor, dat kan prima, alleen moet je dan erg sterk in je schoenen staan. En dat doe je meestal nog niet als je 19 bent.
De TS is er sowieso gevoelig voor, want hij wil de grootste zijn waar hij nu traint en niet graag de kleinste in een nieuwe gym.

Gewoon zeggen dat ze op moeten rotten? Had ook een keer zo'n bijdehandje, ook zo'n papz*k die zelf nooit wat bereikte. Heb hem ook even gezegd dat hij een eind op moest rotten met z'n dikke pens.

Haal je pik uit en vraag of ze er zin in hebben.

Wanneer jij continue van alle kanten in je omgeving bestookt wordt door kleinerend en pesterig gedrag, gaat dat uiteindelijk vanzelf zijn tol eisen en kom je in een negatieve spiraal terecht. Maakt niet uit hoe stoer of cool je bent, uiteindelijk breek je toch wel. Je kan niet oneindig lang emotioneel ontkoppelt blijven aan chronisch gepest.

Dat begrijp ik, als je het echt als pesten ervaart is het wel vervelend op den duur.
Persoonlijk vind ik dit niet echt erg, (hoorde het zelf ook vaker) maar goed dat verschilt natuurlijk per persoon.

Zijn idd kinderachtige en jaloerse reacties. Zulke mensen mag je gerust negeren, zou het zelfs als m'n plicht zien. Als ze iets zeggen gewoon even stil lachen en verder doen met je oefening.

iemadn van 168 zou ik niet snel zegge. is makkelijker om breed te worden dus het kan natural

Je kan ze ook doorverwijzen naar de website van Mister10.

En waarom zou jij je storen aan mensen die je niet eens kent?

Waarom ga je niet juist wel kuren? Fuk hun.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je niet juist wel kuren? Fuk hun.

haha.......
ja natuurlijk ga ik nog kuren maar nu niet. Ofc f**k hun maar het begint irritant te worden

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

En waarom zou jij je storen aan mensen die je niet eens kent?

omdat ze je een slechte naam geven bij andere mensen? Dat wilt niemand toch. Ik bedoel ben zelf een 'hardcore' trainer en hou van hard te trainen maar dan komen zij aan met ' hij spuit en daarom train die niet hard '

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

iemadn van 168 zou ik niet snel zegge. is makkelijker om breed te worden dus het kan natural

alexey lesukov 168
lorenzo becker 170
jay cutler 174
kay greene 172

allemaal kleine mannen hé, allemaal makkelijk joh.

waarom geef je niet toe dat je kuurt ?

Dafuck heb jij voor gym.. Worden de dikkerds ook altijd gepest omdat ze dik zijn, de chicks in yoga broek nagefloten alsof we bouwvakkers zijn, oude mensen van de machines afgeduwd omdat ze traag zijn, beginners uitgelachen omdat ze niets tillen, en mensen met blessures uitgelachen omdat ze zwak zijn? Want dat past wel in hetzelfde rijtje als die volhardende trashtalk over spuiten waar ze je mee lastig vallen. Veel zwakzinnigen heb je in je sportschool dan man. Tuurlijk, af en toe een geintje maken is leuk, maar damn, 't is geen brugklas meer, lol..

Watdan als je zoiets zegt in de trend van "Dat jij na 8 jaar fitness nog steeds niks lift wilt niet zeggen dat ik aan de spuiten zit, dat heeft te maken met hard trainen en een goed voedingsschema. Dat jij/jullie daar niet de discipline voor heb(ben) betekent niet dat ik er spuiten voor nodig heb". Dat lijkt me wel een redelijke wake-up call, je kunt proberen dat een keer zo te zeggen (op een rustige, maar wel volhardende manier). Als ze daar nog steeds zo negatief op reageren, dan moet je je gewoon realizeren dat het (geestelijk) gewoon nog kleuters zijn, simpele zielen, die waarschijnlijk nooit echt "volwassen" zullen worden.

Persoonlijk zou ik er denk ik juist voldoening uithalen als ik jou was, in de trend van "Wat ben ik blij dat ik wel normaal na kan denken en met mensen kan communiceren en respecteren en dat dat niet voor iedereen is weggelegd blijkbaar". Maar goed, als ze echt volhardend irritant zijn dan is ook die gedachte niet echt fijn en kun je gewoon een nieuwe gym gaan zoeken...

Laatst bewerkt:
Het situatie klinkt erg complex. Als ik jou zou bennen zou ik me er gewoon niets van aan getrokken.

Terug
Naar boven