AndroidHealthClinic

Hoe open ik de poort voor bitcomet?

Yin Yang

HELLBOY FROM HEAVEN
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
551
Ik krijg steeds de melding dat de poort niet open staat als ik wil downloaden staat hij geblocked.
In de windows firewall staat hij gewoon open, en bij de speedtouch modem van kpn weet ik niet hoe je ze moet open zetten.

Het rare is dat hij het wel heeft gedaan maar nu blockt hij hem opeens:mad:
Wie weet de oplossing.
Of een ander programma om te downloaden.

Als je poorten lost wilt zetten moet je naar start gaan vervolgens uitvoeren.
Nu typ je in cmd (er opent nu een venster)
nu typ je in ipconfig /all en zoek je naar standaard gateway.
Deze code type je in je webbrowser.
Vervolgens opent de configuratie van je modem.
Hier moet je zoeken naar portforwarding.

Dat wat die kerol boven mij zegt ja

Wat is je model naam van je router

Ik heb dat ook gehad. Ineens deed hij het niet meer. Heb het niet meer voor elkaar gekregen en het geduld raakte op.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat ook gehad. Ineens deed hij het niet meer. Heb het niet meer voor elkaar gekregen en het geduld raakte op.
Ik heb nog maar 2 nagels geduld:mad:
ahw, moet je geen username en pass invullen?
Nee ik kom gewoon in het gebruikers menu, onder speltoewijzing kan ik wel het een en ander doen. Daar zie ik bitcomet staan en pc met een nummer wat ik kan definieren door gebruiker.

Ik heb nog maar 2 nagels geduld:mad:

Nee ik kom gewoon in het gebruikers menu, onder speltoewijzing kan ik wel het een en ander doen. Daar zie ik bitcomet staan en pc met een nummer wat ik kan definieren door gebruiker.
volgensmij staat er een tab met toolbox.. wacht ik haal wel ff een site erbij

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/Utorrent.htm

Astemblief :)

Ik kom een heel eind nu maar ik weet niet wat ik moet invullen ik denk dat dit niet goed is.
Protocol poortbereik omzetten naar...triggerprotocol triggerpoort
Any .......23800 ..........23800 ..............Any.............23800

Die 23800 staat in bitcomet bij poort.

hm, bericht een beetje verdoet.. maar ik zoek even naar de ports van bitcomet

heb je mss een printscreen over wat je net postte?

de fout die je nu maakt is dat je met de trigger port bezig bent, je moet het port forward hebben, dit zijn 2 verschillende dingen. Ik heb ook een keer met trigger ports geklooit, en ik moest me router weer resetten omdat ik niet meer in het admin scherm kwam

hmm ok.. welke ports gebruikt je bittorrent?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

de fout die je nu maakt is dat je met de trigger port bezig bent, je moet het port forward hebben, dit zijn 2 verschillende dingen. Ik heb ook een keer met trigger ports geklooit, en ik moest me router weer resetten omdat ik niet meer in het admin scherm kwam
ja idd, dat wat hij net postte kwam me ook echt niet bekend voor

Maatjes het is me gelukt, toen peanuts vroeg wat er bij bittorrents stond ben ik gaan kijken en toen viel het muntje:D
Morgenochtend allemaal rondje karma van mij many thanks!!!

Oja ik heb nog 1 nagel over.:o

Maatjes het is me gelukt, toen peanuts vroeg wat er bij bittorrents stond ben ik gaan kijken en toen viel het muntje:D
Morgenochtend allemaal rondje karma van mij many thanks!!!

Oja ik heb nog 1 nagel over.:o
haha nijss! En nu staat de pc wekenlang aan met 100'den downloads! :D

knip/bijt die laatste nagel dan ook kort, dan is alles weer symmetrisch ;)

Terug
Naar boven