Fitness Seller

Hoe omgaan met dit situatie

haha goeie antwoord ja.
pfff.. Ja man, zeg natuurlijk helpt dat zitten verschillende AAS orals erin!

ik train bij de simpelste 'basic-fit' gelukkig is me contract bijna afgelopen en ga ik gewoon naar een hardcore gym maar stiekem wil ik de basic fit niet verlaten, puur omdat ik een van de 'grootste' ben en als ik ga overstappen naar een hardcore gym voel ik me een XS tussen al die bigboys :(

haha i know that feeling, bij mijn vorige gym was ik de grootste en breedste.... nu val ik in het niets tussen al die beesten bij Powerbase :mad:

77kg op 1,68m is behoorlijk groot als je op een laag vetpercentage zit (~10-12%). Dus dan zou het me ook niet zoveel verbazen. Overigens kan je dat over kuren beter voor jezelf houden. Misschien wat goede vrienden in de gym kan je het vertellen. Of wanneer je al bezig bent. De gemiddelde persoon staat erg negatief tegenover Anabolen, die leven nog in een sprookjeswereld waarin alleen wielrenners en bodybuilders het gebruiken.

Hoe dan ook. Pics?

77kg op 1,68m is behoorlijk groot als je op een laag vetpercentage zit (~10-12%). Dus dan zou het me ook niet zoveel verbazen. Overigens kan je dat over kuren beter voor jezelf houden. Misschien wat goede vrienden in de gym kan je het vertellen. Of wanneer je al bezig bent. De gemiddelde persoon staat erg negatief tegenover Anabolen, die leven nog in een sprookjeswereld waarin alleen wielrenners en bodybuilders het gebruiken. Hoe dan ook. Pics?
wat

Oeps. je moet juist +kg's krijgen. Dus hij's bij lange na niet zo groot.

Zie karma.

Je laat toch niet zo over je praten?

Rellen man! Tactiek verschroeide aarde! :shoot:

Terug
Naar boven